پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

31

اگه قرار باشه یه روز یه لیست از توانایی هایِ خودم بنویسم، حتما این توانایی رو که "میتونم در عرض یه دقیقه چنان طرفداره یه گروه یا آدم بشم که شبا از شدت عشق به اون گروه یا آدم اصن خواب به چشام نیاد بعدش دو روز دیگه که میگذره نسبت به اون آدم یا گروه بی تفاوت میشم -__- " رو ذکر میکنم :|

اصن گاهی اوقات به این پی میبرم من ثبات شخصیتی ندارم بغرعـــــان -__- نه به اون که خودمو برا یه گروه خفه میکنم، نه به این که دقیقَــن فرداش نسبت بهش بی تفاوت میشم -__-

اصن آدمم من؟! :|

نظرات 19 + ارسال نظر
Metal løver دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 04:50

بعله من یه گلمبرت هزاااااااااااااااار آتیشم
مرررررررررررررررررسی

ای ول :دی
خواهش :)

Metal løver چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 07:09

مررسی منم خوبم :)
خخخ
من هنوزم دارم خودمووو خفه مینمایم براش فداش
آدام دقیقاا از همون کسایه ک اگه ی روز حس کنم دارم نسبت بهش بی اهمیت میشم میزنم خودمو نابود میکنم ! دوس ندارم عشقش تو قلبم بشه هیچوقت ! راستی پرنیان آهنگات رو میشه از یه جا دیگه واس دان بزاری من که هیچکدوم رو نتونستم دان کنم !یا اینکه اگه میشه لینک مستقیم بزار ! میشه؟‏?‏؟
تنکس

آخـــــــــــییی... چقد خوب که یه گلمبرت هستی ;)
باشه... واس آهنگای بعدی این کارو میکنم :)

Metal løver سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 03:07

hiiiiiiiiiiiiiiiii ^____^
خوبی؟؟
آهان...میدونم !! خب واسه منم پیش اومده ... ولی یه جورایی از خودم حالم بهم میخوره وقتی اینجوری میشم!!
کسایی بودن ک اول ازشون خوشم نمیومد ... بعد دوسشون داشتم ... بعد هم ازشون متنفر شدم .... البت اونایی رو ک ازشون متنفر شدم حقشون بود .... اصن همون حسی ک اول بهشون داشتم درست بوده و مرحله ی بعد یه حس دوس داشتن کاذب بوده ... خخخخخ
ی سوال >> آدام لمبرت گوش میدی؟؟؟؟

هی :)
خوبم مرسی تو خوبی؟! ^.^
این دوست داشتن کاذب رو خوب اومدی خخخ :))

نه خیلی ! اینم از اون خواننده هاست که یه زمانی خودمو براش خفه میکردم :))
البته هنوزم دوستش دارم و گهگاهی کاراشو گوش میدم :)

Mehri یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:40

درست مثل دوستم مریمی :||

اونم اگه عاشق یه نفر بشه فرداش دوست داره روش بالا بیاره اصلا :)

امــــا اینکه هنوز اوریلو دوست دارین جای شکرش باقیه :|

باو من که دیگه روش بالا نمیارم!! O_O

آره :|

TinA شنبه 21 دی 1392 ساعت 17:41 http://dark-side2.blogfa.com

وبم رو مسدود کردن :|
به قول مهرداد بالاخره من همه مونو به کشتن میدم:|
ادرس جدیدم همینیه که گذاشتم اما
یه سرویس وبلاگ دهی خارجی پیدا کردم که فیلتر هم نیس
میخوایم همگی بریم اونجا وب بزنیم
ادرسشو بعدا بهت میدم
:||| بی اِفِته ؟؟ هانیبال رو میگم :||
چقدر هم به هم میاین :\
در حال حاضر تو متال روانی کی هستی؟
خودم: satyr :||

راستی اون Ehsan و ihsahn خیلی کشف جالبی بود

آره میدونم وقتی دیدم خیلی ناراحت شدم :(
حتما بده آدرستو ر^^
خخخ شوخیدم بابا :))
کلا تو مدرسه من و دوستم ادای سکوت بره هارو درمیاوردیم،من کلاریس استارلینگ بودم اونم لکتر،عاخرش باهم عروسی کردیم

وای من خودمو دارم با niklas kvarforth خفه مینمایم :|


خخخ آره!

TinA شنبه 21 دی 1392 ساعت 15:48 http://dark-side2.blogfa.com

حالا منم عین تو ام با کمی تفاوت
تو خودتو واسه گروه خفه میکنی ، من برای اعضای گروه ها
مثلا هفته پیش داشتم dimmu borgir گوش میدادم بعد یه هو جو گیر شدم و احساساتم نسبت به شاگراث فوران کرد و دیگه به قول تو داشتم خودمو خفه میکردم.....!!!
تا صبح همینطور دیمو گوش دادم.....
بعد پس فرداش کنسرت blackfield رو دیدم و تو کف استیون ویلسون بودم و کلا تا شبش شاگراث رو یادم او را فراموش... :|

واقعا ثبات شخصیتی نداریم :||
اما همینو دوس دارم
در اینده یه چیزی میشیم تو مایه های هانیبال لکتر :|
معرف حضورت هست که؟؟

اوه شگرث!
اون کصافط واقعن خفه کردن هم داره :دی
خخخخ :|
اونو که فک نکنم هیچ نوجوونی داشته باشه :|
هانیبال لکتر؟! :|
من خودم هانیبال لکترم :|
نه ببخشید من خودم کلاریس استارلینگم هانیبال بی افَـــمه :دی :|

+ عاغا وبت چی شد؟ پُکید؟! عادرس جدیدتو حتمن بم بده!

