پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

75

عاغا دیدین جدیدا" چقد مُد شده که همه تو پروفایلاشون هی زرت و زرت ماهی که توش متولد شدن رو مینویسن انگاری که از یه نژاد برترن؟ :|

بعد تازشم کُلی بایت اینکه تو فلان ماه بدنیا اومدن به خودشون مینازن -_-

راستش من قبلنا خیلی از این کارا بدم میومد،ولی یبار معلم پرورشیمون دو ساعت رو اختصاص داد به حرف زدن درباره متولدین ماه ها. گفتش که همه از هر ماه هرچی میدونین عنوان کنین. اول از فروردین،اردیبهشت و... شروع کردیم تا رسیدیدم به دی، بهمن و اسفند.خلاصه یه چرخِ کاملی! توی خصوصیات متولدین همه ی ماهای سال زدیم. من تا اون موقع هیچوقت به اینکه تو ماه "دی" بدنیا اومده بودم فکر نمیکردم... یعنی اصلا واسم مهم نبود یه جورایی.. خب ماه ماهه دیگه! مثلا دی با مرداد چه فرقی داره؟ و همیشه اینکه میگن متولدین فلان ماه فلان جوری هستش رو خرافات و ... میدونستم! ولی معلم ما واسمون یه سری دلایل تقریبا" علمی هم آورد که منو تونست قانع کنه این چیزا خرافات نیستن! مثلا، اگه یه اسفندی خجالتی یا کم حرف، یا... خلاصه خصوصیاتی داشته باشه که با شور و ذوق و خوشحالی بیش از حد! در تضاد باشه،بخاطر اینه که مادر وقتی این بچه رو حامله بوده، فصلای سرد سال رو پشت سرد گذاشته و این بچه یجورایی تودار و.. دراومده. البته این چیزا خیلیم درباره همه درست نیست. 

معلممون خودشم درباره ماهای مختلف اومد صحبت کرد. وقتی رسید به دی، اصلا نذاشت کسی چیزی بگه! خودش شروع کرد به حرف درباره این ماه و اینقد گفت و گفت و گفت... که من به کُلی مغزم هنگ کرد :| عاغا این اومد اینقدررر از دی ماهیا تعریف کرد که من واقعا خودم یه لحظه تو شُک بودم که همچین آدم فوق العاده اییم :| :)) و جالب اینجاست که اکثر چیزاشم درست بود. حداقل درباره ی من درست بود! منم بسی ذوق مرگ شدم و از اون موقع بیشتر به این مسئله که یه دی ماهیم اهمیت میدم :-> من از متولدین ماه دی - بجز حرفای معلم پرورشیمون و اینکه، دی ماهیا با تنها ماهی که خوبن، اردیبهشته - اطلاعات دیگه ایی نداشتم.واسه همین رفتم تو نت گشتم و یک سری دست آوردهایی بدست آوردم که حیفم اومد با شما درمیون نذارم! ولی چون خیلی زیاد بود و منم که گُــــشــــاد :)) حوصله تایپ کردن اون همه مطلبو نداشتم،واس همین، به صورت لینک میذارم بروید و بخوانید بلکه رستگار شوید :)) :

این واسه همه ماهاست. اینکه رابطه ی متولدین ماها باهمدیگه چجوریه و اینا: ایــنــجــا

خصوصیات شخصی متولدین دی : ایـــنـــجــا

طالع بینی ( :| ) هندی : ایــنــجــا

طالع بینی (دوباره :| ) مصری : ایــنــجــا

اینم واسه اونایی که میخان به یه دختر دی ماهی ازدواج کنن با باهاش دوس شن :دی: ایــنــجــا

الان من میدونم نیوشا،اسما و تانیا سرشون تا نصف تو مانیتوره و دارن اینارو میخونن :دی آورین آورین


+ دی ماهیا در یک کلام - بصورت فردی - آدم کاملیَن ولی ازاون دسته از آدمان که همه باهاشون حال نمیکنن.

+ عاغا مدرسه ها تموم شد O__o ایز دَت پاسیبِل عایا؟

+ امروز رفتیم کرج،تو راه رفت انقد بالا آوردم که نزدیک بود استفراغ از دماغ و گوشامم بزنه بیرون :دی کصافط عوضی خودتونین :دی من معمولا هیچوقت دچار ماشین گرفتگی نمیشم... ولی این چند روزه انقد عصبی بود که ب معدم بدجور فشار آورده -_- من وقتی خیلی ناراحت باشم وضعیت معدم ریده میشه -_-

+ بابام گوشی جدید گرفته O_o سامسونگ گلکسی اس -_- انقد اعصابم خورد شد که همچین گوشی چرتی گرفته -_- قراره واس منم گوشی جدید بگیره :دی ای معدل عزیـــــــــز خواهشن ریده نشو چون من نمیخام بخاطرِ توئه کــــــــیونی گوشی جدیدمو از دست بدم :) :) :) 

