پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

48

هِـــی گایز D:

من اول تصمیم گرفتیم که 40تا حقیقت مونده از 100حقیقت درباره من رو امروز بذارم قـــــــــالِ قضیه بِکَنَم ولی گفتم بیخیال !

داشتم تو عکسایی که تو پی سی ـم هست همینجوری گشت میزدم که به دوتا ترول باحال برخوردم! گفتم بذارم یکم بخندیم D:

اولـــــــیش عمو مریلین و راک و دخدره تو ماشین ~> اینجا

این یکی هم خداییش درباره بعضی از متالهدا حقیقت محضه :| کصافطا دو دِیقه میخای درباره متال باهاشون بحرفی دهنتو صاف میکنن :| ~> اینجا

خب حالا برید ادامه مطلب حقیقتارو بخونین : 

 ×××××




61. هروقت آهنگ Lithium از Evanescence رو گوش میدم یاد نیوشا میوفتم! یادمه یبار نیوشا بم گفت براثر مصرف بیش از حد یه دارویی حالش بد شد و بعد من، هی این آهنگو گوش دادم و باهاش گریه کردم :(

62.تو دنیا با هیچکس بجز نیوشا راحت نیستم. تا ایـن حد راحت نیستم!

63.ابراز احساسات و نوشتن ـشون (چه شادی،ناراحتی، علاقه و ... ) تو زبان اینگلیسی برام آسون تره.

64.عاشق عینکم و عینکی بودن رو دوست دارم 3>

65.تو بچگیم فقط یه دونه همبازی دختر داشتم (اسمش آیسا ئه و هنوزم باهم دوستیم♥) و بقیه همه پسر بودن!

66.خوشحالم که یه دخترم چون دخترا میتونن Fangirling کنن ولی پسرا نمیتونن :-" D:

67.گروه خونیم O+ هستش.

68.از اون دسته از افرادی هستم که موفقیت و خوشبختیِ دوستامو موفقیت و خوشبختیِ خودم میدونم. 

69.مامانم میدونه من Bisexualـم. اولین بار که بش گفتم O_o شد :))

70.تنها چیزی که تو دنیا میتونه منو خیلی داغون و ناراحتم کنه اینه که بشنوم یه نوجوون "خودکشی" کرده.

71.در زندگیم فقط دوبار از کلاس درس اخراج شدم. هر دوبار هم مقصر من نبودم!

72.خیلی کم درس میخونم ولی تاحالا معدلم کمتر از 19.50 نشده! (اوه فاک یِــــس!)

73.بهترین کتابی که تو زندگیم خوندم کتابِ "سکوت بره ها" بود. پارسال وقتی معدلم 19.80 شد مامانم بعنوان جایزه برام خریدش.

74.یه دختر عمه دارم،7سالشه.فکر میکنه من استاد همه چی دونم :| واقعا فکر میکنه من همه چیو میدونم :|

75.من برای دوستام تو مدرسه حکم Google translation رو دارم :| 

76.آشپزی رو خیلی دوست دارم ولی شیرینی پزی رو خیلی خیلی خیلی بیشتر دوست دارم ♥ و تو پختنِ کیک عــــالیم ر^^

77.بلد نیستم برقصم.

78.از رقیب داشتن بدم میاد. من دوست ندارم کاری رو بخاطر رقابت با کس دیگه ایی انجام بدم.

79.بهترین خبری که در زندگیم شنیدم خبر نامزدی چد و آوریل بود :))

80.الان که دارم اینارو مینویسم آبله مرغون گرفتم :|

نظرات 17 + ارسال نظر
Riri 9# جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 10:45 http://bloody-and-dark.blogfa.com

توی اون ترول دومیه :

من اگه جای اون یارو بودم که داشت با محمد بحث میکرد

همون موقع که درباره ی اسلیپنات نظر داد میزدم مغزشو

متلاشی میکردم !!!

