پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

68

یه چند روزی بود که میخواستم وبو حذف کنم، ولی پیش خودم که معدودی (فقط معدودی هااا.. ) از خاطراتی که اینجا نوشتمو دوست دارم. در نتیجه منصرف شدم. همچنین، من هنوزم از نوشتن و پیچوندنِ واقعیت ها در حالی که فقط و فقط خودم میفهمم که چی نوشتم، لذت میبرم! به جونِ خودم اگه روانشناس بودم این خصوصیت رو یکی از حادترین بیماریهای روانی تلقی میکردم :| بغرعان :| 

+ عاغا دیروز با نیوشا رفتم بیرون یه دوری زدیم.واسم لاک + دفترچه یادداشت (از این فانتزی ها) + خودکارِ عروسکی خرید ر^^ بعدشم یدونه گردنبد خریدیم که در واقع متشکل میشد از دوتا گردنیدِ پروانه که روی یکیش نوشته بود Best رو اون یکی نوشته بود Friends.یکیشو من گرفتم، یکیشو هم نیوشا گرفت.تا اینجا همه چی خوب بود، ولی قضیه از موقعی بد شد که من گوشیمو تو جیبش جا گذاشتم :| (شیدرخ در جریانه، من وقتی با دوستامم باید اونا از گوشیم مراقبت کنن :| ) عاغا هیچی دیگه.. باس یه هفته با بی گوشی ایی بسوزیم و بسازیم :| 

+ من یکی از Stalker ترین عادمایی هستم که میشناسم -_- ینی خیلی هم نیستماا.. ولی اگه به یه مسئله ایی کلید کنم، ولش نمیکنم -_- اصن به من چه یارو با ایکس-جی افش رابطش الان چه جوریه؟! یا اینکه چرا اونا انقد صمیمی ان؟ یا اصلا چه نیازی داره طرف با ایکس-جی افش دوستِ صمیمی باشه و هردوتا از تمامِ اسرار زندگیِ همدیگه خبر داشته باشن؟! به من چه؟ به من چه؟ به من چه؟؟؟!!!! اصن واقعا سر و تهِ این قضیه کجاش به من ربط داره که اینقد دارم خودمو بخاطرش ناراحت و خسته میکنم و وقتمو بخاطرش هدر میدم؟!به درک. بذار هر گُهی دلشون میخواد بخورن.بذار دوباره بهم برگردن.به درک. به من چه.

+ امتحانا از شنبه شروع میشه :| اولین امتحان => دین و زندگی. شما چطور؟ :|

+خب حرف دیگه ایی ندارم دیگه خدافِظ.

+ [بی ربط : ]

نظرات 9 + ارسال نظر
نیوشا یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 02:16 http://the-only-hope-for-me.blogfa.com

امتحانای من از 10ام شروع میشن و اویلشم اخلاق اسلامیه -__________-

فاک -_-
تو دانشگاه هم هنو از این چرندیات هست؟ :|

شیدرخ جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 12:41 http://shidi16.blogfa.com/

اصولا من گوشیمو تو کشوی محل کار مامانم جا میذارم :|

من بند شدن به مسائل رو دو ندارم، و کلا زود یادم میره.. !!


امتحان اول ما زیت بود. فردا هم امتحان 4م رو قراره بدیم که دین و زندگیه (همزمان با شوما :)) )

من همه جا جا میذارم :|

خوشبحالت...

