پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

9

اگر میخواهید نویسنده ی وبلاگی را بشناسید، به هم لینکی هایش سر بزنید؛ اگر آنها انسان های باحالی بودند، بدانید که او نیز باحال است، و اگر آنها انسانهای باحالی نبودند، بدانید او نیز از باحالی بویی نبرده است! :))

سخنی از اینجانب سلام اُلاه علیها :)))))



+گایز من دارم از خوشحالی ذوق مرگ میشم! گِس وای؟ بیکـــــــــــاز... دوشنبه بعد از ظهر حرکت میکنیم به سوی اهواز ^___^ سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه اونجاییم و شنبه برمیگردیم خونمون! شیـــــــــدرخ... پــــــــــــــریا.... دارم میام به سویتان :)))))

+ پدرم دراومد تا به مامانم اسم "شیدرخ" رو یاد بدم تا درست تلفظ کنه و موقعی که میخواد بگه، هِی با اسم ـهای دیگه قاطی نکنه :))

+ یکی دیگر از دلایل ذوق مرگ شدنم اینه که، خب همونجور که مستحظرید (درست گفتم؟!) من نماینده آموزشی هستم، یعنی تمام برنامه های امتحانی دست منه! این ینی اینکه من تعیین میکنم معلما کی امتحان بگیرن، کی نگیرن! :)) خب، دقیقا همون روزایی که مدرسه نمیرم (یعنی سه شنبه و شنبه) به ترتیب، امتحان ریاضی و امتحان عربی گذاشتم :)) دیگه خودم امتحان نمیدم. موجودِ عوضی هم خودتی D:



+ راستی، ایــــــنـــــــو گوش بدین ;)

نظرات 5 + ارسال نظر
Mehri چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 15:10 http://heaven-m.blogfa.com

اون وخت با نمره ی نداشتت میخوای چیکار کنی ؟ اینجا که وقتی میخوان نمراتو جمع بزنن و کسی روز امتحان غایب بوده باشه براش صفر رد میکنن :|
ریاضی که درس مهمی بوده حداقل دینی یا مطالعاتی چیزی میزاشتی :|

خب خوش بختانه اینجا اینجوری نیس (:

ای کاااش میذاشتم... ))))):

Mi3 Sh4Kh چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 05:16 http://miss-shakh.blogfa.com

Salam ^_^
Agha mam ye webi darim hanu kolan ye post dare :d
taze tasise :D
webetam rasesh durugh chera ye nega haminjuri endakhtam Like dash namusan Me3e khodet :$
Kho$al misham link 2 Link beshim :)
Belink bad begu belinkam ;)
age az khanandeye khasi chizi mikhai begu mizaram ^^
faghat tu sabke rock & metal albate :)
hamin die
Montazeram
Fln
<3

سلام :)
اه چه خوب
حتما... لینک شدی
بت سر میزنم :)

Aly سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 00:27 http://aleme-n.blogfa.com/

کصافــــــــــــــــط
خو بعد با نمره های نداشته ت چیکار میکنی؟

با جمله ت هم موافقم ای شیخ بزرگ!

هیچی :دی

بهله.. بهله... :))))

Lady Darkling یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 22:09 http://Crossroad.blogfa.com

Hay vaaaaaaaaaaaaaaaye mn........
Kho pa u hatman bahali.........

+Yala zaman zudtar begozar!!!!!!!! Parnyan.......... bia andaran aghush haie montazere ma
+Hehehehehehe............ fek konam mn jozv tanha kasaie basham k bar aval esmesho doros gereftam
+Eival aziz....... eival
Baghikala
+Oh, Paradise............ listening to it is paradise

بله... ب لطف شوماها

وااایییی... پریا... من الان اهوازم! فردا یا امروز میام در آغوشهایتان :)))))


وایییی... این آهنگ فوق العادست..

Black Diamond یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 16:42 http://blackdiamond16.blogfa.com

عاغــــــــــــــــا دارم میمیرممممم....
آ کَنت وِیـــت...... >____<
گـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد.....
راستــــی.... چارشنبه میای خونمون یا پنجشنبه؟؟؟؟؟؟؟؟

سخنی بود بسی درست... ;)

+ هی هی... D: سلام برسون به مامانت... D: بگو ش.ی.د.ر.خ سلام میرسونه....DD:

+ آفرین خواهر عوضی خودم DDDD:

+ من عاشقم پارادایس‌ــم... :Xx

وااااااااااایییییی ... منم..... >ــــــــــــــــــــــ<

نمیدونم... باس ببینم موقعیت چطوره! اصن شاید با ماشین مامانم رفتیم بیرون دور بزنیم D:

+ چشم :))

+ ممنونم عوضی XD

+ می تووووووووووووووو...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.