پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

57

یه سوال : من تنها دُختری هستم که پاستیل دوست نداره؟ :| از وقتی تو کلاس زبان نیوشا بهم پاستیلِ نوشابه ایی که طعمِ جوراب بو گندو (مثلا انگار من جوراب بو گندو خوردم ببینم چه طعمی میده :| ) میداد،داد، دیگه حالم اَ هرچی پاستیلِ بهم خورد :|

+ عاغا دیروز با مامانم رفتم بیرون یه دونه مداد نوکی مارکِ فابر کستل خریدم، نـــــــوزده هـــــزار و پــــونـــصد تــــومن! یادش بخیر یه زمانی ما نـــــــوزده هـــــزار و پــــونـــصد تــــومن لوازم تحریرِ یه سالمون رو میخریدیم :| بازم تکرار میکنم : مداد نوکیِ فابر کستلِ بنفش، نـــــــوزده هـــــزار و پــــونـــصد تــــومن :||| خدایا.. دنیا به کدامین سو دارد میرود..؟


+ الان حسِ نوستالژیکِ عُقده ایی بودن بم دست داده :)) ایـــن عکسو ببینین. این شلوار راحتی رو دیروز خریدم. امروز زیر شلوار مدرسه ـم پوشیدمش به کُل دوستام نشونش دادم :)) عاغا اینقد این شلوارو دوست دارم که حد نداره ^__^ به حدی عاشقش شدم که مامانم بم گفت : باو باهاش ازدواج کن خودتو خلاص کن دیگه :|


+ امروز رفتم با مامی مانتو عید خریدم،روش اسپایک داره ^__^ اسپایک اسپایک اسپایک ر^^ در زندگیمون فقد یه بار یه چیزی خریدیم که خودمون خوشمون اومد، بابام برگشته میگه : خوشگل نیست.اصــــــــلا شیک نیست -__- منم برگشتم بهش گفتم : خب پدر عزیزم، وقتی تو این دوره و زمونه پدر و مادرایی مثل شماها که همش میگن بچه هاشون باس دکتر بشن یا مهندس، معلومه هیچ بچه ایی نمیره طراحیِ لباس بخونه که لباسِ بقول شما شیـــک طراحی کنه -__- واللا -__-     جوابِ دندان شکنی دادم، نه؟ :))


+ این واقعیته.من بهش ایمان آوردم و دیگه دوست ندارم که بمیرم :



نظرات 14 + ارسال نظر
Alex پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 11:03 http://pastelgothgirl.blogfa.com

lol khoshgeleeee :3
rasti un axe T___________________T
omfg

مرسی :)
آره ♥

جمیله دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 09:55 http://www.metaling666.blogfa.com

چرا من دیگه جز لینکات نیستم؟وبلاگم دوباره برگشت

akhe hazfesh karde budi...


dobare linket mikonam ;)

niosha شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 14:09

parniyan gharare farda sare jashe?

آره
هستی دیگه؟

G.h 029 جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 23:14 http://1fazderacolla.blogfa.com

eshkal nadare manam astil dus nadaram

البته که اشکال نداره.

ناهید جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 11:38 http://www.unfrogiven78.loxblog.com

من بسی عاشق پاستیلم
شلوارتم خیلی راحت به نظر میاد.....باش ازدواج کن

من دوس ندارم :\
با هم ازدواج کردیم.. جاتون خالی

الناز پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 22:29 http://daysinlife.blogfa.com

منم پاستیل دوست دارم...خیلی عجیب نیست
من اگه جای تو بودم مداد نوکیرو قاب میگرفتم!باورکن
خدایی جوابت دندون شکن بود

دوست "نداشتن"ـش عجیبه
از وقتی مداد نوکی رو خریدم، گذاشتمش بالای شومینه پیشِ سایر عتیقه جات و مجسمه های گرانبهایی که بر روی شومینه بودند :|

بهلع!

مهری پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 20:35

گفتی تو گوگل اسپایک و سرچ کنم ، کردم ، عکس یه پسر و نشون داد :| اون یارو میخه ینی ؟ ؟! O_o

نه..
منظورم Spikes بود
ببخشید :(

Aly چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 23:13 http://aleme-n.blogfa.com/

پاستیل چیز خاصی نیست، دخترا الکی جو دادن!