دقیییییییییییییییییییقا!!!

g.h029 یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 19:43 http://1fazderacolla.blogfa.com

biosexuali???
az koja miduni??
man jorat nadaram be mamanam va kase dige dar in bare harfi bezanam

میدونم دیگه !
چون هم با دخترا .... و هم با پسرا ... !! آره دیگه!

g.h029 یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 19:42 http://1fazderacolla.blogfa.com

newsha
manzuret LP lover e ya yeki digas?

akhe age in newsha ro migi
kheeeeeeili dokhtare mahie
avalie metalheadi e ke to blogfa bash dus shodam
va avalin kasi e ke az blogfa to fb add kardamaesh

نه، یه نیوشا دیگه!
ولی اون نیوشارو میشناسم و باهات موافقم! دختر خوبیه ♥

g.h029 یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 19:40 http://1fazderacolla.blogfa.com

64.عاشق عینکم و عینکی بودن رو دوست دارم 3>


67.گروه خونیم O+ هستش.


damet garm to in dota shabihim
heey hame migan ba eynak ax naar fb
bi eynak behtari
ama
man khodamo injuri dust daram
ba in ke eynak ejbari nistam

اع چه جالب
منم نباس عینک بزنم ولی میزنم

TinA جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 17:41 http://www.darkinfinity1.blog.com

he salam
manam vasvase shodam haghighataye khodamo benevisam :)
asan bia neveshtane haghighato tarvij bedim o be baghie ham begim ona ham haghighataye khodeshoono benevisan
man az emrooz shoroo mikonam
chetore?

سلام!
عه چ خوب (:
باوشه!ترویج میدیم!
عاااااااااالیه!

شیدرخ پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 09:09 http://shidi16.blogfa.com/

وااااااااااااااااااااااااااااایییی دومیییییییییییییی.....




هنوز آبله هات خوب نشدن؟؟؟؟ :|
یادش بخیر دوم دبستان من...

آره :)))))))))))


تقریبا خوب شدن D:
یادش بخیر؟ :|
ینی اینقد خوب بودن؟ :|

Silencer-Knight Of Shadows چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 21:10 http://forest-of-shadows.blogfa.com/

Say Goodbye

Why honey? :(
take care :(

metallica چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 16:07 http://metalheads.blogfa.com

61_نیوشا اسمش خیلی آشناست.نمیدونم میشناسم یا نه.امیدوارم حالش خوب باشه همیشه هرجا هستش.
62_آفرین
3_من نمیتونم بیان کنم هیچطوری.تو خودم میریزم اما وقتی به نهایتش برسه دیگه میریزه بیرون
4_من برعکس تو
5_من دوست چند تاداشتم اما از هم جدا شدیم و الان یدونه رفیق بامرام دارم که میلاد
6_در این باره حرف دارم بعد میگم
7_واس من آ
8-منم احتمالا همینطورم کارت خوبه
9-هههه خوبه مامان باحالی داره.من هیچ احساسی ندارم کلا
70-من صحنه هایی که تو سوریه و پاکستان سر میبرن و باهاش توپ فوتبال بازی میکنن اعصابم خورد میشه.خودکشی شده عادی بین همه.ولی من اگه خودکشی کنم تو ناراحت نشو دخترم
1-من تمرین ننوشته بودم اخراج شدم
2-من زیاد درس میخوندم دوران دانش آموزی اما رفته رفته کمتر نتیجه میگرفتم و الانم دیگه نتیجه ای نمیگیرم.
3-من کلا کتاب نمیخونم ولی قلعه حیوانات و اشعار سهراب خوبه.
4-ببخشید دلی خاک برسرش که فکر میکنه تو همه چی میدونه
5-درود بر تو
6-بازم احسن بر مهارت تو
7-منم نیستم
8-منم دوس ندارم اما اگه بدونم طرف حس رقابت با من داره تا کونش پاره نکنم دست نمیکشم
9-من تا حالا بهترین خبر زندگیم رو نداشتم فکر کنم.
80-اوه اوه من گرفته بودم بیچاره شدم دیگه.از بس درد کشیدم یادمه اولین بار9 سالم اینا بودش تو شمال گرفتم.خیلی بعد ک..ر خوردم.

