پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

49

هَپی ولنتاین دِی گایز D: (اگه این جمله رو اینگلیش تایپ میکردم بهتر نبود؟ :| )

البته این هپی ولنتاین فقط واسه یه نفر نیست! واسه همه کسایی هستش که عاشقشونم! از جمله عشق زندگیم، بهترین دوستم،نیمه گمشده ام (همون سیب :دی)،خواهرام،داداشام و... ! همه ی کسانی که از تَهِ قلبم دوستشون دارم و همیشه به فکرشونم (:

Happy Valentines Day Guys!

Luv you All ♥


+ دیروز،یعنی دیشب میخواستم داستان اولین روزی که من و پایا همو دیدیم رو بنویسم و بذارم اینجا تا بمیرین از خنده :)) ولی گفتم بیخیال خیلی آبرو ریزی میشه :دی

+ عاغا ما چه عاشق باشیم،چه نباشیم، چه با کسی در رابطه نباشیم،چه باشیم، آخرش ولنتاینمون باید به این شکل سپری بشه :| یعنی نشد ما آخرش مثل یه عاشق معمولی ولتاینمونو بگذرونیم :| ای بابا :|

+ ولی در هر صورت عشق است متال! همم؟ دیشب کلی ویدئو از Dimmu Borgir دیدم و به عبارتی ولنتاینمو با اونا سپری کردم :دی جاتون خالی خیلی خوش گذشت :دی :))

+ اینم قبلا فکر کنم تو وب تینا بود.نمیدونم.ولی هرچی که هست حقیقت محضه ~> اینجا


فرداش.نوشت: آدام .__. آدام .__. آدام .__. آدام .__. آدام .__. آدام .__. آدام .__. آدام .__. آدام .__. 

اصلا چند روزه که که عجـــــــــیب فاز آدام گرفته منو و اصلا نمیتونم ازش بیام بیرون :|

از دو روز پیش تا الان فقط دارم آلبوماشو گوش میدم و ازش ویدئو دانلود میکنم :|

فکر کنم دوباره برگشتم به دوران گلمبرت بودم =| For those who don't know،من از اول راهنمایی عـــــاشق آدام بودم. اصلا در حد مرگ این بشر رو دوست داشتم!! الان که به اون موقع فکر میکنم واقعا خودمم باورم نمیشه که چقدر دوستش داشتم O.o اصلا تنها دلیل اینکه من خیلی به Homose.xual ها علاقه دارم،آدامه! وگرنه منُ چه به Homoها ;-; واللا ;-; 

+ الان که افتادم رو فاز آدام شدیدا دلم میخواد که یه لــ.ــزبین باشم :| ولی نه نه.. همین بای بودن خوبه (:

+ فردا اگه نتم وصل بود،ادامه حقیقتامو میذارم.

+ خب من برم برای شصتمین بار ویدئوی Whataya want from me از آدامو ببینم.فعلا بای :-:

نظرات 33 + ارسال نظر
Metal løver یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 02:25

سلاااام رفیق
خوبی پرنی جووون؟؟
فدای تو دوستم
خووووش بحالت !! البت من همچینم دوس ندارم ولنتاین رو کسی بم تبریک بگه و از هیشکی انتظاری ندارم ... فقط میخواستم یکی بهم تبریک بگه که دقیقن همون تبریک نگفت !! بسوزه بابای عاشقی ...اونم این مدلیش ...
ـــــ
منظور اون آقاهه از >> *بای آداااام* چی بود؟؟؟

سلااام ایزی جون من خوبم تو خوبی؟!

ای بابا... :( عیب نداره :(

ـــ
واللا منم نمیدونم :|

مهدی شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 16:56 http://www.yar-mehraban.blogsky.com

آقای منورالفکر فکنکنم حرفی جز چرت و پرت و فحش و ... داشته باشی ولی بیا ایمیل بده ببینم چی میگی
mahdiizadib@gmail.com

:|
با این که ازت خوشم نمیاد ولی منورالفکر رو خوب اومدی :|
:|

Alex Manson جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 18:07

Hey mikham dahanamo vas in khayemala baz nakonam nmishe :| haji y email bzan bm karet daram !
Alex_mercer200013@rocketmail.com

پایا بیخیال (:
کوتاه بیا لدفن -.-
ارزششو نداره. باور کن (:

مهدی جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 15:20 http://www.yar-mehraban.blogsky.com

1-ما هیشکی رو کمتر از خودمون نمی دونیم
2- اصلا من کی گفتم کسی از من بیشتره یا کمتر؟؟؟؟؟؟؟؟
3-...

