پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

23

سلامَلِکُم بر گایزهای عزیز D: (گایز خودش جمعِ چرا بهش "ها" اضافه میکنم؟!  )

خب.. اینجانب دلم برای نوشتن پُست و استفاده کردن از این شکلک زدی ـها تنگ شده بود، گفتم هویجوری یه پست بزنم  عاغا یه خبر خیلی خیلی خوب دارم.... امتحانای نوبت اول داره شروع میشه!  خب هیچی دیگه... بدبخت شدیم رفت دیگه.. اولین امتحانمون هم دین و زندگییییی هستش که سه شنبه داریم و اینجانب همی بدبخت شدم چون هیچی وقت ندارم که این کتاب بسیار بسیار بسیار مزخرف رو همی بخوانم. کلا من با هرچی که به د/ی/ن و اینجور چیزا ربط داشته باشه مشکل دارم! پرابلم؟!  تازه، منِ بدبخت، منِ بیچاره، منِ خاک بر سر شده، شنبه امتحان نهج البلاغه هم دارم!!!! WTF???!!!! خب این از همون مسابقاتِ علمی فرهنگی هنری هستش که اگه تو شهرستان رتبه بیاریم بهمون جایزه مداد نوکی میدن :| البته من بخاطر جایزش شرکت نکردم! بخاطر این شرکت کردم که.. خب راستش نیوشا شاهد مدرسه میره و من یه مدرسه ی دیگه! من اول میخاستم برم شاهد ولی چون ما نه خانواده ش/ه/ی/د و نه ج/ا/ن/ب/ا/ز هستیم و از یه طرف دیگه پدر اینجانب معلم نیست و از یه طرف دیگه من تو هیچ فعالیت د/ی/ن/ی و م/ذ/ه/ب/ی شرکت نکرده بودم تاحالا، اینجانب رو نپذیرفتن :| منم دیگه در دوری از عشقم، نیوشا، مشغول تحصیل در یک مدرسه دیگم :"( ولی امسال باید تو اینجور چیزا رتبه بیارم که بتونم سال دیگه برم شاهد تا تو یه مدرسه با نیوشا باشم! هرچند اصلا از این چیزا خوشم نمیاد ولی بخاطر نیوشا دارم این کارو میکنم.. من بخاطر عجقم هرکاری حاظرم بکنم.. Even i would catch a grenade for her ... این که دیگه چیزی نیست :) (خخخ.. لیریکای برونو مارس رو عشق است...)

خب از این بحثای عشقولانه بیایم بیرون... خب چی بگم...؟! عــــــــاهـــــا..! گایز تاحالا چیزی درباره گروهِ Imagine Dragons شنیدین عایا؟! خب اگه این بند رو نمیشناسین باید بگم که نصف عمرتون بر فناست..!! امسال که نتونستم AMA رو ببینم ولی آرشام میگفتش که این گروه امسال جایزه بهترین گروه آلترناتیو راک برده!!!! تازه اجرا هم داشتن!!! داشتن؟! من الان ، درحال حاضر روانیِ این گروهم.. اصن یه وضعی.. وای که چقدر این گروه عالیه!! حرف نداره.. !! 

آهنگ Radioactiveـشونو دانلود کنین => Download

یه خبر مهمِ دیگه... من بالاخره عضو طوییطر شدم... هورا... Whoop De Doo بعدشم اینکه دیگه یاهو کلا جَم شد :| گایز اگه میخاین Keep in touch بمونیم تشریف بیارین طوییطر D: 

+ خیلی عجیبه... امسال اولین سالیه که من نه زیاد سرما خوردم نه آلرژیم اذیتم میکنه.. عجب!! 

+اینجا خیلی هوا سرده.... I'm freezing .. 

+گایز کسی بلد نیست قالب بلاگ اسکای درست کنه عایا؟! هیچ جا قالب خوب پیدا نمیشه!

