پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

59

عـــــــــــــــــــاغــــــــــــــــــــــاااا... شاید باور نکنین.. ولی من خودمم! پرنیان! با کامپیوتر خودم اومدمم! اصن مگه داریم؟ :| O.o

عرضم به حضورتون که مادر و پدر بنده بیخود و بی جهت بمدت یه هفته کامپیوتر و گوشیمو ازم گرفتن و گفتن تا آدم نشی بهت پسش نمیدیم :)) :| 

منم تو این یه هفته سعی کردم که مثلا آدم شم تا اینارو بدست بیاورم.. که ظاهرا موفق هم بودم -__-

الان دارم از هیجام میمیرم به دو علت !! 1. قراره امروز برم BF و BFFــمو ببینم 2. امروز ناهار الویه داریم :))

حرف برا گفتن زیااااده... الان میرم به وبتاتون سر میزنم، وقتی ناهارمو خوردم، میام تعریف میکنم که تو این یک ماه چه بر من گذشت!

فرداش نوشت: عاغا نمیشه... وقت ندارم... یعنی نمیذارن که زیاد پای نت بشینم :| درضمن اینجانب Wideــم میاد که تعریف کنم تو این یک ماه چی شد ؟ -__-

ولی دیروز خوش گذشت :دی از نیوشا چهار عدد لاک گرفتم :دی و کلی کارای دیگه هم انجام شد که بیخیال تعریف کردنش :-"


نظرات 9 + ارسال نظر
niosha پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 20:52

مرسی واقعا مرسی که انقد هوای بی اف اف افتو داری....
واقعا مرسی پرنیان....

چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟
باید یاد بگیری که تو هر مسائلی که به تو ربطی نداره، دخالت نکنی!

niosha پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 12:38

paniz daghighan chi mikhay begi??????

نیوشا فک کنم حرفای بین من و پانیذ شخصی باشه (:

Saeed پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 00:30 http://eagleheart.blogfa.com

دروود پرنیان
مرسی بابت اون ...
لینک شدی! موفق باشی!

مرسی

Samin چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 19:39 http://whatisinmyherat.blogfa.com

سلام پرنیان

من از الویه بدم میاد :|

سلام ثمین ♥

عه چرا؟ ؟؟ :(

Riri 9# چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 19:24 http://bloody-and-dark.blogfa.com

آدم شدنتُ تبریک میگم !!

وای ! . . . الان هوس الویه کردم !!!

تنکیو

دفعه دیگه درست کردم ب توام میدم

مهری چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 13:44

سلاااام پرنیان هه

خب امتحانا نزدیکه دیگه :))

اوووه بعله ، هر چند مدت همو میبینین شما که انقد خوشالی :|

سلام :)

نگوووووووو.. :\

تقریبا ماهی یک بار. :|

Dark Blue سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 23:13 http://foreveryoung15.blogfa.com

الویــــــــــــــــــــــــه
جای منم خالی میکردی

دفه بعد اینکارو میکنم

پانیذ سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 20:29 http://pazzablog.blogfa.com

مبارکهههههههههه
خب در مورد نیوشا...باید یه بار باهات حرف بزنم :( تو یاهو ادم کن بی اف؟ تو بی افم داری مگه؟ :O
نوش جونت :دی

تنکس♥
من نمیتونم تو یاهو کسیو ادد کنم چون مسنجر ندارم
آیدیمو میدم بت تو اددم کن باشه؟
یس :">
تو حقیقام بود. چندتا پست قبلتر
برو بخون :دی

تنکس هانی :دی

niosha سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 18:00

why khoda ro shokr belakhare tashif ovordin
zoodtar daghighan tarif kon che baret gozasht
bekhosos emrooz

بههههههههله :))
اوکی ;)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.