:|

مهدی جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 11:11 http://www.yar-mehraban.blogsky.com

اول سلام
دوم اینو اون آقا/خانوم Alex Manson بخونه !!!!!!

http://yar-mehraban.blogsky.com/1392/12/02/post-364/

البته بقیه هم میتونن سر بزنن!!!!!

بای آداااااام

خب مگه این دوست من چی گفت؟؟ -.-
فقط گفتش که اگه بسیجی هستی،برو جایی که بهش تعلق داری. نه اینجا!

البته،من با بسیجی ها مشکلی ندارم،ولی کلا خوب نیس کسانی رو که طرز تفکرشون با شما فرق داره رو کمتر از خودتون بدونین!

Riri 9# جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 09:45 http://bloody-and-dark.blogfa.com

سلام ! :))

وای ! آدام خعلی ناز و خوشگله !!

آهنگاشم عالیه !!

من If I Had U خعلی دوس دارم !!

بعله!!

منم این آهنگو خیلی دوست دارم :) ♥

جمیله سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 21:25 http://www.metaling666.blogfa.com

عزیزم وبلگت معرکست.خیلی خوبه خیلی.وب منم بیا من لینکت کردم.توهم بلینک

مرسی لطف دارین (:
چشم،حتما (:

Samin سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 18:23 http://whatisinmyherat.blogfa.com

سلام پرنیان مارو که فراموش نکردی کردی؟
خوبی؟؟؟
بالاخره برگشتم ^ــــــــــــــــ^

ثمین جونم کجا بودی؟؟ :((
دلم برات تنگ شده بود!
خوشحالم که برگشتی ر^^

Aly دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 16:20 http://aleme-n.blogfa.com/

آدام کلا کارش درسته
ولتاین شوما هم هپی باد

بله!
همچنین

niosha دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 16:09

parniyan khanom namard o bimarefato nafahm toeee.
man delam vasat ye zare shode..
daghonam
vali to ba inke mitoni biyay mano bashgah bbini nmiyay laaghal bbinim hamo....
hala ye 2 jalase biya badesh dg jim mizanim mirim biron to midoni man tanha nmisham
jane man farda saat 4 ye top begir biya
kheili badi age nayaya........

من به جان تو امروز میخاستم بیام باشگاه ولی میخایم بریم مهمونی!
ولی... نه!
شاید نیم ساعت اومدم ببینمت عشقم (: ♥

اون روزی که باید بپیچونیم رو که میپیچونیم :))
بعله :))

راستی کادو ولنتاینمو بیار :|

Metal løver دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 03:48

سلااااام پرنی جوووون
خوبی خوشگل خانوووم (من بگم خوشگل خانووم عیب نداره دوستم؟؟؟ )
ولنتاینت هم مباااااارک دوستم
فقط یه نفر بهم تبریک گفت ... منم فققققط به یه نفر تبریک گفتم که اونم ج نداد ...حتمن سرش شلوغ بوده...درگیر بوده ...چ میدونم !! هعی عیب نداره بگذریم ...
واااااااااو آدام رو عشق است .... خوشالم فاز آدام گرفتی و دوباره حال و هوای گلمبرتی داری ... عجب حال و هواییه ... دارم حالشوو میبرم!!! امسال آلبوم جدیدشم میااااااد ....
+ WWFM خداس!! (((((((:

سلام ایزی جون!
نه شما بگید عیب نداره! بالاخره دوستمی دیگه!
همچنین
من فک کنم یه 5-6 نفری از مامان و بابا و بی اف گرامی گرفته تــــا معلم ریاضیمون (؟!) بهم تبریک گفتن :))

واااااااااااای آخ جوووووووووون!
آره (:

metallica دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 01:38 http://metalheads.blogfa.com

ولنتااااااااااااااااین؟؟؟؟؟؟

حالا چی هستش؟؟؟

خوردنی یا پوشیدنی؟؟؟

بیخیال این چیزها.....خودمون رو عشق است...

دختر که سمت ما نمیاد ماهم سمتش نمیریم پس چیکار میشه کردش هیچی

از اون عکس خوشم اومدش...که گذاشتی ولنتاین ها رو تفاوت هاش گفتش...درود ب ر تو بانو

آداااااااااااااااااااام؟؟؟؟؟

.ایشون دچار توهمات عجیب فانتزی هستن.

