پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

28

دیشب اصلا خوابم نبرد! همش داشتم فکر میکردم. به این فکر میکردم که انگار در رابطه با بعضی از افراد دور و برم به یه تقاطع رسیدم و حالا تردید دارم که باید تا آخر راه باهاشون برم یا همین الان راهمو ازشون جدا کنم؟! آدمایی که تنها دلیلِ بودن باهاشون، خاطراتیِ که تاحالا باهاشون داشتم و علاقه شدید من نسبت به اوناست. ولی آیا اونا همین حس رو نسبت به من دارن؟؟ 

نمیدونم... واقعا نمیدونم!! تنها چیزی که میدونم اینه که بودن باهاشون فقط باعث میشه که من آسیب ببینم. همین! و اینکه این انتظار مسخره، که اونا هنوزم منو دوستِ خودشون میدونن درحالی که...!

بیخیال! من میتونم بدون اونا هم به زندگی خودم ادامه بدم. مثل همون موقع ایی که اصلا نبودن! بالاخره منم بجز اونا کسانی رو دارم که حاضر باشم حتی جونمم براشون بدم و اونا هم نسبت به من همینجوری باشن (:

اینو گوش بدین => Avril lavigne - Together

نظرات 8 + ارسال نظر
Nastaran چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 13:40

daghighan dark mikonam heseto... :"(

:"(

پریا پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 19:38 http://Lp.blogfa.com

سلااااااااااااااام!
چطوری؟بی من چیکارا کردی؟
منم این حس لعنتی داغونم کرده واقعا ادم با یه اعصاب راحت نمیتونه زندگی کنه!همش باید ذهنت مشغول باشه!

سلاااااااااااااام پریا :))))))))))
آره :(

Riri 9# پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 12:24 http://bloody-and-dark.blogfa.com

تجربه ثابت کرده در 99/9َ% مواقع طرف مقابل همون

حسی رو داره که تو بهش داری !!

تفاوت در نحوه ی ابراز و درک طرف مقابله !

به چیزایی که ناراحتت میکنه فکر نکن !

مگه ما چقدر عمر میکنیم ؟!



Together بسیار زیباست !!

اوه! چه کارشناسانه!


خیلی :)♥

شیدرخ چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 21:29 http://shidi16.blogfa.com/

این آدما بیشترشون کم کم کمرنگ میشن..
باور کن... نمونشو خودت دوروبر من دیدی... اهم اهممم بله...


تو همیشه نیمه‌ی گمشده‌ی من یا همون موز گمشده‌ی من میمونی.. و من همیشه نیمه‌ی دیگه یا سیب گمشده میمونم
لاو یو

بله در جریانم!

واااای ... سیب عزیزم

Mehri چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 18:58

ارررره ثمین راس میگه پرنیان
بعضی موقع ها چه بخوای چه نخوای خود به خود جدا میشی ازشون :))

من و بعضی از دوستام قرار گذاشته بودیم تا اخر دانشگاه باهم باشیم ... اما از همون سال اول به بعد جدا شدیم رفت پی کارش :))))

خخخخخ... دمتون گرم باوووو :))))))))))))

Mehri چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 17:27

واقعا برام منم سواله که : اونایی که دوسشون دارم منو دوست دارن یا نه :|
کاش میشد فکر ادما رو خوند ... چقد خوب میشد
مثل همین tomorrow people البته اگه دیده باشی :|
بنظر من که جدا شدن ازشون کار سختی نیس :)
کافیه یه بدی بهت بکنه ... البته شاید واسه من اینجوریه
:)

من دیگه اهنگایی که تو میزاری و دانلود نمیکنم D:
D:

ندیدم..
چرا سخته! تا موقع ایی ک هنوزم یا این کاراشون دوستشون داشته باشی، جدا شدن سخته!

چرا! ؟

Lady Darkling چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 14:55 http://Crossroad.blogfa.com

I'm never, EVER leaving you
Love u, ur the best sis I could ever ask for

You are the best sis in the world and i know it :)♥

Samin چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 14:36 http://whatisinmyherat.blogfa.com

آدم باید بیخیال اینچیزا شه!
منم ی مدت حتی تا همین پارسال خیلی درگیر این قضیه بودم که اصن من واسه دوستام مهمم یا نه!
ولی آخرش به این نتیجه رسیدم که فک کردن به این چیزا فقط باعث ممیشه خودم ناراحت شم!
آخرش هممون از هم جدا میشیم و راهمون جدا میشه!
واسه ی همین بیخیال! فقط زندگیتو بکن و به قول آوریل توی لحظه زندگی کن! :)

آره.. منم سعی میکنم بیخیال بشم ولی نمیشه :(


منم دارم سعی میکنم کم کم بیخیال شم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.