پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

71

هی! من پس از قرنی دارم آپ میکنم :|

زیاد وقت ندارم این روزا آخه امتحان دارم،فقط بعضی روزا میرم توییتر یه سر میزنم و میرم. به ترتیب میپردازیم به خبرای مهم :

* من با بی افم بهم زدم :| هاها :| البته خیلی وقته ولی خب وقت نشد بگم :| دیگه رابطه ای نیست بین من و اون با وجود اینکه بسی دوستش میداشتم :|

* من دیشب طرفدار زد بازی شدم :| اگه کسی بشون بگه "ضد بازی" و ازاین چرندیات، خونده ـست رابطم با اون فاتحش :| باور کنین همین دیشب فنشون شدما... اصن همینجوری یهویی.. خیلی کوولن ر^^

صدای نسیم رو اعصابه :|

جانم به فدای حرف زدن علیرضا ^__^

مهراد خیلی جذابه *__*

صدای سیجل رو دوست میدارم ♥

ام-جی خیلی کیوته ^.^ 

* عاغا امتحان ریاضی چقد سخت بود :| رسما ریدم امتحانو باو :| نه به اون بیستایی که ترم اول ردیف میکردیم،نه به ریدنای ترم دوم :|

* من مطمئنم ترم دوم معدلم به نوزده و نیمم نمیرسه :| گودبای تجربی :| گودبای آرزوهای بر باد رفته ی ددی :|

* له شدیم عین میوه :|

* رفقا حالا درسته که ما زاخار شدیم رفت پی کارش،ولی مطمئن باشین هنوز کاملا نرفته پی کارش (اوا رپ شد :| ) ینی منظورم اینه که من هنوز کاملا از دست نرفتم،فقط اندکی تغییر فاز دادم :| دوستان متالهد خواهشن اون شات گانارو از رو سرم بردارین :| من هنو متالهدم :| مرسی :| 

* رپ هم سبک بدی نیستاا.. البته فعلا عشقولیای من اینان : شاهین ♥، زد بازی، هیچکس :| همینا فیعلا :| شاید بعدن یه تحقیقاتی روی چندتا آرتیست دیگه انجام دادم و استعدادهای جدیدی کشف نمودم همی...

* هروقت امتحانام تموم شد (سه شنبه هفته ی بعد) چندتا از آهنگای زد بازی رو براتون میذارم گوش بدین.فعلا وقت ندارم. بعدا به وباتونم سر میزنم و کامنت میذارم ;)

* این عکس خدمتتون باشه بی زحمت :

* مهراد بچم متالهده :| میفهمین؟ مـــتــــالـــــهد /m\ خودشون تو مصاحبه گفتن که فنِ ناین اینچ نیلز و موتورهده :|

* بچه ها تو مدرسه بم میگن هیدن :| آخه خیلی رنگ پریده و سفید تشریف دارم :| همیشه ازاین لقب بدم میومد ولی وقتی از دیشب فن زد بازی شدم،ازاین لقب خوشم اومده چون لقب مهرادم هیدنه :| هوررررررررراااااااااا :|

* خب ما بریم دیگه خدافظ :|


نظرات 11 + ارسال نظر
Dark Blue یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 21:21 http://foreveryoung15.blogfa.com

نمیدونم من که زیاد دنبال نمیکنم ...
فقط یه ویدیوی کوتاه توی اینستا دیدم ...

+ آهنگ وبت

آها


+ اولین آهنگی که از زدبازی گوش دادم و عاشقش شدم :)) :دی

ناهید شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 00:54 http://www.forgirls.blogsky.com

چه طوری پرنیان؟ :)
خب رپ خوبه من فقط گه گاهی هیچکس گوش میدم
ریاضی هم فوق العاده آسون بود ولی موندم من چرا انقد بی دقتی کردم :| F**K

خوبم مرسی :)
هیچکس عالیه ♥
آره منم :|

اسما جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 17:44

آهان یه چیز دیگه
منم از مهراد خوشم میاد به قول خودت بسی جذاب است ... من وقتی ازش خوشم اومد یه ویدیو ازش دیدم که داشت میگفت که این چه کاریه که پسرا ابرو نخ میکنن و آرایش میکنن و اینا ... بعله ... خلاصه این بچتون خیلی خوبه خیلی خیلی خیلی