باور کن اگه من اصلا نمیشناختمش ولی خب به لطف بعضی دوستان شناختیم.من ک خوشم نمیادش...

هیچی نیس! یه روزِ خیلی خوب که جوونای بی تربیت این دوره و زمونه خزش کردن :|

خب حالا چرا اینجوری باید باشه؟؟ -__-
مگه شما عاشق نمیشی عمو؟
یا مگه تاحالا دختری عاشقتون نشده؟؟ -__-

آدااااااااااااااااااااام... یکم با خود درگیر هست ولی خیلی خوبه (:

g.h029 یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 19:33 http://1fazderacolla.blogfa.com

whatya want from me
ke khooooooooooooooooodas

asheqe album avalesham ama
az kara badesh faqat 2 ahang dus daram
:|

من با این آهنگ عاشقش شدم :ایکس
من همشو دوس دارم ♥

g.h029 یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 19:32 http://1fazderacolla.blogfa.com

man ba adam zadam to khate rock asan

va delet ab
alboul avalesho orginal daram
un sal malesy 17 hezar toman kharidam

وای منم راک رو با آوریل و آدام شروع کردم!!

منم میخاااااااااااااام

g.h029 یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 19:30 http://1fazderacolla.blogfa.com

vala man inja az ketab foroshi jangal kharidam
age zabun aa digasho mikhay o to shahretun nist
bego shomare hesab bet bedam
ke khasi vasat bekharam post konam :-)

آها!
من تو شهرمون چندتا کتابفروشی خوب میشناسم. میرم به اونا سر میزنم ببینم دارن یا نه (:
مرسی از لطفت دوستم (:

Alex Manson یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 16:20

In bache basiji inja chikar dasht daghighan??? :|
Mellat oskoll shodan -_-
Yki ni bge kho baradare man boro hamunjaii k bas bashi inja chikar dari ?! -_-
Antar -_- ba un tarze harf zadanesh -_-

عزیزم قبلا راجع به این موضوع بحث کرده بودیم (:
بیخیالش (;
من اهمیت نمیدم. تو هم نده :* :)

مهدی یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 10:16 http://www.yar-mehraban.blogsky.com

اولا من عذر خواهی می کنم
دوما دیگه مزاحمتون نمی شم از شما هم می خوام که منو ببخشید

اما آخرین حرف من شما با من خیلی تند حرف می زدی و فکر کنم که شما بسیجی هارو عقب مونده فرض می کنید؟؟؟؟

اشکال نداره ما عقب مونده و شما هم نسل پیشرفته انسان ها .....

به هر حال ببخشید و اگه حرفی بود تو وبلاگم منتظر هستم
I pray that something happens you know what they do not know

No problem

من هیچ وقت به خودم این اجازه رو نمیدم که کسی رو عقب مونده فرض کنم. حتی اگه واقعا اون شخص عقب مونده باشه!!

Ok -__-
بدرود.

niosha شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:18

haha...in yaro mehdi chi mige inja????//

هیچی. از این چیزا برام زیاد پیش اومده (:

مهدی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:00 http://www.yar-mehraban.blogsky.com

بااااااااااااشه خوشکل خانوم
به خیال خودتون ر.ی.د.ی حالم
لایق جهنم بودن هم فقط کاری نکردن نیست
همین المپیاد خودتون شما صدبار بگو من نه به مسئولاش فحش دادی و نه دروغ گفتی و فقط سرت تو کار خودت بوده خوب بعدش چی بالاخره که باید اون 10 تومنو بدی دیگه وگرنه المپیاد بی المپیاد.....
قیامت هم همینه شما فقط نباید کار بدی نکنید و.......

میشه در یک کلام بگید که حرف حسابتون چیه؟ :|

من به کسی ن.ر.ی.د.م!ولی اگه کسی بخواد رو اعصابم رژه بره،باهاش برخورد میشه (:

اون المپیاد هم تا شما نمیدونی قضیه ـش چیه بهتره دهنِ مبارکو ببندی و دربارش اظهار نظر نکنی، Right؟

بعدش،من فکر نمیکنم دیگه حرفی بین من و شما مونده باشه So please go away and leave me alone! ok؟ -__-

+ آ... در ضمن خوشکل خانوم ...ـته (:
حواست باشه داری چجوری با من حرف میزنی! (:

niosha شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 18:38

va parniyan....
gorohe ma 3 nafaras fln.....
rabti nadare...
yani chi....
bayad beri eterz koni
boro to sitesh.....
ye kari kon ehtemalan pichondaneton....

