پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

52

گاهی اوقات میشینم و به خودم میگم : "هــِــــی دُختر! تو داری خیلی به خودت سخت میگیری!" گاهی اوقات یه چیزی از درونم بهم میگه که بیخیال باش! بیخیال همه چی! هرجور دوست داری زندگی کن! برات مهم نباشه داری چه کاری انجام میدی، یا وقتی اون کارو انجام میدی چه ارزش هایی رو داری زیر پا میذاری! ارزش هایی که شاید تا همین دیروز خیلی بهشون پایبند بودی ولی الان دیگه هــیــچ اهمیتی واست ندارن. 

منظورم دقیقا اینه که، هرکاری که "الان" دوست داری انجام بده! شاید اشتباه باشه، شاید اطرافیانت این کارو نپسندَن، شاید اگه کسی بفهمه خوشش نیاد و ازت ناامید بشه، شاید... ! و هزاران شایدِ دیگه!

میدونین، دیگه دلم نمیخواد اون دخترِ عاقلِ رو اعصاب باشم!نمیخوام اون بچه مثبتی باشم که وقتی دوستاش میفهمن که اونم آره،دهنشون از تعجب وااا بمونه! میخوام اونی باشم که هیچ کاری ازش بعید نباشه! میخوام به معنای واقعیِ اسمم، یه WildChild باشم. دقـــیـــقا همینه! کی اهمیت میده منم اشتباه کنم؟ اونم اشتباه های بزرگ؟ کی اهمیت میده حرفی که دیروز زدم، با کاری که الان انجام میدم کـــاملا در تناقض باشه؟ کی اهمیت میده اگه من دیگه نخوام به خودم سخت بگیرم؟

نمیخوام حماقت کنم یا زیاد تو دیوونه بازی افراط کنم، ولی دیگه هم نمیخوام مثل قبل عاقل باشم. وقتی بزرگ شدم وقت برای عاقل بودن زیـــاده! میخوام هرکاری که دوست دارم انجام بدم، به شرط این که این دوتا اصل رو رعایت کنم : 1.انسانیت رو زیر پا نذارم. 2.کاری نکنم که در آینده ازش پشیمون بشم. همین!

شاید اینجوری راحت تر باشم. شاید اینجوری خیلی ها ازم خوششون بیاد و یا بالعکس! انسانها تو بُعدهای مختلفی زندگی میکنن که هیچوقت هیچ انسانی نمیتونه کاری کنه که انسانهای دیگه ، همشون، ازش راضی باشن یا بخاطر کاری که داره انجامش میده، سرزنشش نکنن! بخاطر همین شاید منم دیگه نخوام مثل قبل باشم. شاید کسی نفهمه من اون آدم قبل نیستم، دلیلی هم نداره که کسی بخواد بدونه من هرکاری ازم برمیاد. مهم نیست اگه اونا نمیدونن.نمیخوامم بدونن!مهم اینه که حداقلش خودم میدونم...


نظرات 14 + ارسال نظر
شیدرخ شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 21:06 http://shidi16.blogfa.com/

میدونی چیه پرنیان؟
یکی مثل تو، من، یا اونایی که به عاقلانه رفتار کردن عادت دارن و انیجوری بزرگ شدن همون عقلشون نیذاره که کارای احمقانه انجام بدن..
منم تاحالا به این موضوع فکر کردم..
ولی بیا یکم بیشتر فکر کن، اگه مثل اون دخترایی که ما به حماقت هاشون میخندیم بخوایم رفتار کنیم باشون چه تفاوتی داریم؟ بنظرم اینجوری ارزش ماست که میاد پایین..
ببین نمیگم که مثل یه زن 50 ساله رفتار کنیم درسته (که الان هستم تا حدود زیادی) اما حماقت و در آن واحد فکر کردن برای اخلاقای ما زیادی بچگونست.. :)
اما.. همه چیز انتخاب خودته... :) :*