61.وبش تو لینکام هست. همونیه که اولین و تنها عشق دخترم بود و زمانی باهم تو یه رابطه عاشقانه بودیم!


جدیییی؟؟؟فوتبال بازی میکنن؟؟با سر؟؟ O______O
شما خیلی بیجا کردی خودکشی کنی :|
اگه خودکشی کنی خودم میکُشمت :|

خب اون چون من برا همه سوالاش جواب دارم فک میکنه من همه چی دونم -.-


خیلی بده :(

+مرسی همه رو خوندی و واسشون نظر گذاشتی :)

metallica چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 15:31 http://metalheads.blogfa.com

هههههه پرنیان چیکار کردی تو با خودت...

همه زندگیت رو ریختی وسط که...ولی خوبه..خوشمان آمدش

من خوشم نمیادش همینطوری نظر بزارم میخوام کلی نظر بزارم برای تک تک حرفات ولی خیلی دیر رسیدم خیلی شده.

ولی برا این رو میزارم.ولی برم ناهارم رو کوفت کنم بعد بیام صبحونه هم نخوردم و دیشب هم شام نخوردم معدم به فاک عظما رفته.فعلوووووووووون

دیگه چه کنیم دیگه.. از سری بیکاری این کارو کردیم دیگه :))


ای بابا... زنده ایی الان؟؟ اوکی باوشه ;)

LK چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 14:51

هه دلم نمیاد برم!!!!!!
دلم واسه کامنت نوشتن تنگ شده بود....!
ولی باید برم...
..
..
رفتم دیگه!
پرنیااااااااااااااااااان

الکااااا...
بازم بیااااا..
خیلی دلم واست تنگ شدههه...

LK چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 14:42

سلاااااااااااااام پرنیااااااااااااااااااااااااااان!!!!!خوبی عزیزم؟ منو یادت میاد آیا؟؟؟ مطمعنم یادت میاد!مگه میشه منو فراموش کنی!!!!
چه وب زیبایی!تبریک میگم عزیزم ولی وبتو به سختی پیدا کردما به هرحال آرزوی موفقیت واسه خودتو و وبت دارم...خیلی وقته نیومدم دلم واسه همتون بسیار تنگ شده من برم دیگه!!!!اگه تونستم بازم حتما میام...!فعلا...

سلااااااااااااااااااااااام الکاااااااا
کجایی تو دختر؟؟
خوبی؟؟؟؟
دلم برات تنگ شدههههههه
ممنون
نههههه الکاااااااا.... نرووووووو

یه بنده خدا سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 00:59

کالامین زیاد استفاده کن زود خوب میشی
78 و هستم شدید :| + 77 :دی

آ... مرسی (:
اولی خیلی بده :|

Phantom Assassin دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 23:55 http://xxqwertyxx.blogfa.com



یادم باشه خون خواستم بیام ازت بگیرم

ما که یه قرن پیش آبله مرغون گرفتیم .

منم حتمن بت خون میدم
خوشبحالتون :((

فرید دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 18:21

به نظر من بشین یه صدتا دیگه حقیقت درباره خودت بنویس

دستت بنده تایپ کردن بشه خودتو نخارونی ، منم اول

دبیرستان بودم که آبله مرغون گرفتم ،


فرید خدا بگم چیکارت کنه :))))))))
مُردم از خنده =))))))
عه چه جالب D:

نیوشا دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 17:05 http://set-me-free.blogfa.com

با 63 کااااااااااااااملا موافقم:)))
گروه خونیمونم یکیه
ترول مرلینم عالی بود

بعله :))
اع؟ واسه همین خیلی شخصیتامون مث همه :| :))

Aly دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 16:31 http://aleme-n.blogfa.com/

ترول دومی خدا بود :)))
Favicon اوریلت در حلقم

آره! حقیقت محض بود :))
تنکیو

Alex Manson دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 14:25

hehe :D khosham umad avarin avarin :P :D

D: هه هه مرسی D:

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.