Metal løver جمعه 20 دی 1392 ساعت 23:17

دوباره هـــــــای ^___^
مررررررررسی بابت سایتاااا !!
واااای من اگه ی روزی اونایی رو ک دوس دارم نسبت بهشون بی تفاوت بشم ... بی بروبرگرد خودمووو میکشم
امیدوارم این حس نسبت ب اونایی ک خیلی دوسشون داری و ارزش این همه عشق و طرفداری رو دارن هیچوقت نیاد سراغت ! ((((((:
از این ب بعد بتونم بیشتر بهت سر میزنم ... وبت ب سلیقه ی من یکی خعلی میخوره !! دوس دارم وبتو !

دروباره علیک هــــــــــای ^____^
خواهش میشه :)
وا خب این چه کاریه؟! O.o
منظورم از بی تفاوت شدن این که ... خب هنوزم عاشقشونم و میپرستمشون ولی مث اون اوایل دیوونه بازی درنمیارم :|
ممنونم! وبمم شمارو خیلی دوست داره ر^^ :دی

niosha جمعه 20 دی 1392 ساعت 22:02

nothing i just wanted to say sth.....

i dunn give a fuck -__-

niosha جمعه 20 دی 1392 ساعت 19:25

ettefaghan man shakhsiyatam kheiuli ham ba sobate.
asan man vaghti az chizi khosham miyad taghriban to axare mavaghe haminjori mimonam...
to yekkam khassi...

So what?! -.-

Lady Darkling جمعه 20 دی 1392 ساعت 11:54 http://Crossroad.blogfa.com

Baba manam kheili vaghta hamintoram

Divune hm baghie bidan

دقیقا!

Metal løver جمعه 20 دی 1392 ساعت 04:51

سلااااام ^_____^
میشه ی سایتی بهم معرفی کنی ک بتونم راحـــــــت موزیک متال و راک و ... دان کنم !!؟ البت فیلتـــ//ــــر نباشه!!!
آخ ما چیکار کنیم ک عامه پسند نی؟؟؟! اصن همون بهتر!!!
دمت گررررررم
حالا کدوم آدم یا گروه از دلت بیرون رفته؟؟؟!!!!

علیک سلام ^___^
دوتا سایت ایرانی هستن خیلی خوبن.
http://n.rockfamily.biz/
http://rockboys.eu/

خواهش :)
از دل که بیرون نمیره... فقط عادم نسبت بهش بی تفاوت میشه -.-
و اینکه زیادن از این گروه ها... مثلا امپرور :دی

MeTaLlIcA جمعه 20 دی 1392 ساعت 00:34 http://metalheads.blogfa.com/

بعله میدونستم اینجور شخصیتی داری.با این پست ها و حرف هات مشخصه.یهویی قربون صدقه ی چیزی میری...

ولی خب اگه بکم آدم هستی یا نه.چرا آدم هستی...

و دختر خوبی هم هستی.

چیکار کنم عاخه؟! :(

مرسی عمو..
وقتی شمای عموی من باشی خب معلومه دختر خوبی از Water درمیام!

Riri 9# پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 23:18 http://bloody-and-dark.blogfa.com

راستی ! دوتا گروه به اسم Shining هستن !

این گروه مورد نظرت اون سوئدیس یا اون نروژیه ؟!

سوئـــــــــــــدی ♥♥♥
ای جانم به فدایشان :دی

Riri 9# پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 23:13 http://bloody-and-dark.blogfa.com

کاملا میدرکمت !!

جوونای الانیم دیگه !!

چه کنیم دیگه!

niosha پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 20:22

y moddate donbale in migardam k ro in khososiyatet esm bezaram vali chizi b zehnam naresid
hala fahmidam esmesh bisobatiye shakhsiyatiye
bale

اونو که کلا همه دارن هانی :)

Silencer-Knight Of Shadows پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 19:43 http://forest-of-shadows.blogfa.com/

درود
امدم یه کامن بزارم دیدگاه M خوندم +جواب ترو مردم از خنده
:)
کامنتمم یادم رفت:|

خخخ :)))))))))

شیدرخ پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 18:34 http://shidi16.blogfa.com/

-__________-

-____________________- و مرگ :|

شما هم برنده شوید پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 18:01 http://royasharj.ir/

دوست دارید کارت شارژ برنده شوید ؟
برای برنده شدن کافیه از این به بعد از سایت رویا شارژ ، شارژ بخرید
رویا شارژ هرهفته قرعه کشی انجام میده و شما میتونید برنده هر هفته ما باشید
غیر از خریده شارژ ما خدمات دیگری هم ارائه میکنیم
منتظر شما هستیم
( اگر دوست داشتید ما رو با نام : خرید شارژ ایرانسل لینک کنید ، یه دنیا ممنون )

جمع کن بااااااوووو... :\\\\

M پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 16:50 http://baazi-siavash.blogsky.com

میام تنها توی قلبت میشینم،منو قلبت رو جایی جا نذاری...

:|
شما خیلی غلط میکنی :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.