آره خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خووووووبه عزیز دلم ♥♥♥
اصلا ماهه این بشر... مــــــــــــاه

منظورت از مصاحبه همون مستند از زیر زمین تا بام تهرانه؟
که با کل گروه مصاحبه کرده بودن؟

اسما جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 17:39

پرنیییییییاااااااااانننننننن های بیبی ...
1 - بگم تسلیت یا بگم تبریک که با BF تون بهم زدی ؟! :$
2-عه تو هم فن اینا شدی ؟!(گفتم اینا چون املاشو نمیدونستم گفتم یوقت کلمو نکنی :$)
منم از اول سال دوتا از بچه ها افتادن سرم هی سیجل سیجل میکنن ...
من رپ زیاد گوش نمیدم ولی قبلنا یاس و هیچکس زیاد گوش میدادم ...
+ منم ریاضی رو ر.ی.د.م

سلام عزیز دلمممم ♥♥♥
1. هیچ . بی تفاوت باش هانی -__-
2. سیـــــــــــجل *_______* عشق من *______* البته بعد از مهراد دیگه :دی :$ ♥
ولی انصافا زد بازی خیلی خوبه گوش بده :)
+ تبریک میگم بِیب

Alex Manson جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 17:23

B andaze kafi koloft dorovaram has ;)
Bato man chikar daram ayaa??!!

عه؟؟؟؟ جدی؟؟؟ مثلا کیا؟ ;)

از نظر ادبیات فارسی و دستور زبان، جمله ی دوم شما که ظاهرا پرسشی هم هست،غلطه.چون "آیا" و "چیکار" هردوتاشون کلمات پرسشی میباشند و نمیشه همزمان در یک جمله بکار برد.
جواب سوالتم اینه که... واللا نمیدونم تویی دیگه یهو جو میگیرتت میخای کلفت بودنتو بمون ثابت کنی :))

راستی اگه حالشو داری بیا یاهو

Alex Manson جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 16:12

Kosse nanash baw khodsh midune bekhad baman darbiyofte nesfe nowshahro mindazam bejunesh !

عه؟ :)))
جدیییییییی؟؟؟ :)))))
بت نمیاد همچین آدم کُلُفتی باشی :)))
یوقت نصف نوشهرو نندازی ب جون من ! :)))

Alex Manson جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 13:53

Nmidunam valla !

مرتیکه .... ! فک میکنه من و تو هنو با همیم
دیشب یجوری بام حرف میزد انگار میخاست منو بخوره :|
نمیدونم چیش بود
خلاصه اینکه بم گفت خیلی قصد جونتو کردن پایا :|
بااین ک دیگه اصلا برام مهم نیستی ولی وظیفمه بت هشدار بدم وقتی میری مدرسه با20-30تا بادیگارد برو :|

Alex Manson جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 11:49

Vas man ke aali shod :))
Dalilesham age khassi bduni biya instagram poste akharimo bbin ;)

خوبه :))
مهم نیست واسم.



راستی دیشب ممد بم اس ام اس داد گفت اگه بفهمم پایا کاری کرده پدرشو درمیاریم (نگفت پدرشو درمیاریم یه چیز بدتر گفت :| )
قضیه چیه؟؟؟ :|
منو در جریان بذارید لدفن :|

Saeed پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 21:29 http://eagleheart.blogfa.com

شات گان بر روی سرت برداشته شد!
بخشش!

آه مرسی متالهد عزیز

Alex Manson پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 18:38

Bedune ma khosh migzare?

شـــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــد :))
شما چطور زاخار؟ ;)

Samin پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 00:24 http://whatisinmyheart.blogfa.com

سلام!
بعد از مدتها اومدی
ینی ی ذره هم بیکار نمیشی تو ؟ :|
مثلا بعد از امتحانات استراحت نمیکنی؟ :|
از بین رپرا یاس هم عالیه ^ـــــــــ^♥
و البته بهرام!

سلام
آره
آره،ولی بیشتر وقتمو تو توییتر و یاهو میگذرونم
آره. واس یاس احترام زیادی قائلم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.