میدونم چی میگی!
دقیقا این که میگی مث اون دخترایی نباشیم که خودمون به حماقتاشون میخندیم..
خب حماقت داریم تا حماقت!
من یا افرادی مث ما، طوری بزرگ شدیم و علایقمون طوریِ که اصلا ناخودآگاه به سما اونجور حماقتا کشیده نمیشیم..
ی مثال ساده : دختری که مثلا متالهده، با دختری که عشق تتلوئه از نظر فکری یکین؟ خو معلومه که نه!
ما هم تا حدودی با دخترای همسن و سالمون متفاوتیم... میدونی که (:
مرسی دوستم بابت راهنماییت :* ♥ :X

TinA جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 18:10 http://www.darkinfinity1.blog.com

dar hamin had begam ke
never care for what they do
never care for what they know
"but you know"

Yeah!
and nothin' else matters.. :D

جمیله جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 18:02 http://www.metaling666.blogfa.com

اپم عزیز دلم

Coming...

فرید جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 11:46

یعنی تاثیر گذار در حد what the hell ، من بعد از این که

کلیپ وات د هلو برای اولین بار دیدم رفتم دم پنجره لیوان

چایی که دستم بود پرت کردم بیرون ... بعدش دعوا که چرا

دیوانه ام و سرویسو ناقص میکنم ، یه وقت فکر نکنی من

خیلی جو گیرم ... چون اگه بودم با Bring me to life هم

خودمو از پنجره پرت میکردم پائین ،

از مسائلی که هرگز نتونستم درک کنم اینه که چجوری بقیه

کامنتاشون جمله هاش تا اون ته میره ولی واسه من نصفه

صفحه خالی میمونه ،

آره :))
منم بعد از دیدن وات د هل، چن بار خواب دیدم که یه تاکسی دزدیدم =))

سعی کن این مشکلتو حل کنی دوست خوبم

Riri 9# جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 10:39 http://bloody-and-dark.blogfa.com

دقیقا همینطوره !! هر چیزی ارزش اهمیت دادن نداره !!

نه به خودت سخت بگیر نه به دنیا !! همه چی خودش

درس میشه !!

( کلا زندگیه هر چه بادا بادی خعلی باحاله !! )

آره!

فرید پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 20:36

چیه چیه به استعداد شاعریم حسودیت شد ،

انکار نکن من کافیه یه نگاه به چشمای نقطه ای شکلکت

بندازم تا اعماق وجودتو و افکار پلیدشو بخونم ،

تو که گفتی من حسود نیستم !؟!؟! من گفتم باو این دخترا

همشون حسودن ، اون پسر بچه که گفت دوجنسه ای

اشتباه می کرد ... تو کاملا دختری ، تازه الان خسته و

کوفته بودم طبع شعرم خوب کار نمی کرد ... حالا خوبه جای

الپی لاور نبودی ... یه دفعه عکس دستاشو که لاک سبز

زده بود گذاشت تو وبش من کامنت گذاشتم چه لاک بد

رنگی بعد گفت مامانش گفته رنگ شاد بزنه وگرنه همیشه

سیاه میزنه بعد من براش این بیت جاودانه رو سرائیدم :

اگه تو بزنی لاک سیا ، میشونمت به خاک سیا ،

چیه #چرا اونطوری نگاه میکنی ؟!!! /// لابد فکر میکنی

خودم ننوشتم... ،،

من که اصلا برام مهم نیست چون به لطف این پست تصمیم

گرفتم دیگه به خودم سخت نگیرم و اهمیتی ندم دیگران چه

فکری دربارم میکنن ... حالا هی باز فکر کن ،

،

واااااااااااای فرید :)))))))))))))
من از دست تو چیکار کنم عاخه؟!

اوه اوه یعنی اینقدر پستم تاثیر گذار بوده؟
دمم گرم بابا!!

فرید پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 16:56 http://rapfs.blogfa.com

پستتو باید نوشت با آب طلا ، منم به این درد هستم مبتلا ،

ولی من که خیلی واسم سخته به خودم سخت نگیرم ،

از ما که گذشت امیدوارم تو موفق باشی ،

اوه اوه عجب شعری سرودی بابا :))

مرسی

Mehri پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 15:26

اوهوم معلومه که دوستای همیم

بعله! صد در صد

niosha پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 13:15

chashm
why omidvaram hamechi khob pish bere
saat 4 onja bashiya
hatman
vali kho bara etminan bet zang mizanam vaghti tanha shodam

