پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

53

دیروز، خیلی خوب بود! میتونم بگم یکی از بهترین روزای زندگیم بود! 

با BFFـــم و BFــم، به مدت 45 دقیقه ، یه جایی که نه کسی میتونست مارو ببینه و نه دست کسی بهمون برسه، وقت گذروندم! هرچند جایی که بودیم خیلی Shittyبود، ولی از هیچی بهتر بود!

چرت و پرت گفتیم، خندیدیم، همدیگه رو زدیم (؟!) و خیلی کارایِ دیگه! دیروز، بهترین دقایقِ عمرمو با دو نفر اول زندگیم گذروندم! 

مرسی بچه ها! واقعا مرسی. مرسی از اینکه وجود دارین.مرسی ازاینکه همیشه بهترین لحظات زندگیمو برام رقم میزنین.هر دوتاتون، به شیوه های مختلف D:


+ دیروز، بهترین لحظه موقع ایی بود که نیوشا پشت دیوار منتظر ما وایستاده بود. هی داشت غُر میزد و با صدای بلند گفت : "عَـــه پرنیان بسه دیگه! به ف*ا*ک رفتی :\ زود باش بیا دیگه مامانم الان میاد!" ولی من برام مهم نبود داشتم از درون به ف*ا*ک میرفتم. برام مهم نبود که هر لحظه ممکنه هر کسی بیاد. برام مهم نبود که وقتمون داره تموم میشه و هر سه تامون باید اونجارو ترک کنیم.چون تا وقتی من و اون باهم بودیم و داشتیم فراموش نشدنی ترین لحظه عمرمون رو برای هم رقم میزدیم، دیگه هیچی برام مهم نبود...

نظرات 16 + ارسال نظر
ناهید یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 21:11 http://www.unfrogiveniii.blogfa.com

چرا من تنها بودن رو بیشتر از با کسی بودن دوس دارم؟
نه واقعا؟
اصلا کسی هم این امر رو درک نمیکنه :|

من تنها بودن رو به بودن یا یه مُشت اولاغ، و بودن با کسانی که دوستشون دارم رو به تنها بودن ترجیح میدم.
من کلا 90٪ اوقات تنهام.چون کسانی که دوستشون دارم پیشم نیستن.
و درکت میکنم :)

niosha یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 17:34

ghashange vaghean
kolla emrooz dastam bood

آفرین D:
پ تازه میفهمی چرا من اینقد روانیِ این کتابم D:

niosha یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 14:52

parniyan
in nightside che bahale
kodom jeldasho dari????????

خوندیش؟ D:
جلد سوم (سوگ بلبل) ، دهم (خوب،بد،عجیب) هشتم (کارگاه غیر طبیعی) ، نهم (رستاخیزی دیگر)
بازم میخوام بخرم ولی فعلا همینارو دارم.

Lady Darkling جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 22:46 http://Crossroad.blogfa.com

It's the people that make the moments special

:)

فرید جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 21:03 http://rapfs.blogfa.com

از صمیم قلبم و از اعماق وجودم امیدوارم و آرزو میکنم

همیشه ی همیشه شاد باشی و روز به روز هم بهش

اضافه بشه ، این دو بزرگوار هم تا ابد کنارت بمونن ،

مـــــــــــــــــــــرســــــــــــــــــــــــــــی دوستِ خوبم ♥
واقعا مرسی ر^^

niosha جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 19:48

bikhial...
nadoni behtare
asan bemon to khomarish
nake hardafe bet goftam etefaghaye khobi oftad
be moghash bet migam

خب به درک که نمیگی!
فک کردی بت التماس میکنم که بگی؟ :|
بیشعور -__-

niosha جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 18:47

حقش بود....
اصن الان که فک میکنم میبینم میتونستم بدترم بزنم.....
ولی بیخیال....
وای پرنیان........
هیچی ولش کن....

وای پرنیان چی؟ :|
تو هر دفعه میگی "وای پرنیان" ، در پسش اتفاقات عجیب الوقوع و بدبختی سرازیر میشود :|
جان من بگو این دفه چ دسته گُلی به آب دادی؟ :|

Samin جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 18:46 http://whatisinmyherat.blogfa.com

به سلامتی

بعله!!

niosha جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 18:25

vali khodemonima
ZADIM ro khob omadi...
hamontor k ghablanam goftam on bakhshesh bakhshe morede alagheye man bood

آره دیگه :))
زدی پایا ئه بدبختو ناقص کردی :))
ولی خب ب نفعتون شد چون دیگه بی حساب شدین!
الان دیگه از همدیگه بدتون نمیاد :)

65061655یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید.
http://earn-money.11r.biz

:|

Riri 9# جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 16:42 http://bloody-and-dark.blogfa.com

آه ! . . . چه رمانتیک !!

بعله.. !

niosha جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 14:45

kheili khobe k khoshhal boodi
bbakhshid age ba ghor zadanam mozahemeton shodam
jasham ziyad bad nabood
bade inke 2 ta az mohemtarin etefaghaye zendegim onja oftad dg onja ro az har jaye dgi bishtar doos daram

مرسی عزیز دلم :*
نه باو.. اتفاقا اون غُر زدنات بسی کارو جالب کرده بود

آره *____*
اونجا مهم ترین اتفاق زندگیِ من افتاد...
میدونی که... :)
یکی اونجارو خیلی دوست دارم، یکی کافی شاپِ لیمو شیرین و کوچه ی بغلِ اون کافی شاپ..
چ روزی بود اون روز...

amir جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 13:13

پری خانم خوشحالم
که یکی از بهترین روز هایی
زندگیتون رو سپری کردید.
امیدوارم موفق باشید

اسمم "پرنیان"هستش
و مرسی از لطفتون!

Mehri جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 13:12

خوشحالم براتون :))
بی افت هم سن خودته یا بزرگ تره ؟

;)
همسن اییم.

amir جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 13:11 http://ma2ta11.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وب جالب و دیدنی دارید
خوشحال میشم باهم تبادل کنیم
البته اگه قابل بدونید

ممنون (:
لینک شدید (:

Alex Manson جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 13:04

Diruz behtarin lahzehaye zendegimo dashtam bahat…
Dooset daram parniyaan:* <3
Vli delam badjur vasat tng shode…:(
Beharhal mohem nis…
Chon diruz peyvande beyne ghalbemun kaamel shod…
Hala dige faghatmarg mitune marg mitune jodamun kone<e

اوهوم ♥
منم :* :* :*
من بیشتر :(

آره... ♥ :X :* :*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.