22

عاغا... تو مدرسمون دایرکشنر پیدا کردم بسی زیاد!! اصن همین کلاس خودمون، یکی زین گرلِ، یکی هری گرلِ، یکی لیام گرلِ، منم که خودم لویی گرلَم :) منم بسی با هرکسی که دایرکشنر باشه حال میکنم ر^^ البته بحث فقط حال کردن نیست؛ بحث لاشخوری هم هست :)) چجوری؟ عاغا ظاهرا This is Us اومده بیرون. خب، منم که حس و حال دانلود کردیدَن ندارم، سفارش میدم به یکی از دایرکشنرا برام دانلود کنه :دی عاغا مورد داشتیم من یه روز خوراکی نبرده بودم مدرسه، یکی از دایرکشنرا از روی دایرکشنر بودنمون بهم خوراکی مفت و مجانی داد O_o منم هرچی بهش گفتم باو بیا پولتو بگیر فلان و اینا، گفتش نَع! تو دایرکشنری من از دایرکشنرا پول نمیگیرم :|

♣♣♣

سورپرایز!! سورپرایز!! من حدود یک ساعت پیش کشف کردم که نیوشا به Empyrium علاقمند شده!! O_o یعنی راستش اینجانب دوتا سی دی از Empyrium چیز میز پُر کردم دادم به زهرا زهرا داد به فاطمه فاطمه داد به نیوشا :)) کلا من به هرکسی که شعورِ Empyrium گوش دادن داشته باشه آهنگ بش میدم؛ چرا که نه؟ (بقول ندا :دی) الانم کلی آهنگ تو سبک متال برای دوستِ یورال بازم - یعنی زینت - تو فلش ریختم میخام شنبه بدم بهش. کلا از این بند ها براش آهنگ ریختم => Metallica, Linkin Park, Evanescence, Within Temptation, Nightwish, Epica, Empyrium Agolloch,My dying Bride,Shape of despair و ... آها! Arch enemy هم بود. خب همونطور که متوجه شدین من بیشتر از سبکهای سمفونیک و گوتیک و دووم و فولک براش موزیک ریختم. خب چرا؟ چون از این راه ها راحت تر میشه دخترا رو به متال علاقمند کرد :) یعنی معمولا دخترا اول از گوتیک و سمفونیک خوششون میاد، بــــــــعدش از دووم و فولک . بنظر من دخترا بیشتر باید دووم متال و فولک متال گوش بدن چون این سبک ها بسی آروم و غم آلود هستن و و اینکه کلا با روحیات ظریف دخترونه سازگاری بیشتری دارن ;) :دی مثلا شاید برای یه نفر کمی غیر قابل هضم باشه که یه دختر نوجوون بخواد بلک متال فن باشه! واللا خودمم هنوز نمیتونم هضم کنم که چطور که بلک متال فنم O_o البته این موضوع درباره امپریوم گوش دادن هم صدق میکرد مثلا من اون موقع فکر میکردم که تنها دختر نوجوونی هستم که عشق امپریومم ! بعدش کشف کردم که شیدی هم تا حدودی گوش میده. بعدش کشف کردم که آنــا هم امپریوم گوش میده.. عجب!! الانم که نیوشا، دو روز دیگه زینت... کلا دیگه فهمیدم I'm not the only one Who worship Empyrium :D و این طوری خیلی بهتره :)

♣♣♣

خب حالا که بحث خیلی Empyriumـیی شد، یه آهنگ از امپریوم گووووش بدین :) => Download - Dead winter Ways

♣♣♣

گایز این هفته که داره میاد هفته ی مرگِ منه O.o از شنبه تاااااااا خودِ چهارشنبه امتحان دارم اونم امتحانای وحشتناک !! شنبه مطالعات، یکشنبه زبان و دین و زندگی، دوشنبه ادبیات، سه شنبه زبان فارسی، چهارشنبه شیمی. بعدشم یه هفته تنفس اعلام میشه و از هفته بعد، امتحانات ترم اول :| بدبخت شدیم وای! :|

♣♣♣

اگه گفتین WTF مخفف چیه؟! اگه گفتین...؟! خب همه شما منحرفا میگین مخفف What the Fuck میباشد ولی باید بهتون بگم که سخت در اشتباهید چون WTF، مخففِ World tea kwon do Federation یا همون "فدراسیون جهانیِ تکواندو" هستش :)) ها ها ها D: اگه نمدونین برید تو گوگل یه سرچ بزنید D:

♣♣♣

گایز... من بسی ناراحتم :( چون یه تصمیم بسیار مهم گرفتم و اونم اینه که از شنبه هفته عاینده تـــــــــــا عاخر امتحانات نیام نِت :"( دلم براتون تنگ میشه شدییییییید! مخصوصا اینکه دقیقا وسط امتحانات تولد اینجانب هم هست :| بدبختی اینه تولد نیوشا هم وسط امتحاناته :| تولد من نهم دی ماه هستش و تولد نیوشا پنج روز بعدشِ.یعنی چهاردهمِ دِی ماه D: احتمال داره نهم که تولدمه، نیوشا بیاد خونمون! هوووووووررررررررررا D: واسه تولدم به نیوشا سفارش دادم که سه-چهارتا جلد  از سری کتابای Night Side رو برام بخره :) بعله :)) همچین عادم بیشعوری هستم من :دی تازه، پریا قرار بود بعنوان کادو تولدم برام تی شرت امپریوم بخره P: (الکی!) پریا یادت نره ها.... XD MY fucking dear sis .Fuck you my beautiful sister i love you so much :X ♥


خب فعلا بای گایز :)


(این پست به جان خودم نفرین شده بود :| دیشب تایپ کردم امروز انتشار یافت !)


21

آزمون پیشرفت تحصیلی امروز اینجوری بود :

زبان اینگیلیش => :)

زیست => :X

ریاضی => ^_^

شیمی => :>

فیزیک => :\

دین و زندگی => :||||||

ادبیات => O_o

عربی => *Vomit*


+ عربی فقط 3تا تست زدم. همون سه تارو نمیزدم سنگین تر بودم :) :|


20

جـــــــــــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــغ!!!!!

از شدت شُکه شدن دارم سکته میزنَــــــــــم.... ‌:O

اوه مای گـــــاد!! اصن باورم نمیشه...!!

صب کنین نفس بگیرم الان براتون تعریف میکنم چی شد.. هییییییییییی هوووووووو.... خب : امروز کشف کردم که در کلاسمون، یه دختره Uaral گوش میده O_o یعنی اصن باورم نمیشه!!! نه... اصن امکان نداره.. هنوزم نمیتونم این مسئله رو هضم کنم!! راستش یه دختره هست تو کلاسمون، اسمشم زینتِ. چند مدت دفتر عقایدمو بهش داده بودم که پُر کنه، توش یه سوال طرح کرده بودم با این عنوان: "بهترین آهنگی که در زندگیتون گوش دادین اسمش چی بوده؟" اونم جواب داد : "یه آهنگ از Uaral که اسمشو یادم نیست" (تازه امروز فهمیدم منظورش آهنگ Sounds of pain بود :| ) من وقتی جوابشو خوندم، یه لحظه شک کردم منظورش از Uaral همون Uaralئه خودمون باشه ولی گفتم نع! شاید اسم یه بندِ ایرانی "آرال" بوده، اونم همینجوری اسمشو به اینگیلیش نوشته. وگرنه اصلا امکان نداره کسی - اونم مخصوصا دختر نوجوون - آهنگای دپرسیو گوش بده! ولی امروز گفتم برم ازش بپرسم این Uaral کیه که خیلی اتفاقی (!!) با یکی از دپرسیو دووم متال بندهایی که من روانیشم هم اسم از Water دراومده D:

رفتم پیشش گفتم : زینت اون گروهه که گفته بودی.. اسمش یورال بود.. به فارسی میخونه؟ کارش چیجوریه؟

گفت : نه بابا ... آهنگاش بیکلامه... فقط یه نفر میاد اون وسط جیغ میزنه!! جیغ که نه.. طوری آهنگ میخونه که انگار داره گریه میکنه..

من که در اون لحظه داشتم از تعجب میمُردم ، بهش گفتم: اسم چند تا از آهنگاشو بگو!