باشه عزیزم

Mehri پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 12:11

نمیشه بیخیال شد :( اصلا نمیشه
+من دلم میخواد همیشه ی همیشه مثبت بمونم :)
+پرنیان یادته اولین باری که اومدم وبت گفتم چقد شبیه همیم ؟؟ نشناخته گفته بودمش ، اتفاقا درست رو به روی همیم :) تو اون ور خط من این ورش :)) هههه یه لحظه یاد اون حرفم افتادم ;)

سخته، ولی برای یه لحظه هم که شده میشه :)
+ منم نمیخوام اگه یه روز منفی شدم،همه جا جــــار بزنم :)
+ فرقی نداره. چه مثل هم باشیم، چه رو به روی هم، بازم دوستای همیم. مگه نه؟! D:

niosha پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 10:38

kare khobi mikoni azizam
afarin
rasti
emrooz hasti dg
???????

مرسی عشقم
البته که هستم!!
تو که امروز نمیری نور، نه؟
راستی دوربین ـتم وردار با خودت بیار عکس بگیریم ^__^

metallica پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 00:10 http://metalheads.blogfa.com

درود گل پری///

درباره پستت بگویم که آدم وقتی خودش باشه خیلی خوب میشه.اما در واقع آدم ها یا از این ور بوم میوفتن یا اونور پل.
مردم زندگی میکنن یا کلا ارزش انسانی رو زیر سوال میبرن...

دو تا اصل برای زندگی خیلی خوب بودش...

شما دخترها مخصوصا تو زمان های شما به نظرم تو بدترین و حساس ترین شرایط روحی زندگی رو میگذرونید.
ببخشید ولی خیلی احمقانه و کورکورانه تصمیم میگیرید و چشم میدوزید به نگاه دیگران و دوست های دیگه.
یا عشق های سن وسال شما خیلی بچگانه و بی محتوی هاست و زود نابود میشه.و بدترین ضربه رو میبینید.
این رو من از افکار دخترخالم پیگیر شدم که دستی دستی خودش رو به فاک دادش با این کارها...

این ها فقط دیدگاه و نظر من بودش نسبت به اکثر دخترهای هم سن و سال تقریبا خودت و هیچ گونه تصمیم و نصیحت و راهی جلوی پات نبودش چون هرکسی مسئول کار خودش هست ولی سعی کن از تجربه کسایی استفاده کنی که تجربه احمقانه ای نداشته باشن.

خیلی حرف زدم من اصولا دوست ندارم تو اینجور مسائل صحبت کنم چون احساس میکنم افکار و نظرهام به دیگران تحمیل میشه و طرف ناراحت میشه.

موفق باشی...

درود عمو مهدی (:

بله بله دقیقا!!

مرسی ^_^

آره... واقعا! من خودمم یه دخترم و وقتی همسن و سالامو میبینم واقعا تاسف میخورم!
با بدترین ضربه هم موافقم... اکثر دخترای این دوره و زمونه خیلی ضعیفن و فرتی افسرده میشن با یه شکست عشقی! ولی خب فک نکنم من اینطوری باشم...

نه اتفاقا دوست دارم از تجربیاتت بهره ببرم عمو (:
ممنونم ازت (:

Samin چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 23:17 http://whatisinmyherat.blogfa.com

حتی اگه واسه کسی مهم نباشه که چجوری رفتار میکنی یا حتی توی رفتارت تغییری میدی یا نه اینکه اونا بفهمن یا نفهمن مهم نیست! بچه بودنو لذت بردن به جای خودش عاقل بودنت هم به جای خودش! همشون ی زمان و مکانی دارن و این عاقل بودنه که اکثر وقتا کمکت میکنه فقط امیدوارم راه درستی رو انتخاب کنی!

کاملا با این که میگی عاقل بودن به جای خودش و لذت بردن به جای خودش موافقم!
ولی من همیشه همون جاها که نباید عاقل باشم،عاقل میشم :|
مرسی از راهنمایین دوستم ر^^

Lady Darkling چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 22:00 http://Crossroad.blogfa.com

Good. That's a good thing, y'know. Living in the now, but being sensible about it, not doing stuff that you will regret
I'm proud of you babes

Aww... Tnx honey

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.