پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

32

الان دارم آهنگ How You Remind Me از آوریل (کاورِ نیکلبک) رو گوش میدم، هی دنبال یه قسمتش میگردم، ولی وقتی آهنگو پلی میکنم حواسم پرت میشه اصن اون قسمتش از دستم دَر میره :|

عاها... اینجاش:

It's not like you didn't know that

i said i love you and i swear still do

it must have been so bad

cause living with me

 must have damn near kill you

اصن عجــــــــــیب منو یاد یه نفر میندازه. یه نفر خیلی برام مهم بود، و هنوزم هست. ولی الان مطمئن نیستم به اندازه ی قبل هنوز برام مهم هست یا نه؟!

و اینجاشم خیلی... :

It's not like you to say sorry

i was waiting on a different story

this time i mistaken

"for having you a heart worth breaking"

و من هنوزم فکر میکنم که داشتن اون،ارزش شکستنِ قلب رو داره.

چون اون ارزشِ همه چیو داره!

همه چی...

نظرات 9 + ارسال نظر
Metal løver دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 04:44

Metal løver چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 06:03

سلاااااام
اوه ببخشید ...من اولش نوشتم پری ... بعد گفتم پری نبود ...پریا .... الان مینویسم پرنیان ((((((:
خوبی پرنیان خانووووم ؟؟ اسمت خعلی نایسه

هیهی :))))))
همه ازاین اشتباها میکنن ... عیب نداره ٰ؛)
مرسی :دی

Metal løver سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 03:14

آخ گفتی پریااااااا
من پرپر ـــــــه این آهنگم آخ ک چ حسی داره ... اوریل از خود چد هم احساسی تر خوندش ... ینی همیکه این پلی میشه من خفه میشم ...

الان منظورت از پریا، من بودم؟ :|
من پرنیانم :)

آخ آره...... :(((((((((((((

پانیذ دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 18:43 http://mad-paniz.blogfa.com

منم الان دارم the last time تیلور سویفتو گوش میدم حسمم اینه که یکیو خفه کنم :| بله :دی

الان او یه نفر منم مثلا؟! :-" :دی

Riri 9# دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 10:09 http://bloody-and-dark.blogfa.com

از Shining خوشمان آمده است !!

اما میهم و بارزام همچنان خدایان بلک متالِ من هستن !

عاخ جون!!

اونا که کلا خدایان هستن و میمونن... کلا فک کنم همه ما متالهدا بلک متال رو با اینا شروع کرده باشیم :)

Riri 9# دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 09:40 http://bloody-and-dark.blogfa.com

آی اَم سو تحتِ تاثیر !!

دَتس گود :دی

niosha شنبه 21 دی 1392 ساعت 22:02

omidvaram chizi k fahmidam vagheiyyat nadashte bashe

حالا هرچی... -.-

niosha شنبه 21 دی 1392 ساعت 21:57

parniyan to ro khoda
postato vazehtar bezar
inpostat negaranam mikone
to ro khoda midoni man asabam zaife

این آهنگ،برا من دنیایی از خاطراته!
و اون خاطرات و اون شخص دیشب دوباره به ذهنم برگشتن
این پست رو هم همینجوری صرفا جهت خالی شدن گذاشتم (:

معصومه شنبه 21 دی 1392 ساعت 21:31 http://maryhorston1.blogfa.com


love Joey

yeah :)♥

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.