پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

38

با هزار ترس و لرز، تو یه کوچه بن بست، منتظرم که سیگارشو تموم کنه. با هر قدمی که برمیداره من اُدکلنمو میگیرم سمتش و به شوخی تهدیدش میکنم اگه بیاد جلوتر بهش اُدکلن میزنم. آخه دوست ندارم لباسم بوی سیگار بگیره. از یه طرف دیگه دوستم هی زنگ میزنه و با کلی فحش و تهدید میگه که زودتر برم پیشش. ولی دلم نمیخاد! سیگارش تموم میشه. بهش میگم ته مونده سیگارشو بده بهم. با تعجب اول نگام میکنه و بعد، سیگارِ نیمه روشنو میمالونه به زمین که خاموش بشه و بعد، میده دستم. راه میوفتیم. تو راه ازش میخوام به بیاد جلو و لباسمو بو کنه ببینه بوی سیگار میده یا نه. که خوشبختانه بو نمیده و من یه نفس راحت میکشم. با کلی مسخره بازی و شوخی، میرسیم سر کوچه. دیگه وقت خداحافظی کردن رسیده . با هم دست میدیم و خداحافظی میکنیم. وقتی میرم پیش دوستم، میبینم که دوتا دیگه از دوستاش اومد پیشش جلو کافی شاپ وایستادن. یکی از دوستاش بهم میگه : آخـــی.. دوست پسرت بود، نه؟!

من بهش میگم : نه! اون فقط یه دوستِ. فقط یه دوست.



و من توی کل راه به جوابی که دادم فکر میکنم... 

نظرات 13 + ارسال نظر
Metal løver دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 01:13

پس ای ول
واااای ... آخی !!! چ ناز !! حال کردم !! خوش باشین با هم

مرسی دوستم ر^^

PaYa ! شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 23:39

Un ghablan fght ye dust bud vali alan...
Az haminjaa eelam mikone ke aashghete !
ASHEGHETAM PARNIAN <3

blush blush blush :">
مُردم از خجالت !

منم عاشقتم :*** :X

TinA جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 22:45 http://dark-side2.blogfa.com

آها.....خب پس از دستش نده!!!
به جان خودم تهران قحطیه متالهده :|
دپ و تو دار رو خوب اومدی
فقط دعوایی نباشه
اخه متالهدا همه بی اعصابن
این رفیق ما دیروز داشتیم تو خیابون راه میرفتیم
اعصابش از دست استادش خورد بود
بعد یه مَرده اومد کنار خیابون تُف کرد تو جوب
اینم یه هو عین چی پرید به یارو و بزن بزن
همینجوری الکی:|
من با خودم گفتم تموم شد، یارو مُرد :|
ولی خب پا شد و در رفت
چهارتا فحش هم بارمون کرد

خلاصه حواست باشه هرچی هس روانی نباشه:|

نه باو دعوایی چیه این بچه خدایِ آرامشِ اصن :|

یا حضرت پشم :| عجب دوستایی داریااا... :|

نه ایشون کاملا sane تشریف دارن حواسم بش هست :|

TinA جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 19:27 http://dark-side2.blogfa.com

:|||
پرنیان جون مادرت بیخیال :|
این تراژدی های عاشقانه رو بذار کنار بابا....
با یکی رفیق شو که روانی باشه، یه گیتار الکتریک دستش باشه و از سر و کول ملت بالا بره بذار یکم بهت انرژی بده
سیگار چیه عاخه......
البته خودم خیلی به سیگار عشق میورزم

:|
تینا :|
این یارو در حد مرگ متالهدِ، تازه گیتارم میزنه :|
قیافشم مخلوطی از Furssy teysier + niklas kvarforthئه :|

نه جان من بگو من چطور عاشق این بشر نشم :|
حالا اخلاقش به کنار :|
در ضمن من از پسرای دِپ و تودار بیشتر خوشم میاد :|

Metal løver جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 06:53

سیگار بد نی!! مخصوصا تو این سرمااااا .... جلووو پنجره ی نیمه باز ... چراغااا خاموش ....خیره میشی ب آسمون ابری ... غرق در یه سری خاطرات !!! بخداااا میچسبه !!
پرنیان اون جوابتوو جلو خودش نگی یوخ دلت میشکنه ...شاید تو واسش بیشتر از یه دوست باشی !!

وای آره... *___*

بلی... الان منم دریافتم که اون منو بیشتر از یه دوست، دوست داره، و همیشه هم همینجور بوده :)

فرید پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 15:32 http://rapfs.blogfa.com

گل گفتی آی گل گفتی دیری دیرین ، مثل یه بلبل گفتی دیری

دیرین ، جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتیغنچه

بودی شکفتی دیری دیری دیری دیری دی دین ،

:)))
:))))))))
:))))))))))))))
:)))))))
مردم از خنده D:

فرید پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 06:49 http://rapfs.blogfa.com

چند لحظه پیش به آهنگ گیو یو وات یو لایکه آوریل گوش

سپرده بودم که یادت افتادم آن هنگام که فرمودند :

, I'll give you one last chance to hold me
, If you give me one last cigarette

با توجه به زمان گذاشته شدن کامنت ، مصرع بعدی را بنویسید ؟ ،

by now it's only in the morning
now that I gave you what you want

عایا این درست عست؟! D:

Riri 9# چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 20:21 http://bloody-and-dark.blogfa.com

آه . . . !!

:(( :-<

فرید چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 03:27 http://rapfs.blogfa.com

آیا میدانید ؟!?!؟

دخانیات عامل اصلی سرطان و برای سلامتی زیان آور است ،

بهله بهله میدونم D:
ولی سیگار حسابش جداست :))

Phantom Assassin سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 23:55 http://xxqwdftyxx.blogfa.com

آخیییی


حالا این تداژدی بود یا درام ¿¿¿

:((

شما هرچی دوست داری حساب کن!
اصن کمدی

Silencer-Knight Of Shadows سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 23:09 http://forest-of-shadows.blogfa.com/

درود پری واقعا تاثیر گذار بود

تنکس ;)

Mehri سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 22:19

این چی بود دقیقا اون وخت ؟

یه چند دقیقه از اتفاقاتِ دیروز!

niosha سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 21:14

ey khoda dokhtar to bevojod omadi vase degh dadane man....
divone misham esme in pesare ro mishnavam...
baz to ino didi havaee shodi...
nmizari k ye shab rahat bekhabam...
mage sigar mikeshe??
to asan goh khordi mikhassi sigar bekeshi...
na khosham omad onam gheirat dasht nadad behet....
parniyan daram mimiram az gerye divone......in harfa yani chi??????????

من قبلن همه چیو برات توضیح دادم و تو هم باید بپذیری و حساسیت بخرج ندی. همونطور که من حساسیت به خرج نمیدم.
در ضمن سه تا گرفته بود. برا من، آیسا، خودش. ولی من لب نزدم چون دوست نداشتم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.