پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

50

قسمت آخر فکتهای من در ادامه مطلب (:

البته قبل از اینکه برین ادامه،ایــنــو ببینین و بمیرید.خب مُردید؟حالا تشریف ببرید ادامه مطلب!

  ××××


81.تو مدرسه وقتی معلما شروع میکنن به چرت و پرت گفتن،من شروع میکنم به داستان و لیریک نوشتن. مثلا سر زنگ دینی من کاملا حس "هانس کریستین آندرسن" بودن بم دست میده :|

82.وقتی میخوام بخوابم،نباید کوچکترین نور یا صدایی وجود داشته باشه.وگرنه اصـــــلا نمیتونم بخوابم.

83.بهترین آهنگی که در زندگیم گوش دادم، آهنگ The days before the fall از Empyrium بوده.

84.هرموقع اسم Empyrium رو میارم برای یه لحظه قلبم تندتر میزنه.(از بس که عاشق این گروهم!!)

85.تو دنیا یا از کسی "خوشم میاد" یا "خوشم نمیاد".سعی میکنم هیچوقت از کسی "بدم نیاد".

86.احساس میکنم نسبت به 2-3 ماه اخیر خیلی عوض شدم.

87.سعی میکنم اصلا درباره مردم قضاوت نکنم. زندگیِ اوناست! به من چه؟

88.خیلی دوست دارم ساز "درامز" و "پیانو" رو یاد بگیرم ولی استاد خوب گیر نمیاد :(

89.از وقت گذروندن با خانوادم اصلا لذت نمیبرم.

90.از بحث کردن با با آدمای روشنفکر،با تجربه و دنیا دیده(؟!) درباره مسائل سیاسی،اقتصادی و...خیلی لذت میبرم.جالب اینجاست که اونام دقیقا همین حس رو دارن!

91.بابام دوست داره من دکتر شم. خیلی دوست داره که من دکتر بشم!از نظر اون همه رشته ها بجز پزشکی بیخودن :\ ولی من حتی بخاطر لجبازی با بابام هم که شده میخوام یه چیزی بجز پزشکی بخونم! (قبلا گفته بودم چه رشته هایی.)

92.مامانم برخلاف بابام رشته خاصی مد نظرش نیس! فقط دوست داره وقتی وارد کاری میشم از هیچ تلاشی دریغ نکنم و سعی کنم بهترین باشم!

93.ذاتا" آدم آرومی هستم.برخلاف اکثر گودزیلاهای (:\ ) هم سن و سالم اصلا اهل شیطونی و شلوغ بازی نیستم.

94.از آدمای ساکت،درونگرا،آروم ولی مرموز خیلی خوشم میاد :->

95.از نظر بابام بهترین چیز درباره من "عاقل بودن" و از نظر مامانم "با جنبه بودنم" هستش.

96.جدیدا تا حدی آروم شدم که حتی اگه کسی ترور شخصیتی هم بکنه با حرفاش،هیچ کاری نمیکنم! فقط یه لبخند بهش میزنم و میگم : متشکرم :)

97.نقطه عطف زندگیِ من زمانی بود که یبار یه لباس پسرونه پوشیدم،رفتم تو کوچه با پسرا فوتبال بازی کنم،بعدش یه پسر 11-10 ساله بم گفت :"اصن معلوم نیست تو دختری،پسری...احیانا دو جنسه نیستی؟" :| =|||

98.آهنگ زندگیِ من آهنگ Breath no more از Evanescence هستش.همینی الان رو وب درحال پلی شدنه.

99.من اگه نمیتونستم بنویسم، صد در صد افکاری که تو ذهنم گیر کرده بودن به تدریج منو میکُشتن.من به نوشتن پناه آوردم یجورایی.

100.الان که دارم اینو مینویسم آبله مرغونم خوب شده ولی سرما خوردم :|


خوووووووووووب... اینم از فکتای من D: خوشتون اومد؟؟ الان دیگه کــــــــــــــــــــــــــــاملا منو شناختین :))

خیلی دوست دارم نظرتون رو درباره خودم بدونم.این که دربارم چطور فکر میکنین :)

نظرات 13 + ارسال نظر
رضا جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 18:48

بهت نمیخوره سنت 15 باشه ،جالب بنظر میای ،اگه اهل یاهویی اد کن تا اونجا بحرفیم

Sorry ما غریبه ها رو ادد نمیکنیم (:
ولی خب اگه بحث حرفیدن باشه، همین وبم هست، سوالی اگه هست در خدمتم (:

TinA سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 17:24 http://www.darkinfinity1.blog.com

سلام:|
فکتها عالی بودن
مخصوصا اهنگ امپایریوم....من که مُردشم...
ابله مرغون؟ تو این سن؟
من تاحالا ابله مرغون نگرفتم و امیدوار هم هستم که نگیرم
منم از امروز شروع میکنم فکت نوشتن

علیک سلام شیخ تینا :|
ممنون ر^^
منم همینطور *__*
آره بابا! همه تو سن 5 - 6 سالگی میگیرن.من خیلی دیر گرفتم!!
بهتره که بگیری چون بعدا خیلی مشکل ساز میشه!
آفرین! بی صبرانه منتظرم (:

Riri 9# دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 19:37 http://bloody-and-dark.blogfa.com

این عکسه خعلی باحال بود !! مُردم از خنده !!

