پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

54

من سفر کردم از تــرانــه شدن

کوچ کردم به سرزمین ســکــوت

با گذرنامه ایی که رو جــلــدش

جایِ ایــران نوشته بود : "لــی لــی پوت"

شــاهین نــجفی - پــونز



بی.ربط.ن: گایز برنامه بفرمایید شامِ این هفته رو دیدید؟ خب اگه ندیدید، امشب ببینید. امشب همه خونه ی هــمــزادِ من دعوتن.من معمولا بفرمایید شام نگاه نمیکنم، ولی دیروز یکی از دوستام گفتش که یه پسره هست تو این برنامه، از نظرِ اخلاق و طرز حرف زدن فـــتـــوکُـــپــیِ منه! اسمش "البرز"ئه. میشناسینش؟ خب، باید به عرضتون برسونم که این بشر، تــمــامِ اصطلاحاتش، تیکه کلاماش، Gestureــاش، همه و همه با من - یعنی خانومِ پرنیان - اصن مــــو نمیزنه :| حتی اینکه من همیشه بجای باحال میگم "کوول" ، بجای منصفانه میگم "Fair" ، بجای "انگار" میگم "It was just like" و.. ، مثل هم ئه! حتی اینکه هردوتامون اصن تو یه فاز دیگه اییم (دانشمند شدن و اینا) هم مثل همه :| خدایا :| فکر کنم فقط تو تنها چیزی مثل هم نیستیم، قیافه هامون باشه :| چون ایشون از لحاظ قد و وزن یک چهارمِ من هم نمیشه :| چهره هامونم مثل هم نیس. ولی اگه میخواین بدونین من دقیقا چجور آدمیم، امشب بفرمایید شام نگاه کنید.آره.

+ معلم زبان فارسیمو برگشته میگه : از امروز بمدت یک هفته خاطراتِ روزانه ی خودتونو بنویسید.ایشون واقعا پیش خودشون چی فکر کردن؟ :| من اگه قرار باشه خاطراتمو بنویسم و براش بخونم که کلا از مدرسه اخراجم میکنن :| واللا :| میگه خب حالا چیزای شخصی ـتونو ننویسید. من اگه قرار باشه چیزای شخصی و نیمه شخصی رو هم حذف کنم، فکر نکنم دیگه چیزی از خاطره ی روزانم باقی بمونه! گاهی اوقات مثل الان آرزو میکردم که ای کاش اینقدر چیز میز واسه مخفی کردن از دیگران نداشتم...


نظرات 15 + ارسال نظر
Metal løver پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 01:53

سلااااااام پرنیان جووون
خوبی؟؟
هپی نیوو یر مای فرند امیدارم سال پر خنده ای داشته باشی ...خنده های از ته دل ... کلن خوش بگذره بهت ((((:
مرررسی بابت ادرس عزیزم ...دمت گررررم
تعطیلات بهت خوش بگذره ...

سلام عزیزم♥
خوبم.. مرسی :)
عید توام مبارک ر^^
خواهش میکنم ♥♥♥
ممنون :)

Metal løver پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 06:52

سلاااااام
پرنیان جوووون...خوبی؟؟
بابا دمت گررررررم ... مرررسی
تعطیلات تا الانش خوش گذشته بت؟؟؟ پیش پیش هپی نیوو یر گلم ...امیدوارم سال خوبی در انتظارت باشه (((:

سلاااااااااام ایزی جون شما خووبی؟ :)
خواهش♥
مرسی (:
همچنین ♥♥

G.h 029 جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 23:16 http://1fazderacolla.blogfa.com

vaaaaay
in ahango nemitunam azash del bekanam

عاااااااالیه آهنگش♥

Metal løver سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 01:58

هاااای پرنیان جووون
شمااا لطف داری...باحالی از خودته دوستم ... (((:
بعله بعله متوجهـــ م ! ولی خب تویـ،یـ،تر هم نمیتونم برم خب ! ))): عیب نداره حالا ... (((((:
میگم پرنی میدونم درخواستی نمیزاری ولی خب اگه خودت دوس داشتی میشه لیتیوم رو واس دان بزاری ... پلــیـــز ! هر موقع خودت دوس داشتی ...اگه دوس داشتی (((:

مرسی ر^^
آمم... ببخشید :(
باشه... برو از اینجا دانلود کن :
http://slider.kz/
برو تو این سایته, اسم آهنگ و گروه رو بزن, بعد لینک میاد دانلودش کن ؛)

ناهید یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 21:08 http://www.unforgiveniii.blogfa.com

دروود پرنیان جان
راستش من به وبلاگت سر میزدم
البته به صورت پنهان و بدون نظر دادن
خیلی های دیگه هم هستن که هنوز بهشون پنهان سر میزنم
طرز نوشتنت رو خیلی دوس دارم
در مورد البرز
اصلا این پسر خیلی خوب بود
اون یکی پسره اسمش چی بود؟
یادم رفت.....ظاهرا متالهد بود.....
اصلا بفرمایید شام این مدت جو متالی گرفته بود
یه پسره دیگه هم بود تو یه قسمتی با گیتارش آهنگ am I evil? متالیکا رو میزد
من هم این ور داشتم از شدت ذوق سکته میزدم
در ضمن لینک شدید
بازم سر میزنم
به ما هم یه سر بزن

درود ناهید :)
ای بابا پنهانی چرا؟ خب زودتر کامنت میذاشتی آدرستو میدادی ماهم میومدیم وبت
مرسی لطف داری ر^^
البـــرز... برادرِ دوقلوی گمشده ی من *__*
آره... یجا پسره گیتار الکتریک دستش گرفته بود، طغرل گفت : آهنگ Turn the page از متالیکارو بزن

مرسی.. شما هم لینک شدین :)
حتما

G.h 029 شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 20:05 http://1fazderacolla.blogfa.com

valla 4 shanbe qarare visit sham un moqe bem mige daru chi lazem daram
daram yavashaki maman ina miram doctor miram
:))
mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ^_^
lithium esme ahan az evanescence nabud??

