پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

56

تصمیم گرفتم هرکی بِم گُف "پرنیــان چقد اعتماد به نفس ـت بالاست"، جُف پا برم تو دهنش بطوری که دندوناش خورد بشن بریزن تَهِ حُــلـــقومِش :| ملت منتظرن من یه بار سر کلاس گریه کنم، اظهار نظر نکنم، از حرف زدن جلو معلم بترسم که بهم بگن فاقد اعتماد به نفس :| خو عاخه [..+18..] و [..+18..] و [..+18..] ،تو تا وقتی نمیدونی هر شب که سرمو میذارم رو بالشم،بالشم از گریه هام خیس میشن یا وقتی هر روز صُبح تو آینه خودمو نگاه میکنم و فــقــط برای کسی که تو آینه میبینم، آرزوی مرگ میکنم، اظهار نظر نکن دربارم، باشه؟ (:

من دوست ندارم آدمی به داغونیِ تو حالِ خرابمو ببینه (: واسه همین چیزی بُروز نمیدم (:

+ تصمیم گرفتم کتابِ "اعتماد به نفس در 10روز" نوشته ی "م.هورایی (حورایی؟!)" رو بخونم.معلم مطالعاتِ اجتماعیمون پیشنهاد کرد این کتابو. شاید کمک کنه.

بی ربط نوشت : نــیــوشــا... دوسِت دارم. با این که قشنگ ریدی تو دفتر عقایدم (:

نظرات 9 + ارسال نظر
نسترن<3 دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 21:57

سلاااااااااااااااااااااااااام خانومیه خودم...ناهید گلم ببخشید اینقد لفتش دادم...وبت به نظر من که خیلییییییییییی خوب بود...حالا خدا میدونه اون وحشیا یه خودتون چه نظری راجبش دارن...عروسکم دلم خیلی واست تنگ میشه،امیدوارم سال خوبی رو با هم شروع کنیم;-)دوست دارم...تا بعد:-*

Slm,,,,




E bbakhshid ... mn shomaro mishnasam aayaa? O.o

G.h 029 جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 23:15 http://1fazderacolla.blogfa.com

be ja joft pa
ye head beza
vasate damaqe taraf

اصلا باید بلاهای بدتر از این سرشون آورد 8-|
واللا :|

آقا جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 20:41

تا حالا فیلم ندیدی؟ندیدی هر وقت یه مرد گریه می کنه یه مرد دیگه از راه میرسه میگه چرا مثه "دختر بچه ها" گریه می کنی؟اصولا همه ی دختر بچه ها گریه می کنن...و چرا نکنن؟چرا باید اعتماد به نفس داشته باشن؟منم اگه جای تو بودم گریه می کردم...

الان زر مفت زدی و حقته که با دمپایی ابریِ خیس بکوبونم تو دهنت :)

ناهید سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 16:30 http://www.unforgiven78.loxblog.com

دروود پرنیان جان
مطالبی گذاشتم
اگه وقت کردی یه سر بزن

چشم :)
سر میزنم :)

شیدرخ سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 12:41 http://shidi16.blogfa.com/

میگذره.. با اینکه این اوضاع معمولی شده..

اوهوم....

niosha دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 21:36

اولا باشه
منتظرم......
دوما بت گفتم بم نگو عشقم دیوانه میشم....
نگو

خیلی خب باو حالا نکُش منو -__-

niosha دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 15:05

الهی میمیردم اینارو نمیخوندم......
چیزی شده پرنیان؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه چیزی شده بم بگو...

عشقم... نزن این حرفو دیگه.. :(
بعدا بت میگم :(

مهری یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 22:03

من الان درست نفهمیدم ، اعتماد بنفس داری یا نداری ؟!

ندارم.
ولی دیگران فکر میکنن نه تنها اعتماد به نفس دارم، بلکه "مغرور"ــم

niosha یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 21:39

تو که بهتر از هر کاری میدونی من فقط تو این کار استادم.......
این منظورت به خودته که هر شب گریه میکنی و اینا؟؟؟؟؟
راستی......از مامی و ددی عذر خواهی کن....

بعله :|
آره... نمیدونستی نه؟ نیوشا داغونم... داااااااااغون... :(
میشه بگی چرا؟؟ :|
دیگه زر مفت نزن لدفن :| -__-

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.