پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

46

اینجانب از مدتها پیش تصمیم داشتم که 100 حقیقت درباره خویشتن بنویسم ولی جرعت این عمل را همی نداشته ام :|

بعد دیدیم که منبع الهاماتِ ما، یعنی بانو شــیــدرخ، تصمیم به نوشتن حقیقت های خویشتن کرده اند.آن موقع بود که تصمیم گرفتم که اصـــلا حقیقت های خویشتن را ننویسم چون این عمل را همی عملی "خز شده" میپنداشتم :|

ولی بعد گفتم صرفن جهتِ خودنمایی نیز حقیقت های خویشتن را بنویسیم :-"

20تا از حقیقت هایی (fact) درباره ی من، میتوانید در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید : 

××××


 1.اسمم "پرنیان" و فامیلیم "موسوی"ــه

2.اولین و تنها بچه خانوادمم

3.قدم 170 سانتی متره

4.سایز پام 41.5 هستش

5.نوشهر زندگی میکنم

6.تو کل چالوس و نوشهر هیچ مغازه ایی بجز مغازه ی "ورزش و مردم" کفش اندازه پای من نداره :|

7.الان In a relationship هستم با جنابِ "پــایا" (نه که شما اصــــــلا نمیدونستین :-")

8.پایا بعد از اینکه عشق زندگیمه، یه دوست خیلی خوب برامه. جدی میگم.

9.رنگ مورد علاقم "مشکی" و "ارغوانی" و "بادمجونی" هستن

10.از نظر خودم خیلی معمولی ام.

11.خیلی شکمو ام . خیلی :دی

12.از نظر من خوش دست پخت ترین آدم رو کره ی زمین خالمه !

13.غذای مورد علاقم لازانیائه + سوپ هایی که خالم درست میکنه + اصلا هرچی که خالم درست میکنه D:

14.نوشیدنیِ مورد علاقم 7upــه. با اینکه خیلی خوشمزه نیست.

15.همیشه دوست داشتم یه داداش بزرگتر از خودم داشته باشم. وقتی با "محسن" آشنا شدم تقریبا این آرزوم برآورده شد.

16.تو زندگیم بیشتر از هرچیز، به متالهد بودنم افتخار میکنم.

17.اعداد 6،8،18 و 19 اعداد شانسم هستن.

18. بهترین تاریخ های زندگیم 91/3/25، 92/2/5، 25و92/8/24 هستن :)

19.از نظرم آدمایی که ازم متنفرن، بی دلیل ازم متنفرن.

20.همیشه پدرم حکم "دایرة المعارفِ زنده" رو برام داشته. چون همیشه میتونست به سوالام جواب بده وقتی بچه بودم.


خوووب... اینم از 20تای اول! بقیه رو تو یه پست دیگه میذارم d:

نظرات 6 + ارسال نظر
Burrzzum شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 11:53 http://nocturgia1.mihanblog.com/

ایده ی خوبیه ، همشون خوندم !
ولی یه حقیقت دیگه هم هست که بهت خواهم گفت ابجی

نخیرم اصلنم اون حقیقته درست نیس! It's not fair

Alex چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 13:52 http://pastelgothgirl.blogfa.com

Merciiiiii

yw :)

Alex سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 02:10 http://pastelgothgirl.blogfa.com

OMF IN KHEYLI FEKRE KHOOBIEEEE!!! Mishe manam in karo bokonam? :'>

عزیزم اجازه نمیخواد :*
هرکاری دوست داری انجام بده :*

شیدرخ دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 19:17

یه گزینه ای اینجا وجود داره که من هنگام خواندان آن :سوت بودم




بی ربط: دارم متالیکا میبینم (نمیدونم چرا گفتم اینو :| )

بعله میتونم حدس بزنم کدوم گزینه :-" :|


واااااایی.. منم همین الان حموم بودم، زیر دوش درحال تفکر که : عه، خیلی وقته متالیکا گوش ندادم :|
جای منو هم خالی کن

Alex Manson دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 18:08

:D hehe

کوفت D:

Phantom Assassin دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 13:47 http://xxqwertyxx.blogfa.com

عجب ..

منظور از عدد شانس چیست آیا


آفرین
منم همیشه پدرم را الگو قرار دادم و بیشتر سوالاتم را با او در میان میگزاشتَمیَم


الآن خاله من دقیقا برعکس خاله توهه
یعنی هر دفعه خونشون واسه شمی چیزی دعوتیم من فرار میکنم اصلا

یعنی اینکه این اعداد برای من خوش یمن تر از بقیه اعدادن D:

ایول!


آخــــــــــی....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.