پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

47

اهم.. 40تا حقیقت دیگه درباره ی من؛ در ادامه مطلب :دی  ×××××

21. به علم و دانش خیلی علاقه دارم.

22.هنر رو خیلی دوست دارم ولی هیچ استعداد خاصی تو هنر ندارم.

23.وقتی اسم هنر میاد اولین کسی که اسمش تو ذهنم تداعی میشه "شیدرخ"ــه :)

24.همیشه دوست داشتم آدم منطقی باشم. و الانم سعی میکنم که باشم.

25.اگه تو دنیا فقط یه نفر پیدا بشه که کاملا بفهمه من چی میگم، من با اون شخص ازدواج میکنم :|

26. فصل های مورد علاقم "زمستون" و "تابستون" هستن. دلیل خاصی هم نداره.

27.اگه قرار باشه یه لیست از خاص ترین آدمای دنیا بنویسم، شیدرخ حتما یکی از اوناست. جدی میگم.

28.از نظر خودم مغرورم.

29.حسود نیستم ولی خیلی غبطه میخورم. تا حدی که گاهی اوقات احساس میکنم که در برابر طرف مقابلم هــیــچــی نیستم!

30.اهل فوتبالم خیلی زیاد!

31.تیم های مورد علاقم استقلال، بارسلونا و بایرن مونیخ هستن.

32.خیلی سرمایی ام. همیشه سردمه.

33.اولین Crushــم یه پسری بود به اسم پوریا! اولین باری که دیدمش 10 سالم بود. بااین که دیگه حسی بهش ندارم ولی هنوزم جایگاهِ خاصی تو قلبم داره.

34.همه فکر میکنن خیلی آدم مثبتی هستم :|

35. اصلا آرایش نمیکنم.

36. عاشق تنهایی و تاریکی ام.

37.یکم افسرده و بدبین هستم. البته فقط یکم.

38.دوست دارم موهامو بنفش یا سبز کنم ولی مامانم نمیذاره :(

39.متنفرم ازاینکه کسی میخواد وارد اتاقم بشه، در نزنه :|

40.دوست دارم در آینده دوتا بچه داشته باشم :">

41.کلا از خرید کردن متنفرم. بجز خرید کتاب.

42.رفتارای بدم بیشتر از اون که دیگران رو آزار بدن، خودمو آزار میدن.

43.خیلی دوست دارم وقتی بزرگ شدم از ایران برم.

44.من تا پارسال یه فتوکپیِ برابرِ اصل از بابام بودم. ولی از امسال تصمیم گرفتم شبیه هیچکس بجز خودم نباشم.

45.از اینکه همه میگن "چقد شبیه باباتی" یا "چقد شبیه مامانتی" بدم میاد.

46.خیلی دوست دارم مازندرانی حرف زدنو یاد بگیرم :دی

47.اولین شغلی که بهش علاقه پیدا کردم و دوست داشتم بشم، "رهبر ارکستر شدن" بود.

48.وقتی 5سالم بود بزرگترین آرزوم این بود که یه بوم نقاشی داشته باشم و یه پیانوی واقعی رو از نزدیک لمس کنم.

49.من یه Bookworm تشریف دارم.

50.خیلی دوست دارم دوستای زیادی داشته باشم :(

51.تاحالا 3بار مدرسه عوض کردم : ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان.ولی از هیچکدومشون راضی نبودم.

52.بهترین سال تحصیلی زندگیم تا الان، سوم راهنماییم بوده.

53.باحالترین چیز تو اینترنت، "وبلاگ نویسی" و "دوستای اینترنتی" هستن.

54.همه درسای مدرسمو دوست دارم و تا حدودی میتونم تحمل کنم بجز دین و زندگی و عربی.

55.در زندگیم به یه اصل خیلی پایبندم و اونم اینه که : با دیگران طوری رفتار میکنم که دوست دارم با من رفتار کنن.

56.دوستای صمیمیم بیشتراز اون چیزی که فکرشو کنن تو زندگیم "تاثیر مثبت" داشتن.با اینکه چیزی بهشون نمیگم ولی خیلی چیزارو مدیون اونام!

57.دوست دارم تو دانشگاه "ژنتیک" یا "دارو سازی" یا "آسیب شناسی" یا "هوشبری" بخونم.

58.خیلی دوست دارم تو یه شهر بزرگ زندگی کنم.

59.نمیدونم چرا همه بچه ها عاشقمن :\ تو همه مهمونی ها منِ بدبخت Babysitter میشم :|

60.اگه فقط میتونستم یه چیزو تو خودم تغییر بدم، سعی میکردم باهوش تر باشم.



