پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

73

- الان رابطت باهاش چجوریه؟

+ ینی چی چجوریه؟

- ینی هنوزم باهم در ارتباطین، مث دوتا دوست معمولی این، یا... چجوری؟؟

+ مث دوتا غریبه ایم :))

- منظورت چیه؟ :| مگه میشه؟ :| :))

+ آره دیگه... اگه به فرض مثال من از بین 7 میلیارد آدم رو کره ی زمین، 1 میلیاردشونو بشناسم و باهاشون رابطه داشته باشم،با 6 میلیارد نفر دیگه هم یه رابطه ای دارم؛ من با اونا غریبه ام :)) اونا هم باهام غریبه ان :))


چقد خوبه یه نفر، حالا هرکی باشه،وقتی چشمات از شدت گریه سوز میکنه، (اونم واسه یه آدم لاشیِ بی لیاقت) ، بت زنگ بزنه و شروع کنه به چرت و پرت گفتن و بخندونتت :)) یا با اون صداش شروع کنه به خوندن آهنگای توول برات که بلکه به راه راست هدایت شی و دست از زد بازی گوش دادن بکشی :))

بعدشم تهدیدت کنه اگه وقتی زمان After break-upــم تموم شد و تو هنوز درحال گوش دادن به زد بازی باشی، پیوند برادریش رو بات بهم بزنه :))

شاید این آدمارو زیاد جدی نگیری،ولی وقتی در زمان مناسب سر و کلشون پیدا شه، واست حکم فرشته رو دارن... :)

هنوزم وقتی به حرفاش فکر میکنم، خندم میگیره :)) "عاغا اون دختره بی ریخت،اطلسو بیخیال،پارمیسو بچسب :)) =)) "

ایییییی خداا :)) از خنده منفجر شدم ینی :)) 

با اینکه نیم ساعت پیشش داشتم تو اشکام غرق میشدم...

نظرات 4 + ارسال نظر
Aly سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 22:30 http://aleme-n.blogfa.com/

ایشالا همیشه بخندی پرنیان عزیز

Dark Blue یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 21:17 http://foreveryoung15.blogfa.com

پرنـــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــان

خوشبحالت ... من از این آدما ندارم

کسایی که آرومم کنن زیاد دارم ولی نه کسی که خودش خود به خود بهم زنگ بزنه بگه بیاد بات حرف بزنم تا حالت خوب شه ...

من میتونم واست ازین آدما باشم...
هروقت حالت بد بود بم بزنگ سیسی :( ♥

اون نمیدونست من تو چه حالیم، بهشم نگفتم که حالم بده،خیلی اتفاقی زنگید و شروع کرد ب چرت و پرت گفتن :))
منم اون غصه امو فراموشیدم

niosha یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 12:34 http://wanderer.blogfa.com

chera bikhial atlas?
mage atlas cheshae?

اطلس چیزیش نیس،ولی کلا آرشام گیر داده میگه پارمیس خیلی خوشگله :))

niosha یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 12:00 http://wanderer.blogfa.com

parniyan alan khobi to????????
qaziye atlas haqiqat dare na?

آره :)) خیلی خوبم
آره... دیشب آرشام بم گیر داده بود هی میگفت : صد بار به این پایا ئه کُسخُل گفتم باو بیخیال اطلس،پارمیسو بچسب :)) =))

اصلا این موجود روانیه به غرعان... =))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.