پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

78

+ چه حس عجیبی داره وقتی کسی که همیشه به تو ترجیح داده میشد رو ببینی! کسی که یبار چنان بخاطرش بغض کردی که.. ! بیخیالش اصن.

+ نمیدونم چرا منو کرم افتاده که هر روز پُست بذارم -_-

+ چی میخاستم بگم.. آها! لیدل میکس! Little mix ! یه چند روزی هستش که میخام دربارشون پُست بذارم ولی گشادیم میومد -_- الانم که موضوعی واسه حرفیدن ندارم میخام درباره ی این 4تا فرشته، این 4تا ملکه، این 4تا خوش صدا، این 4تا دختر کامل که بهتر از اونا هیچـــ جای دنیا اصن وجود نداره بحرفم. من با لیدل میکس آبانِ پارسال، وقتی رفتم اهواز که شیدرُخ و پریا رو ببینم آشنا شدم. پریا تمام موزیک ویدئوهاشون + چندتا اجرا واسم ریخت تو فلش و من از همون موقع ازشون خوشم اومد و هر روز، فوق العاده بودنشون بیشتر و بیشتر بهم ثابت میشد. هر چی میخاین از لیدل بدونین میتونین از اینجا بخونین. 

عاغا میخام در یک کلام بگم که، درسته که لیدل میکس یک گروهه پاپ هستش،درسته که خیلی وقت نیست که کارشونو شروع کردن، و اینکه خیلی حرف و حدیث وجود داره مبنی بر اینکه لیدل میکس معروف شدنشو به وان دی مدیونه (وات د فاک؟ :| ) ولی بازم هر آدمی به کاراشون گوش بده نمیتونه منکر این بشه که صدای این 4تا دختر از بهشت اومده *_* 

آهنگ خوب زیاد دارن، ولی واسه معرفی، یه آهنگ ازشون میذارم که چندین بار اشک منو درآورد :"( و اینم باید + کنم که، وقتی به این آهنگ گوش میدم، یاد + اولی میوفتم -_- اینکه شاید از نظر اون من به اندازه کافی خوب نبودم و اون دختره که امروز عکسشو دیدم، همیشه به من ترجیح داده میشد، ولی خب اینم منم!! کسی که هیچوقت Good enough نبوده... هیچوقت نبوده...

دانلود آهنگ : Little mix - Good enough

* متن و ترجمش تو ادامه مطلب هست 

 I am the diamond you left in the dust

من الماسیم که تو توی خاک رهاش کردی
I am the future you lost in the past

من اون آینده اییم که تو توی گذشته گُمش کردی
Seems like I never compared

انگاری من هیچوقت سنجیده نشده بودم
Wouldn't notice if I disappeared

اگه غیبم بشم،متوجه هم نمیشی

You stole the love that I saved for myself

تو عشقی که واسه خودم کنار گذاشته بودم،دزدیدی
And I watched you give it to somebody else

و من تماشا کردم که چطور دادیش به یکی دیگه
But these scars no longer I hide

ولی این زخمارو دیگه پنهان نمیکنم
I found the light you shut inside

من نوری رو پیدا کردم که تو خاموشش کرده بودی
Couldn't love me if you tried

نمیتونی عاشقم باشی حتی اگه سعی کنی

Am I still not good enough?

من هنوز به اندازه کافی خوب نیستم؟
Am I still not worth that much?

ارزش من هنوز اونقدرا هم نیست؟


I'm sorry for the way my life turned out

متاسفم بخاطر راهی که زندگیم در پیش گرفته
Sorry for the smile I'm wearing now

منو بخاطر لبخندی که الان دارم ببخش
Guess I'm still not good enough

فکر کنم من هنوزم به اندازه کافی خوب نیستم...

Does it burn
Knowing I used all the pain?

دونستن اینکه من همه ی درد رو کشیدم،میسوزونه؟
Does it hurt
Knowing you're fuel to my flame?

دونستن این که تو فقط رنجمو بیشتر کردی، اذیتت میکنه؟
Don't look back

بر نگرد
Don't need your regrets

به تاسفت نیازی ندارم
Thank God you left my love behind

خدارو شکر که عشقمو پشت سر گذاشتی
Couldn't change me if you tried

نمیتونی منو تغییر بدی حتی اگه سعی کنی

Am I still not good enough?