نظرات 12 + ارسال نظر
g.h029 یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 19:49 http://1fazderacolla.blogfa.com

29.حسود نیستم ولی خیلی غبطه میخورم. تا حدی که گاهی اوقات احساس میکنم که در برابر طرف مقابلم هــیــچــی نیستم!

32.خیلی سرمایی ام. همیشه سردمه.
35. اصلا آرایش نمیکنم.
faqat rozh yaa ye khat to chesham
36. عاشق تنهایی و تاریکی ام.
makhsusan shab ta sobh bidar bashi o otaqet khonak bashe zire pato ahang gush bedi
37.یکم افسرده و بدبین هستم. البته فقط یکم.

38.دوست دارم موهامو بنفش یا سبز کنم ولی مامانم نمیذاره :(
mese man ... aman az in maamna
39.متنفرم ازاینکه کسی میخواد وارد اتاقم بشه، در نزنه :|
dar ro qofl kon

با این مورد آخری موافقم
ولی نمدونم کلید اتاقم کجاست :|

Alex Manson یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 21:58

Baw zudtar post badio bzar digeee.
Shekanje midi eshgham?? :D

آره تقریبا D:
فعلا حس پست گذاشتن نیس آخه -.-

niosha شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 17:42

baz chi shode????????

:|
نیوشا جان ننت بیخیال شو :|

niosha جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 19:02

mishe khabaret zoodtar baghiye ro bezari??????????

به تو ربطی نداره من کی اینارو میذارم -.-
ک...نی -.-

شیدرخ پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 22:35 http://shidi16.blogfa.com/

نقش پررنگ خودم در فکت هات در حلق خودم

یه لیوان اب هم بخور روش یه وقت خفه نشی
تاثیرگذار

Miss Movin' On پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 13:30 http://incase13.blogfa.com

اههم ... یعنی من عاشق این اقدامات هماهنگ و پی در پی شماهام D:

D:
چه کنیم دیگه... اصلا خیلی باهم هماهنگیم D:

TinA چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 21:02 http://www.darkinfinity1.blog.com

ااا
ادرسمو اشتباه وارد کردم
این ادرس اصلیه
رفتم اینستاگرامت ولی همش یه عکس از خودت بود که اونم نصف صورتت زیر پتو بود :||
یه عکس درست درمون بذار

:|
مرسی که گذاشتی آدرستو.
عزیزم مگه اون عکس پروفایلم پشم بود؟ :|
چشم، تا چند وقت دیگه یه عکس درست درمون از خودم میذارم :|

TinA چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 17:50 http://dark-side2.blogfa.com

درود
بالاخره من برگشتم D:
این ادرس وب جدیدمه
قابل دونستی یه سری بزن
کار خیلی جالبی کردی تو این پست
پرنیان یه عکس از خودت بذار

سلاااااااام تینا جان D:
اع وبت باز نمیشه که؟! :(
میسی ر^^
بیا برو اینستاگرامم :
http://instagram.com/parniyan98
عکسم هست

یه بنده خدا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 16:47

چرا نمیشه کامنت خصوصی بزارم :دی ...

D:
اگه کامنت خصوصی داری، بم بگو تا تاییدش نکنم D:

niosha سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 19:30

....
jalebe k hamashono midonestam b joz34
man k shakhsan asan intori fek nmikonam

:|
تو مدرسه همه بم میگن : بچه مثبتِ خرخون:|
کلا خیلی بهم لُدف دارن کصافطا :|

Mehri سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 18:46

59 ی رو درک میکنم D:

D:

Phantom Assassin سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 14:25 http://xxqwertyxx.blogfa.com

جالب بودن


هه هه .. شیش تاییا

شوخی کردم من از هر جفتشون خوشم نمیاد

عشق است میلان


اوه اوه
من اگه کسی بیاد تو اتاقم در نزنه دیگه از سرم گذشته ولی اگه بره بیرون درو نبنده ...
اگه به فرودگاه هم رسیده باشه یقشو میگیرم ، میکشونمش تو اتاقم بهش میگی ردو ببند .





من الآن یکی از آرزو هام اینه که یه گیتار Gretsch یا یه Gibson داشته باشم .


من خیلی استقلالی نیستم، ولی بخاطر بابام و نیوشا استقلالی شدم

واااااای منم دقیقا همینم


آخـــــــــی.. ایشالا بهش میرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.