پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

80

اینو یه جا دیدم.. بنظرم قشنک اومد.. گفتم بذارم اینجا شماام بخونین :

" ما باهم فرق داریم

و با پولات رژ و ریمل میخری، من پاستیل و شکلات...

تو دوس پسرتو بوس میکنی که واست شارژ بخره، من بابامو بوس میکنم برام دنیارو میاره...

تو هرشب بغل یکی میخوابی،من شبا قاطی خرسام میخوابم...

تو برای بیرون رفتن ست قرمز میزنی، من با کتونی و کوله پشتی میرم بیرون...

تو ساپورت گورخری و مانتوی پلنگی میپوشی، من سر تا پا برند میپوشم...

تو با دوستات میری ویلای دوس پسرت واسه... ، من و دوستام میریم ویلای باباهامون کلی خوش میگذرونیم...

منم دخترم، توام دختری، ولی تو... "


79

عاغا ما کارنامه گرفتیم. ریدم اساسی -_- روم به دیوار،معدلم شد 18.95 :| از 19.60 رسیدم به این نمره :||| ولی خب نمیدونم چرا زیاد ناراحت نیستم -_- یه ذره گریه که کردم، ولی بعدش یکم با نیوشا حرفیدم حالم خوب شد :))

ولی خب این که معدلم کم شد به نفعم شد! چون دیگه پرنسس بابایی (که بنده باشم) نمیتونه تو مدرسه دولتی بره تجربی... So.. مامی قراره فردا پس فردا منو تو مدرسه غیرانتفاعیِ "پیــام دانِش" ثبت نام کنه :)) ایول :))

خوبیش اینه که سال دیگه من و نیوشا تو یه مدرسه ایم "امیدوارم" ! بعدشم اینکه هرچی باشه،این مدرسه ای که قراره برم خیلی از آشغال دونی اییِ که پارسال میرفتم -_- واقعا مدرسه قبلیم گُه بود -_- 

ولی... یه چیز بد ! به دلیل اُفت معدل شدیـــــد،اینجانب از خرید گوشیِ جدید و لپتاپ محرومم -_- که اصلنم برام مهم نیست -_- این مامی و ددی من الان میگن نمیخرن،ولی مطمئنم، ینی "مُـــطــــمَـــئِـــنَــــم" که وقتی مدرسه ها شروع بشه و ببینن که نمراتم خوبه،خودشون بدون اینکه چیزی بگم میخرن :)) مثلا همین قضیه گوشی،اصلا بدون اینکه چیزی بگم بابام یهو گفتش که " اوه پرنیان گوشیت خیلی داغونه، باید در اولین فرصت یه چیز درست و حسابی بگیرم واست :)) " 

کلا بابای من خیلی مهربون شده... وقتی کارناممو گرفت هیچی بم نگفت، اصلا دربارش بام حرف نزد،فقط یه جوری رفتار میکنه که انگار باهام قَــهره مثلا :))

ولی انصافا چرا انقد مامان و بابام مهربون شدن؟ :/ نکنه سرطانی، چیزی گرفتم آخرای عمرمه و خودم خبر ندارم؟ :|

+ جدیدا کاشف به عمل اومده یه [....] میخاد کتابای سال دوم تجربی رو بگیره از همین تابستون شروع کنه به درس خوندن :| ملت همچین پشتکاری واسه درس خوندن دارن :|

78

+ چه حس عجیبی داره وقتی کسی که همیشه به تو ترجیح داده میشد رو ببینی! کسی که یبار چنان بخاطرش بغض کردی که.. ! بیخیالش اصن.