من هنوز به اندازه کافی خوب نیستم؟
Am I still not worth that much?

ارزش من هنوزم اون قدرا نیست؟
I'm sorry for the way my life turned out

متاسفم بابت راهی که زندگیم در پیش گرفته
Sorry for the smile I'm wearing now

منو بابت لبخندی که الان دارم،ببخش
Guess I'm still not good enoug

فک کنم هنوزم به اندازه کافی خوب نیستم..!


Release your curse

نفرین خودتو بذار کنار
'Cause I know my worth

چون من ارزش خودمو میدونم!
Those wounds you made are gone

اون زخمایی که (به من) زدی رفتن (خوب شدن)

You ain't seen nothing yet

تو هنوز چیزی ندیدی
Your love wore thin

عشق تو سخت بدست میومد
And I never win

و من هیچوقت برنده نمیشدم
You want the best

تو بهترینو میخوای
So sorry that's clearly not me

پس ببخش،واضحه که اون (بهترین) من نیستم
This is all I can be

این تموم چیزیِ که میتونم باشم...

نظرات 9 + ارسال نظر
Aly سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 16:23 http://aleme-n.blogfa.com/

خیلیم good enough هستی. هرکیم گفته واسم نیستی گوه خورده :| خودش لیاقت نداره -_______-

مرسی از تعریف :)

Aly سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 16:22 http://aleme-n.blogfa.com/

عجب!
بذار دانلود کنم ببینم چی میگن!

دانلود کن بِیب

نیوشا دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 20:08

parniyan farda sob zood tar pasho biya yahoo ta zohr tanham

باوشه

نیوشا دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 18:10 http://the-only-hope-for-me.blogfa.com

آقا این متن بالای وبلاگ Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge... ترجمه یه بخش از اهنگ "پدر من بد منو نگاه میکنه" زدبازی نیس؟!
"دستامو سفت بگیر چون الان لب پرتگام"
فقط مونده بود فن اینا شی-__________-

آره :))
ایول بابا باهوش :))

خب جملش به عکس قالب میخورد واسه همین اینو نوشتم :))

پانیذ دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 13:57 http://pazzablog.blogfa.com

آه...لیتل میکس.
هیچ کس نمیتونه منکرش شه که اینا بیش از حد با استعدادن
واقعا کلمه ای برای بیان کردن حس من بهشون وجود نداره -_- اینایی هم که میگن وان دی ال ام رو مشهور کرده برن به درک اگه زری نبود مطمئنا طرفدارای لیتل میکس بیشتر میشد و اونا هم اینو میدونن ولی نمیخوان بدونن ^^
گود ایناف :( عالیـه :(

آره...

فوق العادست... :(

فرید دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 12:12 http://sargonfarid.blogfa.com

در ابتدای امر بنده ی سر تا پا تقصیر

از گروه مذکور داشتم نفرتی وصف نا پذیر

چون یکی از آهنگاشون که فکر کنم اسمش تلفن بود رو

شنیده بودم و به نظرم خیلی لوس آمده بود ولی وقتی

آهنگ Little Me رو شنیدم نظرم به کلی دگرگون گشت ،

اوه مای گااااد :O
عجب شعری سرودی :))

آورین آورین.

شیدرخ دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 03:23 http://shidi16.blogfa.com/

آه گود ایناف...

آره..

Dark Blue دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 01:26 http://foreveryoung15.blogfa.com

you want the best so sorry that's clearly no me

#هیچ_کس #هیچ_وقت #GoodEnough #نخواهد_بود
-_-

#صد_در_صد -ـ-

ناهید یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 23:57 http://disappear.blogsky.com

سلام پرنیان
فردا یعنی دوشنبه توی وب سعید چت متال داریم با چند تا از بچه ها...فکر کنم آدرس وبشو هم داشته باشی
از ساعت 4 بعد از ظهر به بعده...
اگه تونستی بیا...
واسه احتیاط ادرسش:
eagleheart.blogfa.com

نمیدونم بتونم بیام یا نه
چون شاید بعداز ظهر برم جایی
اگه تونستم میام :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.