+ ما رفع زحمت کنیم بااجازتون :دی 


نظرات 6 + ارسال نظر
Aly سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 16:18 http://aleme-n.blogfa.com/

منم وقتی دپرس شم معدم قاطی میکنه! حتی مسواک زدن هم میتونه باعث تهو بشه :|

آره :|

نیوشا دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 18:17 http://the-only-hope-for-me.blogfa.com

خو کصافط مانتیست(monthist!! بر وزن ریسیست! racist!!!) مال بقیه ماه ها رو هم میزاشتی!
البته من که لازم نداره مال آذرو از بر میباشم
و باید بگم کاااااااااااملا به این موضوع اعتقاد دارم
کلا تازگیا مخصوصا بعد اون فال قهوه خفنی که رفتم گرفتم و مو به تنم سیخ شد،خیلی بیشتر از قبل به فال و طالع بینی و این قضایا اعتقاد یافتم -____-
جریان قهوه هه رو اگه وایبر داری بیا بگم بت :lllll

من عاشق آذری جماعتم ینی ♥
چون مامانم آذریه،عشقم تو زدبازی هم آذریه :))
منم باید ترای (Try) کنم ببینم شاید بهش اعتقاد یافتم :))
ندارم :|

Dark Blue پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 15:32 http://foreveryoung15.blogfa.com

پرنیــــــــــــــــان

مرسی که بهم اعتماد به سقف میدی

اعتماد ب سقف نیست عزیزم
حقیقته

Dark Blue پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 13:00 http://foreveryoung15.blogfa.com

"او دختری با سلیقه و شیک است. (به سر و وضعش نگاه نکنید) قیافه مهربان او دیدنی است. برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخکوب می کنند.
بهتر از این چه می خواهید؟"

:|

با هرکی بود ما من یکی که نبود !!!

من نه باسلیقه ام نه شیکم ... قیافمم انقد خشن میزنه که تو مدرسه هر کی میبینه اولش میرینه تو خودش :|
بلد هم نیستم با هوش و نمیدونم چی چی بقیه رو میخکوب کنم ...

و اینکه من همه رو کامل نخوندم چشام درد گرفتن sorry

راستش منم اصلا خوشم نمیاد وقتی مینویسن فلان ماهیا اینجورین اونجورین ... و اینکه اهمیت نمیدادم به این که میگن شخصیتت بستگی به ماه تولدت داره ...

ولی چند شب پیش توی یه برنامه ای دیدم که میگفت که کسایی که نیمه دومی هستند و توی پاییز و زمستونن باهوشتر از افراد دیگه هستن ...

بعد دختر خالم نشست یکی یکی همه رو مقایسه کرد و به این نتیجه رسید که آره نیمه دومیا باهوش ترن ولی من (اسما) توشون استثنا ام :|

اول از همه شات د فاک آپ عزیزم تو هم خیلی خوشگلی،هم خیلی باهوش
برداشتی که تو از خودت داری یه چیز شخصیه که ب خودت مربوطه ولی اگه بخایم جنرالی حساب کنیم، تو علاوه بر اینکه خیلی کیوت و خوشگل و باهوشی، باسلیقه هم هستی
اینو ب وضووووووووووووووووح میشه دید بیبی :)

تو اون مطالبو کامل نخوندی، یه جاش نوشته بود که دی ماهیا خیلی بانمکن و ب همین دلیل زیاد نیازی ب آرایش ندارن. ولی همیشه احساس میکن زشتن و ب اندازه کافی خوب نیستن.واسه همین اطافیانشون باید همش بهشون اعتماد ب نفس بدن :)

اره منم شنیدم ک نیمه دومیا معلمولن باهوش ترن... پارسال شاگردای اول تا چهارم مدرسمون همه نیمه دومی بودن و شاگرد پنجممون نیمه اولی :))

دختر خالت غلط کرد :| تو به این خوبی -_-

نیوشا چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 21:55

ایول قالب جدید خیلی خوبه........عوضش نکن......
راستی 10 گریم شروع میشه.خواستی نگا کن....

باشه
اوکی مرسی

niosha چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 21:15

bale kamelan dorost hads zadi
kalam dasht miraft toye monitor
day mahiya fogholadan
hatta anitam k hamishe b abani bodanesh eftekhar mikard joloye hame elam kard k age abani nabood doos dasht motevallede day bashe....
goshiye jadide babat cherte??????ta dirooz migofti bahale k

هه هه هه :))
آره ♥
ایول باو..
نه خوبه،نه بده. متوسطه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.