+ نمیدونم چرا منو کرم افتاده که هر روز پُست بذارم -_-

+ چی میخاستم بگم.. آها! لیدل میکس! Little mix ! یه چند روزی هستش که میخام دربارشون پُست بذارم ولی گشادیم میومد -_- الانم که موضوعی واسه حرفیدن ندارم میخام درباره ی این 4تا فرشته، این 4تا ملکه، این 4تا خوش صدا، این 4تا دختر کامل که بهتر از اونا هیچـــ جای دنیا اصن وجود نداره بحرفم. من با لیدل میکس آبانِ پارسال، وقتی رفتم اهواز که شیدرُخ و پریا رو ببینم آشنا شدم. پریا تمام موزیک ویدئوهاشون + چندتا اجرا واسم ریخت تو فلش و من از همون موقع ازشون خوشم اومد و هر روز، فوق العاده بودنشون بیشتر و بیشتر بهم ثابت میشد. هر چی میخاین از لیدل بدونین میتونین از اینجا بخونین. 

عاغا میخام در یک کلام بگم که، درسته که لیدل میکس یک گروهه پاپ هستش،درسته که خیلی وقت نیست که کارشونو شروع کردن، و اینکه خیلی حرف و حدیث وجود داره مبنی بر اینکه لیدل میکس معروف شدنشو به وان دی مدیونه (وات د فاک؟ :| ) ولی بازم هر آدمی به کاراشون گوش بده نمیتونه منکر این بشه که صدای این 4تا دختر از بهشت اومده *_* 

آهنگ خوب زیاد دارن، ولی واسه معرفی، یه آهنگ ازشون میذارم که چندین بار اشک منو درآورد :"( و اینم باید + کنم که، وقتی به این آهنگ گوش میدم، یاد + اولی میوفتم -_- اینکه شاید از نظر اون من به اندازه کافی خوب نبودم و اون دختره که امروز عکسشو دیدم، همیشه به من ترجیح داده میشد، ولی خب اینم منم!! کسی که هیچوقت Good enough نبوده... هیچوقت نبوده...

دانلود آهنگ : Little mix - Good enough

* متن و ترجمش تو ادامه مطلب هست 

ادامه مطلب ...

77

+ چرا بااینکه امتحانات تموم شده هنوزم بچه ها غیبن؟ ای بابا... نت خیلی سوت و کوره...

+ من کاملا به این نتیجه رسیدم که مامان و بابام فوق تخصص ریدن در اعصاب منو دارن :)

+ پسرخالم میگه : "جنسی که بُنجُل باشه طرفدار زیاد داره و این مسئله کاملا درباره دخترا هم صدق میکنه!" با تموم وجودم به این مسئله ایمان دارم.

+ الان بیشتر از هر لحظه ی دیگه دلم میخواد یه نفر، حالا هرکی باشه، بم بگه که دلش برام تنگ شده...

+ امروز به طور غیر مستقیم حرفمو بش زدم "کسی که نمیتونه به عشقش برسه دلیلی نداره بخواد رابطه ی عشقیِ بقیه رو هم بهم بزنه :) " اونم به طور کاملا مستقیم گفت "فاک یو :) " .

+ ملت تو ایام تعطیلی میان رکورد تعداد روزایی که نخوابیدن رو بشکنن،اونوقت من از بیست و چهار ساعت شبانه روز،سی ساعت رو خوابم :|


این پُست چیز خاصی نبود.جدی نگیریدش.


چند دیقه بعد.ن: یه لحظه خودتونو بذارید جای دختری که همچین مسیجی دریافت میکنه ... :

76

در زندگیم کاملا بهم ثابت شده که هروقت از سر احساسات حرفی زدم و یا کاری انجام دادم،بعدش رسما به گُــــه خوردن افتادم :|

به همین سوی چراغ مودم قسم :|

+ هیچوقت فکرشو نمیکردم مجبور شم تو قسمت سرچ گوگل تایپ کنم : How to calm yourself down after a breakup !

+ عاشق خودمم که خیلی راحت قید همه چیو میزنم! دیگه واسم مهم نیست.. خوشحالم :) با کراش جدیدم خوشحالم :) :دی

+ رنگِ روشن قالب و آهنگ بسیار هَپیِ وبم حالمو به خوبی نشون میده :)

+ من شاید بهترین نباشم،اما بهترینارو دارم و بهترینها دوستم دارن.

+ بی ربط :