پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

34

یــــــــــــوهووووو...! امتحانات تموم شد !!

الان فقط استرس کارنامه گرفتن مونده. از نظر خودم که تا الان همه امتحانارو گند زدم رفت، فقط ریاضی رو 20 شدم (من تنها کسی بودم که 20 شدم!!) و فیزیک هم بالاترین نمره شدم،ولی نمره ام خیلی خوب نبود. یعنی خودم خیلی از نمره ام راضی نیستم.. ولی مهم اینه که بالاترین نمره کلاس شدم -__- 18.5 -__-

از وضع بقیه نمراتم خبردار نیستم، ولی حداقل امیدوارم بقیه درسارو کمتر از 19 نشم. (امیدوارم!!) 

وقتی درباره درس و مدرسه حرف میزنم واقعا حالم بد میشه. اصلنم دست خودم نیست. اوه گاد!! کی از دست این مزخرفات راحت میشیم؟! :(


+ نیـــــــــوشاا... کجایی نفهم؟! دلم برایت تنگ شده عست.. تا شنبه هم نمیتوانم بیایم یاهو کمی باهم بحرفیم. این شانس عست ما داریم عایا؟! :|

+عاغا من عالمانی یاد گرفتن رو بالاخره با خریدن "دیکشنری" شروع کردم. یک نکته جالب که یاد گرفتم اینه که آلمانی ها علاوه بر مونث و مذکر، خنثی هم دارن :| عجبا... :| عالمانی خیلی زبان شیرینی عست. بهتون پیشنهاد میکنم یاد بگیرین.

+ میشه یکی بهم بگه علان که دیگه امتحان نداریم، من به مناسبت این اتفاق بسیار فرخنده چیکار کنم؟ خودمم باورم نمیشه امسال اولین سالی بود که بعد از تموم شدن امتحانا حس خاصی نداشتم.یعنی مثل سالهای قبل از خوشحالی سکته نزدم ولی آخرین امتحانمو دادم !! -__-

نظرات 10 + ارسال نظر
معصومه شنبه 28 دی 1392 ساعت 20:01 http://maryhorston1.blogfa.com

emtehanat manam tamum shod:D

rasti upam

Huh , Finally :D
fine ;)

درود به همه مخصوصا پرنیان
به همتون تبریک میگم داریم نزدیک میشم به روزایی که معلمای گندو دیگه نمیبینیم
خیلی وقته ازت خبرنداشتم "نیوشا" از وقتی رفتی دانشگاه با بیشتر بچه ها از طریق وب نیوشا اشنا شدم دلم براش تنگ شده پرنیان که ادرس وبی یاهویی ازت به من نداد :(
امیدوارم که خوب باشی
اینم تقدیم به همتون
عاقا اصن یه وضی سوار تاکسی شدم همش ترکی به یارو میگم بابا عوض کن عوض میکنه پاپ میزاره بازم اعتراض کردم از ماشین پیادم کرد :( اخه اینارو چه به راک و متال یه مشت خرفت شگرث کجایی بیا منو با خودت ببر :(

سلام :)
اوف واسه ما که تموم شد حالا دوباره روال عادی مدرسه شروع شد

من شماره اون نیوشارو دارم حتما بهش اس ام اس میدم ببینم کجاست :(
ممنون :)

آههههههه.. شگرث.. من رو هم با خودت ببر

Stranger جمعه 27 دی 1392 ساعت 20:01 http://nothingelsematters92.blogfa.com/

سلام اهنگ وبلاگتون کدوم اهنگ evanescence هست؟ با تشکر

Breath no more
خواهش :)

Phantom Assassin جمعه 27 دی 1392 ساعت 16:22 http://xxqwertyxx.blogfa.com

آرههههه
میدونم
واااووو
حدود 6 ماه بود که نبودم
اون 3 ماه اول که کلا نتم تعطیل شده بود
بعدشم که با کلی دردسر نتم وصل شد تو پا شدی رفتی
راستی من مثلا میخواستم به عنوان هدیه روز تولدت بیام که این تولد چیز شانست درست تو امتحانات افتاد
خلاصه ما هم که حس و حال چیز نویسی نداشتیم ، بعدشم این امتحانای بووووق شروع شد که اصلا بیخیال .
ولی من که خیلی خوب خداییش
با این که 3 تا از امتحانارو خوب نخوندم ولی شانسی دوتا رو بیست و یکی رو نوزده شدم

بعله دیگه ..
اووومدییییم ..

ای بابا... عجب داستانی شدااا...
آره خودم میدونم تولدم بد موقع اییه
من که همه رو گند زدم اصن دربارش نحرفم بهتره

خوش اومدین

. جمعه 27 دی 1392 ساعت 15:52 http://xxqwertyxx.blogfa.com

ههههههههه ههههههه هههههههه
دیدی اشتباه کردی !!
بنده
Master Assassins قدیم ، و Phantom Assassin جدید هستَمیَم .

عِهههههههههههه سلااااااااااااااام
وای محمدرضا شاید باورت نشه ولی همین دیروز داشتم وب بچه های قدیم (الکا و ...) رو چک میکردم،رسیدم به وب تو! اصن دلم یه جوری شد

خوب شد که بالاخره سر و کلت پیدا شد!

. جمعه 27 دی 1392 ساعت 14:45

حدس بزن من کیم ؟
فقط یه بار میتونی حدس بزنی .
پس دقت کن .

نیوشا؟
آرشام؟
امیررضا؟!
هممم؟! :|

Aalex جمعه 27 دی 1392 ساعت 02:07 http://pastelgothgirl.blogfa.com

Omg kheyli nomrehaato khuub shodiii omf
Man fizik ro 10 ham biram ziade lol ;~;
Vaaay almani kheylii khooobeee ^_^ manam kheyli delam mikhad yad begiram almani vali angize nadaram ;-;

مرسی :)
خخ :)) تنبل :دی
عیب نداره... شروع کنی به یاد گرفتن انگیزش هم خودش میاد :دی

niosha پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 17:42

i missed u too honey...
liked to talk to u but u werent on whenever i came
anyway ill get on tonight
and 2moro morning
love u

tnx love, but i can't come till saturday :(
luv chuo :X

Riri 9# پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 17:42 http://bloody-and-dark.blogfa.com

آلمانی عالیه !!

روسی هم خنثی داره !

امتحانامُ خوب دادم ! یعنی از اونی که فکر میکردم بهتر دادم !

هر چی استادِ مزخرف بود این ترم افتاده بود واسه من !

آره :)

عه؟نمیدونستم D:

آخی

TinA پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 17:13 http://dark-side2.blogfa.com

المانی خیلی اسونه
من به عشق بلک متال و شگرث و فراست و ساتیر و احسان و فنریز دارم نروژی یاد میگیرم
و شخصا دهنم سرویس شده:|
هیچ زبونی مثل نروژی انقد نوشتنش با خوندنش فرق نداره
اصن گه خوردم به نروژی چی میشه؟؟؟ :|
من به مناسبت تموم شدن امتحانا یه "گود بای پارتیِ امتحانات" برگزار کردم و پریشب 30 نفری خونه رو ترکوندیم
کلی به بابام التماس کردم تا گذاشت تو خونش پارتی بگیرم
اخه تو خونه خودمون مامانم نمیزاشت میگفت اعصاب ندارم :|

هیچ زبونی آسون نیست :)
منم خیلی تو خط نروژی بودم یه زمانی ولی گفتم بیخیالش D:
واللا من چمیدونم؟! :|
دمتون گرم :دی ما ازاین غلط کاریا بلد نیستیم :دی اگرم بلد باشیم والدین محترم نمیذارن :|

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.