پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

39

I let it go, and now i know

a brand new life, is down this road 

and when it's right, you always know

so this time, i won't let go


there's only one thing left here to say

love's never to late


I've broken free from those memories

I've let it go, i've let it go

and two goodbyes led to this new life

!don't let me go, don't let me go


(Download - Avril lavigne ft chad kroger (let me go


+ بعد از 10ماه، بالاخره به چیزی میخواستم رسیدم. قسم میخورم که رهاش نمیکنم :) ♥

نظرات 16 + ارسال نظر
Metal løver پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 04:31

سلااام دوستم
چطورمطوری؟؟؟؟
باشه پرنی جوووون

سلام دوستم ر^^
میسی من خوبم :)

Metal løver یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 04:49

خواهش میکنم پری جووووون
ایزی صدام کن !
izZy

میگم منو "پَرنی" صدا کنی بهتره ها..
باشه ایزی جون

Metal løver شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 03:16

هااااااااای
پرنیان گریه نکن دوستم ... همی یه ساعت پیش تبلیغشو از منــ و تو دیدم ! 1 شنبه (همین امشب) ساعت 23 . 2شنبه هم باز ساعت 17 از منــ و تو .
جرد لتو هم بوووود البته نه اجرایی نه جایزه ای !! فقط اومد بالا متالیکا رو معرفی کرد واسه اجراااا .
حتمن ببین
راستی عیب نداره گاهی پری صدات کنم آجی پرنیان؟؟ ((:

مرسی بابت اطلاع رسانی!
حتما میبینم دوستم (:

عیب ندار هرچی دوست داری صدام کن! حالا من باید شمارو چی صدا کنم؟

Metal løver جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 03:45

سلاااام
خوبی؟؟
آره...فالینگ فست هم خعلی قشنگه!! من دارم خودمووو با گیو یو وات یو لایک خفه میکنم!! عالیه این آهنگ!! کل آلبوم عالیه اصلن!! اوریل عشق منه!!
وااای پرنیان ...گرمی رو دیدی؟؟ متالیکا اجرا داشت !! گرین دی هم همین طور! حال کردم با متالیکااااا

سلااااام!
آره کلا آوریل آلبومش تو سبک پاپ خیلی خوب بود!
وااااااااای نهههههه
اصن یادم رفته بودددد
ای وای من چقدر بدبختممممم
تورو خدا بگو تکرارش کی پخش میشه :((((((((

MOhsen چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 09:38

خوشحالم به اون چیزی که دوست داشتی رسیدی .

بله!
البته با راهنمایی های شما برادر عزیزم :">

yeki یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 19:06

Salam.ye khahesh dashtam...midonam dige rajebe metal neminevisi,vali lotfan clip"Demons"az "Imagine dragons" ro vase danlod bezari???khahesh mikonam

:|
sorry ولی اینجا موزیک ویدئو درخواستی نداریم :|

TinA یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 13:30 http://dark-side2.blogfa.com

اَی تو.......!
خوش بحالت
من اونجا رو خیلی دوست دارم
ولی تهران هم خوبه

آخی!
تشریف بیار شهرمون در خدمتیم
تهران از نظر امکانات خوبه،خیلی خوبه، ولی آب و هواش خوب نیس

TinA شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 18:45 http://dark-side2.blogfa.com

اِ تهران نیستی؟؟؟؟؟
واقعا؟؟
:||
تهران بودیا !! :|
کجایی پس دختر؟

نه :)

نه نبودم D:

با اجازتون نوشهر زیست مینمایم :")

TinA جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 22:53 http://dark-side2.blogfa.com

راستی پرنیان هفته دیگه تو شهرک غرب میتینگ متالهداس
روز دقیقش معلوم نیست هنوز بهت خبر میدم
اگه میتونی با این دوستت بیا
من و رفیقمم اونجاییم
خوش میگذره

شهرک غرب کجاست؟!
من تهران زندگی نمیکنماا... D:

Phantom Assassin جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 21:56 http://xxqwertyxx.blogfa.com

بسیار زیبا

به به
امید وارم به هر چی میخوای زود برسی .
بعله
..
حرفم نمیاد ، چی بگم ¿¿¿

مرسی برادر (:

هیچی

فرید جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 21:24 http://rapfs.blogfa.com

پس بالاخره به حرف من رسیدی در مورد آلبوم آوریل ، دیگه

نبینم فراموش کنی که من همیشه درست میگم ،

:))
من کلا اینجوریم در مورد آلبوم آرتیست های مورد علاقم. همیشه کم کم عاشقشون میشم :دی :)

شیدرخ جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 20:23 http://shidi16.blogfa.com/

منم خوشحالم که تو خوشحالی که خوشحالم که تو خوشحالی

جواب بی ربط: خخخخخخخ..

*هنگ* :| :)))))

خخخخ

شیدرخ جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 20:04 http://shidi16.blogfa.com/

خوشحالم که خوشحالی xx

منم خوشحالم که تو خوشحالی که خوشحالم :XX

بی.ربط: امروز داشتیم میرفتیم ساری،تو راه یه دونه سفره خانه سنتی بود به اسم شیدرخ! اینقد ذوق کردم !

Metal løver جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 06:46

واااای ...این آهنگ خعلی قشنگه!! من داشتمش ... کلن آلبومش عالی بود ... اوه ...بد گرل هم توپه !اوریل و مرلین جوووووون ...
+ پرنیان خوشالم برات ب چیزی ک میخواستی رسیدی !!

وای! فالینگ فست هم خیییییلی قشنگه!! کلا من جدیدا دریافتم چقد این آلبوم آوریل خوب بوده :پی

+ مرسی دوستم ر^^

فرید جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 02:04 http://rapfs.blogfa.com

از پاقدم خوب منه ،

از بسکه خوش یمن تشریف دارم ، به هر تقدیر تبریک

میگم بت ، امیدوارم به سایر چیزایی که میخوای هم برسی ،

بهله بهله صد در صد :))

مرسی دوستم ^.^

Mehri پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 22:57

منم همینطور :) البه این نه :P

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.