چرت نگو نیوشا اصن حوصله ندارم :\
من گروه شیمی بودم. بچه های فیزیک و زیست و ریاضی چون مدارکشون تکمیل بود،رفتن!
ما 5نفر بودیم. فقط من و دوستم فاطمه مدارک + 10تمون پول رو آوردیم.بقیه نیاوردن!
برا همین به موقع نتونستیم مدارکو بفرستیم،در نتیجه،المپیاد بی المپیاد (:

Alex Manson شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 16:19

Happy valentinet mobarak eshgham :D :)) :**
I LOVE YOU GIRL :**
Khosham umad khub ridi b in yaru :D :)) avarin avarin :)))
:***

تبریک گفتنت تو حلقم :))
ولنتاین تو هم مبارک عزیزم :) **

نه بابا چه ر.ی.د.ن.ی؟ -.-
من فقط حقیقتارو گفتم (:

niosha شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 14:12

parniyan carde vorod b jalaseye azmone paya omad
hozeheye emtehani moshakhas shoddd
hozeye to kodom goriye????????????
vase man=dabirestane dokhtaraneye shahid rajaee.....
haha

مال ما کنسل شد :|
دوتا از اعضای گروهمون - یا به عبارتی دوتا گشااااااد - یادشون رفت مدارک و پولشونو بیارن واس همین ما نمیریم المپیاد :\
عه؟ چ خوب :)
حالا آزمون کِی هست؟

مهدی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:48 http://www.yar-mehraban.blogsky.com

از اون جایی که خدا تو قران میگه نشون کامل بودنه!!!!!!!
اینم که می گید به خدا اعتقاد ندارید اصلا نمیشه !!!
یادتون باشه که تا زنده اید وقت دارید برگردید وگر نه اون پایین پایینا تو جهمن نیگاتون میکنم و اون وقته که ...............
چرا شما درباره حرفی که می زنید تحقیق نمی کنید
اگه یه درصدم امکان داشته باشه که قیامتی باشه چی؟؟؟؟؟؟؟

مثلا شما یه سیم برقو در نظر بگیر که همه می گن برق نداره اما چندنفرم می گن توش بره آیا شما به اون سیم دست می زنید؟؟؟
اگه دست می زنی که دیگه خیلی ......
اگرم نه پس خودتون می دونین
خدا نگه دار

خب اگه شما راست میگید و 1٪ قیامتی هم وجود داشته باشه،من تا الان فکر نمیکنم هیچ کاری کرده باشم که لیاقت جهنمی که شما دربارش حرف میزنین رو داشته باشم!!
دروغ نگفتم،مال کسی رو نخوردم،کسی رو مسخره نکردم، همیشه سرم تو کار خودم بوده و ... و درکل از نظر خودم و دیگران، آدم خوبی هستم!!

در کل چه خدایی باشه و چه نباشه و یا چه اسلام دین کاملی باشه یا نه، من خوشم نمیاد به هیچ کدومشون اعتقادی داشتم و از ترس از اونا سعی کنم کار بدی انجام ندم! من خودم رو کارای خودم نظارت میکنم و خودم عقل دارم که بدونم چ کاری بده، چ کاری خوبه!
پس تا وقتی عقل دارم هیچ احتیاجی به دین ندارم (:
اگرم روزی خواستم یه دینی رو انتخاب کنم،صد در صد یه دینی بــجــز دین اسلااااااام رو انتخاب میکنم -.-
بدرود!

فرید شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 06:46 http://rapfs.blogfa.com

به نظر من اگه انگلیسی تایپ میکردی بهتر بود چون من اول

فکر کردم نوشتی Happy Valentines The Guys ، تازه

نوشتی منو پایا فکر کردم نوشتی منو بابا ... هی نشستم

فکر میکنمو دوباره پستتو میخونم بعد آخر به این نتیجه

رسیدم لابد پدرش مسافرتی جایی بوده بعد از سالها به

ونطش بازگشته و دختر دسته گلش رو دیدار کرده ...