:دی

Aly پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 23:17 http://aleme-n.blogfa.com/

آدم stalker باشه ولی مثل من وسواس فکردی نداشته باشه :|
به یه موضوع اونقدر فک میکنم تا مغزم رنده شه :|
جدیدا هم که حساس تر از قبل شدم. حالا دیگه فرض کن چه شود :|

مغزت دیگه فک کنم رسما کتلت میشه :|

Saeed چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 20:35 http://eagleheart.blogfa.com

دروود پرنیان
آلبوم رو آپلود کردم میتونی اگه خواستی دانلود کنی و نظرت رو بگو

اوکی

نگار سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 22:20 http://takemeasiam.blogfa.com

من وقتی میخواستم وبمو حذف کنم دو سال پیش، خالم گفت نکن. ببندش، ولی حذفش نکن، یه عمر توش خاطره داری. راستم میگفت، من حداقل 6 ساله که این وبو دارم (با آدرسهای متفاوت)

میتونم آدم مغروری باشم.
بنظرم آدمهای کوته فکری هستن.
اووووو این سختــــــه. اینکه دانشگاه تصمیم گرفتم زبان بخونم یا بهترین کار زندگیم بوده یا بدترین، نمیتونم تصمیم بگیرم. خطرناک؟ من کار خطرناک نکردم فک کنم.
منم مث تو نمیدونم چرا! :دی احساس میکنم آرومم میکنه و درعین حال بهم یه انرژی خاصی میده!
ریاضی.
13 :دی
بنظرم خیلی آدم باحالی میای. همیشه توی وب شیدی میبینم که براش کامنت میذاری و میدونم که خیلی باهاش دوستی. دوست داشتم منم باهات دوست بشم، ولی متاسفانه من هیچوقت آدمی نیستم که توی روابط انسانی پیش قدم بشم..
چرا که نه :) منم میلینکمت.

Wow :O
من تاحالا هزار تا وب حذف کردم.. !
ولی این یکیو نگه خاهم داشت :)

مث من :)
صد در صد.
فک کنم بهترین کاری هستش که کردی :) من عاشق زبان انگیلیسی ام♥
:دی خوبه
باحالی از خودتونه نگار جان اتفاقا منم میخاستم بات دوس شم، ولی خجالت (!) میکشیدم :دی خب الان دوستیم دیگه D:

مرسی ^^ لینک شدی

Alex Manson سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 18:01

Kho ch harfi mikham bzanam mage? Delam barat tamg shode :(

عاااااااهاااااااا... من فک کردم میخای راجع ب یه موضوع اساسی بحرفی که اولش اونقد جَو دادی :|
منم :( ♥

Samin دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 23:58 http://whatisinmyheart.blogfa.com

پرنیان وقتی متناتو میخونم بعدش که به جاهای دیگه نگاه میکنم همه چیز راه راهه
ای بابا تو هم که دوباره گفتی حذف :|
آخه چند دفه ی وبو حذف میکنی؟! :| حذف نکن چیکارش داری خو ؟!
:|
آخر ی روزی کار دست خودت میدی اگه هی گوشیتو بدی به این و اون ازش مراقبت کنن :))
وااای اینقدر از اینکارا خوشم میاد که 2 تا گردنبند که متعلق به هم هستن رو با دوستم داشته باشم ^ــــــــــــ^
:))) ی زمانی از این کارا میکردیم البته
دیگه کی تو فکر این چیزاس آخه :|
پیر شدیم رفت :|
:))

ببخشید فونتش بده آخه
غلط کردم :|
آره :)) دیدی که بالاخره دادم :))

نه باو این چ حرفیه خاهر :|

رادیو هنر دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 22:29 http://www.radiohonar.com

سلام
دوره‌ی جدید فعالیت و پخش «اولین رادیو آنلاین هنری ایران» آغاز شد!
از شما دعوت می‌کنیم برای شنیدن این رادیوی اینترنتی که برای اولین بار در ایران هم می‌توانید از طریق گوشی همراه خود به طور 24 ساعته صدای «رادیو هنر» را بشنوید!

24 ساعته موسیقی بشنوید!

Alex Manson دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 21:04

Parniyan to divooneii ye divooneye vagheii !
Harvaght tunesti biya yahoo
Bat ykam harf daram

حرف؟!
چ حرفی؟
همینجا بگو من این روزا نمیتونم بیام یاهو
ولی اگه تونستم بیام، میحرفیم
آها راستی دیوونه هم خودتی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.