دقیقا

Miss Movin' On چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 19:47 http://incase13.blogfa.com

نه تنها دختر نیستی .... چون منم بدم میاد ... البته طعم نوشابه رو خوشم میاد

آه ! دوستم کتاب شیمی مبتکران (2جلدی) خرید 40 تومن و تو از 19 تومن میگویی ^آه^

جوابت بسیار بسیار دندان شکن بود و من که عاشقش شدم

شلوارت باحالههههه /m\

منم طعم نوشابه رو دوست میدارم

خب اون کتاب بود.. اونم کتاب کمک آموزشی.. منم یه دیکشنری آلمانی - فارسی خردیم 40تومن... ولی این مداد نوکیه! عاخه مداد نوکی!! O__O

بهله جوابِ دندان شکنِ منم عاشق شما شده

آررهههههههه /ام\

شیدرخ چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 18:53 http://shidi16.blogfa.com/

پاااااستیلللللللل !!! قیافم غیرقایبل شرحه الان!
یه دفعه جورابتو بخور بعد مقایسشون کن (:

من مداد نوکی پنتل میخرم ولی الان دیگه گه میخورم اگه بخوام بخرم قبلی که خریدم 47 هزاااار تومننننن بود که تـِـرمِـنِـید شد :|

وااااای شلوااارشوووو (من به شلوار میگم شولوار!) چقد باحالههههههه... باش عروسی کن.. اگه من بودم.. تا الان از ماه عسل برگشته بودم.. یا.. نه همون ماه عسل...

واااییی *___* مانتو با اسپایک؟ *___* میخوام...

منم قبولش دارم. علاقه هم به مردن ندارم. کار زیاد دارم که انجام بدم

دیوانه
چشم (:

چهههههه خبررررررره بابا... :| O___O

الان من و عشقم (همون شلوارم) تو ماه عسل تشریف داریم D:
بهت سلام میرسونه.. D:

بیا اینجا بخر.. نه نه اصن بیا مانتویِ من واس تو *__*

دقیقا -__-

Alex Manson چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 16:48

Hayyy vaaye mn -_-
Parniyan indafe k umadi bbinamet in mantoto bpush hatman :D
Dg dar un surat mn bbinamet ghash mikonam ^_^

-__-
باشه D: البته اگه یکشنبه هوا سرد نباشه ، چون در اون صورت یه مانتو دیگه میپوشم که در جا خودکُشی کنی ^_^

niosha چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 15:57

اتفاقا پریروز که رفتیم بیرون ایلیا پاستیل خرید...
1 دونه گاز زدم دیگه نخوردم...
فک کنم پاستیل نوشابه ای کلا بدمزست.....
من دیگه نمیخورم....
نه افرین جوابت واقعا دندان شکن بود پرنیان...
اها
پرنیان یه چی بگم؟
در حد مرگ ازین شلوار طرح دارا بدم میاددددد
واقعا بدم میاد
ولی خو مبارکت باشه شلوار و مانتوت....

منم دیگه از پاستیل نوشابه ایی بدم میاد :\
مرسی

دیوونه :|
شلوار ب این خوشگلی -__-
البته شلوار تو خونه ـست... بیرون که نمیخام بپوشم.. -__-

مرسی ♥

مهری چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 14:09

اسپایک چیه ؟ :/
زیاد بود نخوندم

از این میخ کوچولوها
برو تو گوگل ایمیج بزن Spike عکساش میاد بهتر متوجه میشی :)

مهری چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 14:08

بنظر من پاستیل اصا مزه نداره
شبیه لاستیک میمونه ، نه میشه بِجوییش نه لیسش بزنی :/
من اگه بخورم دُرُسته قورتش میدم یا اصلا نمیخورم ، خیلی وخته نخوردم یادم نمیاد مزه جوراب میداد یا نه :|

+ والا ما مداد نوکی میخریم هزار تومن تازه برا 8 سالمون هم کفایت میکنه :|

+ درباره شلوار راحتیت : (: پیر شیم :))

نه مزه جوراب نمیده در حالت عادی :|
اونی که نیوشا خریده بود فک کنم فاسد بود :|

+ ای ول بابا :| من همیشه مداد نوکی هامو گُم میکنم :(

+ :))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.