پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

49

هَپی ولنتاین دِی گایز D: (اگه این جمله رو اینگلیش تایپ میکردم بهتر نبود؟ :| )

البته این هپی ولنتاین فقط واسه یه نفر نیست! واسه همه کسایی هستش که عاشقشونم! از جمله عشق زندگیم، بهترین دوستم،نیمه گمشده ام (همون سیب :دی)،خواهرام،داداشام و... ! همه ی کسانی که از تَهِ قلبم دوستشون دارم و همیشه به فکرشونم (:

Happy Valentines Day Guys!

Luv you All ♥


+ دیروز،یعنی دیشب میخواستم داستان اولین روزی که من و پایا همو دیدیم رو بنویسم و بذارم اینجا تا بمیرین از خنده :)) ولی گفتم بیخیال خیلی آبرو ریزی میشه :دی

+ عاغا ما چه عاشق باشیم،چه نباشیم، چه با کسی در رابطه نباشیم،چه باشیم، آخرش ولنتاینمون باید به این شکل سپری بشه :| یعنی نشد ما آخرش مثل یه عاشق معمولی ولتاینمونو بگذرونیم :| ای بابا :|

+ ولی در هر صورت عشق است متال! همم؟ دیشب کلی ویدئو از Dimmu Borgir دیدم و به عبارتی ولنتاینمو با اونا سپری کردم :دی جاتون خالی خیلی خوش گذشت :دی :))

+ اینم قبلا فکر کنم تو وب تینا بود.نمیدونم.ولی هرچی که هست حقیقت محضه ~> اینجا


فرداش.نوشت: آدام .__. آدام .__. آدام .__. آدام .__. آدام .__. آدام .__. آدام .__. آدام .__. آدام .__. 

اصلا چند روزه که که عجـــــــــیب فاز آدام گرفته منو و اصلا نمیتونم ازش بیام بیرون :|

از دو روز پیش تا الان فقط دارم آلبوماشو گوش میدم و ازش ویدئو دانلود میکنم :|

فکر کنم دوباره برگشتم به دوران گلمبرت بودم =| For those who don't know،من از اول راهنمایی عـــــاشق آدام بودم. اصلا در حد مرگ این بشر رو دوست داشتم!! الان که به اون موقع فکر میکنم واقعا خودمم باورم نمیشه که چقدر دوستش داشتم O.o اصلا تنها دلیل اینکه من خیلی به Homose.xual ها علاقه دارم،آدامه! وگرنه منُ چه به Homoها ;-; واللا ;-; 

+ الان که افتادم رو فاز آدام شدیدا دلم میخواد که یه لــ.ــزبین باشم :| ولی نه نه.. همین بای بودن خوبه (:

+ فردا اگه نتم وصل بود،ادامه حقیقتامو میذارم.

+ خب من برم برای شصتمین بار ویدئوی Whataya want from me از آدامو ببینم.فعلا بای :-:

48

هِـــی گایز D:

من اول تصمیم گرفتیم که 40تا حقیقت مونده از 100حقیقت درباره من رو امروز بذارم قـــــــــالِ قضیه بِکَنَم ولی گفتم بیخیال !

داشتم تو عکسایی که تو پی سی ـم هست همینجوری گشت میزدم که به دوتا ترول باحال برخوردم! گفتم بذارم یکم بخندیم D:

اولـــــــیش عمو مریلین و راک و دخدره تو ماشین ~> اینجا

این یکی هم خداییش درباره بعضی از متالهدا حقیقت محضه :| کصافطا دو دِیقه میخای درباره متال باهاشون بحرفی دهنتو صاف میکنن :| ~> اینجا

خب حالا برید ادامه مطلب حقیقتارو بخونین : 

ادامه مطلب ...

47

اهم.. 40تا حقیقت دیگه درباره ی من؛ در ادامه مطلب :دی  ادامه مطلب ...

46

اینجانب از مدتها پیش تصمیم داشتم که 100 حقیقت درباره خویشتن بنویسم ولی جرعت این عمل را همی نداشته ام :|

بعد دیدیم که منبع الهاماتِ ما، یعنی بانو شــیــدرخ، تصمیم به نوشتن حقیقت های خویشتن کرده اند.آن موقع بود که تصمیم گرفتم که اصـــلا حقیقت های خویشتن را ننویسم چون این عمل را همی عملی "خز شده" میپنداشتم :|

ولی بعد گفتم صرفن جهتِ خودنمایی نیز حقیقت های خویشتن را بنویسیم :-"

20تا از حقیقت هایی (fact) درباره ی من، میتوانید در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید : 

ادامه مطلب ...

45

بهترین هدیه واسه یک دانش آموز بخت برگشته که نه برای امتحان عربی هیچی خونده، نه برای پرسش مطالعات اجتماعی لای کتابو باز کرده، نه تحقیق پرورشی نوشته، چیه...؟

.

.

.

.

.

اینه که اون روز برف بیاد و مدرسه تعطیل بشه :))

مرسی برف جان که اومدی! واقعا بهت نیاز داشتیم.

پ.ن: عکس رو خودم همین امروز، سر صبح گرفتم.


بعدا.ن: "الان" حالم خیلی بده. "الان" احساس Sh*t  بودن بهم دست داده. "الان" دلم میخواد بمیرم. "الان" احساس بی ارزش بودن میکنم. "الان".. فقط دلم میخواد رو خودم بالا بیارم! اون از من بهتره، و منم کاری از دستم جز اینکه از خودم متنفر باشم، بر نمیاد.

+ از این که آدم خیلی ضعیفی هستم بدم میاد.