گفتش : اسماشو یادم نمیاد.. اسم یکیشون سَوُند...

من یهو داد زدم : Sounds of pain رو میگی لعنتی؟

گفتش : آره آره همون.. من روانی این آهنگم!!

منم گفتم : منم همینطور! و اینقدر بغلش کردم و بوسش کردم که اصن یه وضعی... :|

البته این خانومی که گفتم یورال گوش میده، به هیــــــــچ عنوان متالهد نیست! و منم بابت همین مسئله بسیار شوکه شدم. ولی غلط نکنم پُتانسیل متالهد شدن رو داره :))

ولیی... بجز ایشون، یه دختره دیگه هست تو یه کلاس دیگه، ... وای! اوانسنس گوش میده، لینکین پارک گوش میده، متالیکا گوش میده اونم از نوع قدیمیش!! O.o

خداوندا! دیگه دو روز دیگه اگه یه دختره رو ببینم تو مدرسمون که داره راه میره و آهنگ Many moons ago رو زمزمه میکنه، دیگه نباید تعجب کنم :| البته من اگه همچین دختریو پیدا کنم صد در صد باهاش ازدواج میکنم =|||

من برم سرمو بذارم بمیرم :|

خدافظ. :|

19

یکی از مسائلی که پدر اینجانب بسی بهشون حساسیت دارن اینه که اگه برگه مرگه چیزی برا امضا کردن دارم باید شب بهش بدم. یعنی اگه سر صُب برم بهش بگم بابا برام فلان برگه رو امضا کن، اگه چاره داشته باشه با دَمپایی دنبالم میده :)) (ادبیاتو دارین؟ "دنبالم میده" !! ) عاغا دیروز اینجانب بعنوان درسخون ترین و باادب ترین و فعالترین دانش آموز کلاس!! (به قول مامانم : خاک تو سر اون جماعتی که درسخون ترین و باادب ترین و فعالترینِشون تو باشی!!) انتخاب شدم دقیقا نمیدونم برای چه کاری، ولی یه برگه دادن بهم گفتن پُر کن بعدش بده والِدَینت هم امضا کنن. مام گفتیم باشه :) بعدش منم وظیفم این بود که دیشب برگه رو بدم به پدر ولی بعلت گشادیِ مُفرط گفتم ولِلِش فردا صب بش میدم برگه رو :))

حالا وضیعت من سر صُب این بود :

- [از اون اتاق] بابا بیا این برگه رو امضا کن.

-چی؟ مگه صد دفه بت نگفتم اگه برگه داری از شب قبل بیا به من نشون بده که قبلش یه مطالعه ایی کنم...

- [حرفشو قطع کردم] باشه باو اگه نمیخای اصن برگه رو میدم مامان امضاء کنه!

- چی؟ ای بی تربیتِ بی ادبِ بی خِرَد! عادم جواب باباشو اینجوری میده؟ اصلا...

- [بازم حرفشو قَط کردم] خیلی خب بابا برگه رو میذارم رو اُپن بعدا امضاش کن..

بعدش رفتم تو ماشین ، گفتم مامانم برام امضا کنه ولی چون اسم بابامو نوشته بودم قبلش، دیگه مجبور شدم بدم همون بابام امضا کنه :|

تو ماشین :

[پدر در حال مطالعه دقــــــیق برگه]

من: باو من اینو خوندم هیچی ازش نفهمیدم :\

پدر : صبر کن بذار من بخونم ببینم چی میگه. من که مثل تو نفهم نیستم.

من: :| :| :| 

بعد از یک رُب بالاخره یه امضای کَج و کوله زد وسط برگه داد خدمت بنده :| یعنی سر یه برگه امضا کردن ما بی تربیت شدیم، بی ادب شدیم، بی خِرَد شدیم، نفهم شدیم اصن [بوووووووق] شدیم :| خو این چه وضعشه؟ واللا ما اگه از جیمز هتفیلد امضا میخاستیم آسونتر از این داستانا بمون میداد =|||

میبینین چطور با اعصاب و روان من بازی میکنن؟ شک ندارم مامانا و باباهای شمام همینن :\