خب عزیز دلِ خواهر به مامانت اینا بگو دیگه! O.o
آره... دقیقا اسم آهنگشونو از دارویِ لیتیوم گرفتن.

G.h 029 شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 20:03 http://1fazderacolla.blogfa.com

vaaaaaaaaaay in ahang khodaaaaas

اوهوم ♥

Metal løver شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 16:22

اون که معلومههههه نیستی دوستم
بعله ... از نظر تو هسیم؟! از نظر من آره
100تا فکت رو هم خوندم ... ایول داری ... 99% دمت گرررررررررم رفیق
از خودت یه عکس نمیزاری رو وب؟؟!

بعله! بااین که زیاد ازت چیزی نمیدونم ولی آدم خعلی باحالی هستی

تو وب... آممم.. خب نه! آخه خیلی ریسکش بالاست!میدونی که؟!
ولی تو اینستاگرام و توییتر عکسم هست.همین پایین وب آدرس توییترمو گذاشتم. برو ببین

Metal løver شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 11:21

سلاااااااام پرنی جوووونم
چطوری دختر؟؟؟
دلتنگی خر عست ... دلم نصف ذره شده بود
عههههه...جوووووون من؟! الـــــــــبـــــرز؟! جدی میگی؟؟؟ اتفاقا خعلی خوشم اومد ازش ... همه گفتن بیخیال بابا این که خیلی داغونه !!! ولی از نظرمن خیلی آدم باحال و صاف و ساده ای بود !! حرفاش و تیکه کلاماش باحال... باحال... باحال ! ذره ای بدجنسی نداشت !
پرنیان خعلی آدم کوول و جالبی هسی ... اگه همو میدیدیم دوستای خوبی میشدیم !

سلام ایزی جونم ر^^
خوبم مرسی (:
اوهومم.. خیلی خر عست :(

آره... منم از این لحاظ شبیه البرزم اینکه بدجنس نیستم

آره... البته الانم دوستای خوبی هستیم تقریبا! مگه نه؟

Power Fire چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 12:53 http://www.pow3rfire.blogfa.com

سلام حالتون خوبه ?
وب خیلی خوبی دارید به ماهم سربزنید . . .
نظر یادت نره مرسی.

سلام ممنون (:
شما خوبید؟
باوشه...

Samin سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 23:28 http://whatisinmyherat.blogfa.com

این بشر شبیه توئه؟! :)))
من فقط همون شب اولی دیدم تنها چیزی که خیلی توجه منو جلب کرد خندش بود :|
تو که اینجوری نمیخندی نه ؟! :|
+
خب آخه خاطرات روزانه به اینا چه :| چیزایی که تو روز واسه آدم اتفاق میفته شخصیه ربطی به کسی نداره :|
نمیدونی چقدر از انشا نوشتن بدم میاد!!
8-\

آره! ولی از یک سری لحاظ شبیه منه :))
نه باو :)))))) ولی یه فامیل داریم اینجوری میخنده :|

من انشا نوشتن رو دوست دارم، به شرط اینکه : 1.موضوعش خوب باشه 2. معلمش با جنبه باشه ! حداقلش آدم باشه :|

مهری سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 21:47

نه متاسفانه من نمیتونم ببینم ماهواره نداریم :)))
+ خاطره ؟؟ :/
برا ما بیشتر مطلب طنز یا قطعه ادبی میگن بنویسیم :))
راهنمایی بودیم میگفتن خاطره بنویسیم فقط واسه بهتر شدن نویسندگیمون و اینا نمیگفتن بیایم بخونیم :)))) ولی انشا یچی دیگه بود خخخخ

کاش دبیر زبان فارسیتون اون خاطره رو به عنوان تکلیف عیدتون میداد اخه وقتی عید میشه خاطره ها هم زیاد میشن :) قبل عید کو خاطره :/

ای بابا حیف شد :(
آره! یادش بخیر... انشا... :-<

آره بابا :\ همش خلاصه شده تو خرید و خونه تکونی و... :\

zahra سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 20:01 http://metalheadsclub.mihanblog.com

سلام عزیزم...خوبی؟...خب دختر نمیتونستی زودتر ادرس وبت رو بدی؟....نوشته هات خیلی باحالن قول میدم هرروز بیام بخونمشون

سلام خواهر زهرا D:
عشقم من برات آدرس وبمو اس ام اس کرده بودم ولی فک کنم گوشیت خاموش بود :|
آفرین بیا بخون :*

niosha سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 14:52

bale doroste..
pesare kamelan shabi toe
e moaleme ma ham goft benvisim
fek kon ye darsad man vagheiyato benvisam
gofte raje b ghararaton ba pesara aslan nanvisin

عه نیوشا جان من دیدی پسره رو؟! D:

خخخخ :)) =))
زنِ حق هم داره خووو... :))
نصف خاطره بچه ها تو پسر خلاصه شده :)) =))

Alex Manson سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 14:10

Manam chanruze badjur tu faaze tracke poonez am…
Kho to khatere ruzanato bnvisi yaru pashmash mirize ke :|
Osskolan mellat baw nanvisi behtare :D

منم :| چرا اینقدر من و تو هماهنگیم؟ :|
آره باو :|
باو ننویسم که صفر خوشگل میده بم :\ D:

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.