آره خیلی باحاله :))

شیدرخ دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 18:18 http://shidi16.blogfa.com/

من اینقدر خندیدم که یادم رفت فکتاتو بخونم بار اول و رفتم دستشویی :|

ای بابا :|
خب برو فکتارو الان بخون :|

فرید یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 05:23

شروع کامنت من : فقط میتونم بگم

شروع ایشون : Tanha chizii ke mitunam bgam

اینکه متوجه نشدی عجیب نیس چون من وسواس دارم ،

شعر که مینوسم میرم کلمه به کلمه کلی سرچ میکنم که

تکراری هیچیش تکراری نباشه ... به قول خودت دیوونه هم

خودتی ،

آها!
خوبه که میخوای حرفات تک و خاص باشن، ولی اینقدر به خودت سخت نگیر

Mehri شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 22:25

خعلی باحال بود عکسه

تکرار قسمت اخرش کی پخش میشه

آره :))
هر موقع تشریف بیارین وبلاگ و برین ادامه مطلب

فرید شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 22:20

امروز یاد گرفتم دیگه هیچوقت قبل از کامنت گذاشتن ، حتی

یه نگاهم به نظرات بقیه نندازم چه برسه به اینکه بخونمشون

چون الان متوجه شدم اول کامنتم شبیه کامنت جناب الکس

منسون شده ، یه دفعه هم که جرعت داشتمو

کامنتمو پاک نکردم نتیجش این شد ،

الان من متوجه منظورت نشدم D:
آخه کامنتت اصن مث کامنت پایا (الکس منسون) نیس D:

فرید شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 19:34 http://rapfs.blogfa.com

فقط میتونم بگم خیلی خوشحالم که میشناسمت ، من حتی

وقتی یه نفر تو یه چیز باهام مشترک باشه یا تو یه چیز

درکش کنم کلی حال میکنم حس میکنم تو این دنیا تنها رها

نشدم ، چه برسه به اینکه یکی مثل تو باشه و این همه ،

این نکته هم گفتن نداره که پس از دیدن اون تصویر نمردم ،

البته توی یه موضوع اصلا درکت نمیکنم که چجوری تونستی

کار نوشتن صدتا حقیقتو تموم کنی من که اصلا نمیتونم ...

من میخوام دو خط کامنت واسه تو بنویسم ده بار پاک میکنم

از اول مینوسیم ، خیلی وقتا میشه که میام وبت کلی تایپ

میکنم بعد یهو پاکش میکنم بعد دوباره برمیگردم تایپ میکنم

بعد از یه ساعت آخر پاکش میکنمو کلا از نظر دادن منصرف

میشمو وبتو میبندم ،

این خیلی خوبه (:
ممنونم دوستم
اگه منم واقعا مثل توام،خوشحالم که اینطوره (: ♥

عزیزم چیز خاصی نمیخواد!
یک مقدار حماقت،کمی بیکاری، و میزانی جرعت
بقیش حله

Lady Darkling جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 21:25 http://Crossroad.blogfa.com

Don't need facts to know you love :)
But still enjoyed reading these, they were fun

ممنون سیسی

Alex Manson جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 17:59

Tanha chizii ke rajebet mitunam bgam ine ke hichkadio dus dashtani tar az to tu zendegim nadidam:*
Asheghetam ba tamume vujudam :*:*:*:*

آ... لاو :*
تو بمن لُفط داری D:
منم عاشقتم :X :*

Samin جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 14:38 http://whatisinmyherat.blogfa.com

من با موردهای 82 و 90 خیلی خیلی موافقم!!
تو که گفتی میخوام پزشکی بخونم! :|
ینی گفتی خودت دوس داری...
آدمای درونگرا همون شهریوریا هستن ینی یکی مثل من :))
پس تو از شهریوریا خوشت میاد
نمیدونم من فقط این سری از خصوصیتات رو خوندم بقیشو نبودم وقتی خوندم راجبت نظر میدم
^ــــــــــــــــــ^

دوست داشتم!
ولی بخاطر لجبازی بیخیالش شدم :\

ای ول
من یه چندتا دوست شهریوری دارم! واقعا دوستشون دارم

niosha جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 12:55

vali dar kol nazare man ine=


shakhsiyate khodet ro baraye kasi tashrih nakon....
chon kasi k doset dare b on tozihat niyaz nadare...
va kasi k azat badesh miyad bavaret nmikone......
bale.......

اوه مای گااااااااد :O
جملت شهیدم کرد :|

niosha جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 12:45

jelebi dg hamin...
to 1 kalame tosifet mikonam.......ajib....hamin.....
kollan adam nisti asan az nazare man....

نه که من خیلی فکر میکنم تو خیلی آدمی؟ :|
دیوث -.-
ولی همچنان عاشقتم آشغال D:

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.