جالبه بدونی هر 999999999999999999999 سال یکبار

افرادی با بهره ی هوشی من متولد میشن ،

به هرحال مبارکت باشه ،

+ ولی در هر صورت عشق است آوریل! همم؟ ،

+ ،

+ بسی دلنشین پاسخ نصیحت کنندگان رو میدی ، میخوام

از این به بعد بیام نصیحتت کنم ،

:)))))))
:))))))))))))))))
=)))))))
تو خوب میشی فرید جان من بهت ایمان دارم :)))))

+ بعله!آوریل ک همیشه عشقه ♥

نه دیگه دهنم صاف شد تا جواب همین یکیو بدم :))

یه بنده خدا جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 23:00

هپی ولن تو یو تو.

تنکس بادی ؛)

شیدرخ جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 22:58 http://shidi16.blogfa.com/

اگه توییتر نمیرفتم عمرا نمیفهمیدم که امروز ولنتاینه -____-

خدا این توییترو از شما نگیره -__-

Mehri جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 22:48

ولنتاین توام مبااااااااااااااااااااارک پرنیان جوووون

مرسی مهری جووووون (:

G.h 029 جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 22:42 http://1fazderacolla.blogfa.com

rasi up kardam aa
ye sar bia

باوشه :دی

G.h 029 جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 22:42 http://1fazderacolla.blogfa.com

salaaaaaaaaaaaam
valentinet mobarak aziz
i


alan valentine az LP michasbe

مرسی رفیق!


آره!

Phantom Assassin جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 19:35 http://xxqwertyxx.blogfa.com

Ôh my GoD
Õh Sh**
Øh Fu**
امروز ولنتاینه !؟؟!!!

خب باشه به من چه مگه چهه خبره حالا



ولنتاین مبارک باشد

خخخ آره :-"


ممنون و مچکرم :)

مهدی جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 14:41 http://www.yar-mehraban.blogsky.com

خوب ببخشید من نمی دونستم که شما چند وقتی هست که از اینکه کامل باشین بدتون میاد ولی یادتون باشه خدا گفت دین فقط اسلامه ....
و گفت انتخاب راه دست خود آدماست
اما هنوزم هم فرصت داری که فکر کنی البته تا وقتی زنده ای تا بعدا ناراحت نباشی...
فقط چند دلیل لازمه که مسلمون باشی که اگه خواستی بهت می گم
امیدوارم خوب به نوشته هام دقت کنی

در آخر هم بگم که من هیشکی نیستم و در اون حدی هم نیستم که بخوام شما رو نصیحت کنم من یه ادمم مث شما

ا؟ از کِی تاحالا معیار کامل بودن مسلمون بودنه؟؟
من نه به اسلام اعتقادی دارم،نه به خدایی که شما دارین دربارش حرف میزنین! من هیچ نیازی به دین ندارم چون خودم حداقل انسانیت رو میشناسم.پس نیازی نیست چیزی به اسم "دین" رفتارای منو کنترل کنه!!

ممنون از اینکه وقت میذارین،ولی نمیخواد خودتونو خسته کنین!من نه خدا پرست میشم،نه مسلمون (:

بله کاملا حق با شماست! شما در حدی نیستین ک بخواین منو نصیحت کنین! (:

Lady Darkling جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 13:58 http://Crossroad.blogfa.com

Happy Valentines Day love.
I'm spending it watching Doctor Who. ^___^

هپی ولنتاین ر^^
چه جالب D:
تو اینستا عکساش بود D:

مهدی جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 11:45 http://www.yar-mehraban.blogsky.com

سلام خانوم
ببخشید که فضولی می کنم ولی مگخ ما مسلمونا.....اصلا ما ایرانیا خودمون کم عید داریم که با ید تو این روز مسخره که اساسش برای به هم پاشیدن خونواده هاس خوشحال باشیم ؟؟؟؟؟امیدوارم جواب قانع کننده ای داشته باشی !!!!

مگه ما مسلمونا..؟ شرمنده ولی من مسلمون نیستم (:
یعنی مسلمون بودم،ولی الان دیگه نیستم (:

شاید شما فکر کنید این روز مسخرست و اساسش از هم پاشیدنِ خانواده باشه،ولی من و تقریبا نصف مردم جهان که این روز رو جشن میگیریم،همچین فکری نمیکنیم (:

شماهم بهتره سرتون تو کار خودتون باشه و از دیگران درباره کارایی که میکنن، انتظار جواب قانع کننده نداشته باشین!! چون ما برای کاری که انجام میدیم ، نیازی نمیبینیم برای کسی جواب پس بدیم (:
بله (:

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.