پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

27

در تمام این مدت خیلی برام مهم بود و "اون" تظاهر میکرد که براش مهمم!

حالا "اون" دیگه برام مهم نیست و منم نیازی نمیبینم که بخوام تظاهر کنم که اون برام مهمه!

چون مثل اون یه عوضی نیستم... و نخواهم بود -__-

+ ای کاش یکم بدجنس و عُقده ایی بودم :)


بی ربط.ن: نیوشااااااا... یافتم D: آهنگ I love you از Avril lavigne !! یادته این آهنگو بخاطر Old Crushــم گوش میدادم و دلم میلرزید؟! هنوزم با گوش دادن این آهنگ دلم میلرزه :)) البته الان نکته خوبش این که با گوش دادن بهش به یاد "تو" میوفتم :) ♥

نظرات 10 + ارسال نظر
Mehri چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 14:13

شمام که چقد دلتون خوشه :)
خدا اوریل و برا شما ساخته فک کنم

خو مگه بَده؟! D:
دقیقا :))

Lady Darkling چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 13:26 http://Crossroad.blogfa.com

Awwwwwwww........... Moving on is good
Kho dg, khahar haie bande cheghad khuban *kiss* XD
Yay! Ship feels........ :D

اوهوم :)
بله دیگه :) به شما رفتیم خواهر
اوخی

شیدرخ چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 12:47 http://shidi16.blogfa.com/

پـرنیـــــــان......
الان دارم با پریا تلفنی حرف میزنم، براتون شیپ نیم انتخاب کردیم
Narniyan
مبــــــــــــــــــــــــــــــارکتون

خخخ... :)))))
دمتون گرم :))))))))))))))))))
البته من قبلا اسم Parniosha رو برگزیده بودم ولی خب...
از این ب بعد مارو نرنیان صدا بزنین :))))))))))))))))

شیدرخ چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 10:28 http://shidi16.blogfa.com/

واقعا کاش یکم عقده ای و بدحنس بودم.. اما خوشحالم نیستم چون دل کسی رو نمیخوام بشکونم..


اوه آهنگتون شد آ لاو یو؟ ^__^ میارک.. مال ما i would‌ـه D: انقدررر میخندم باش... اصن بللللند بلند داد میزنم و میخونم.. ^__^
الد کراش من آهنگ نداشت... -__-

اتفاقا من میخام دل یه نفرو بشکونم ولی نمیشه.. -____-

میسی ر^^
اه چ خوب :)
عجب... -___-

Riri 9# چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 09:38 http://bloody-and-dark.blogfa.com

OMG !!

واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم !!

That's good :D

Aly چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 01:05 http://aleme-n.blogfa.com/

یادمه توی وبلاگ Black Star خدابیامرزم یه قالب داشتم که استایلش همین بود دقیقا!
تا به حال به دختری علاقه نداشتم؛ حست رو نمیدرکم!

اه چه جالب :)
اوخی! عیب نداره!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 22:10

dar har sorat ahange morede nazare to vasam ghable ehterame o downloadesh kardam.farda momyto mibinam dg?
hamin
boooooooos

خب امروز دیدیش دیگه D:
فلشتم گرفتی :))

niosha سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 21:55

ahange lithium ham kheili ghashangeha.kollan midoni man cheghad evanescence khosham miyad..

باو لیتیوم هم لاو سانگ نیست :|
منم عاشق اوانسنسم :)♥

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 21:54 http://blogsky.com

O_o

niosha سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 21:52

منظورت از اوون کیه؟راهنمایی کن
اها من این اهنگو ندارما
اگه پیامو امشب خوندی حتما بریز واسم تو usb
vali rastesh b nazare man ahange webet az oon ghashangtarehala behesh fek mikonim

همونی که نصف سوژه ی دفترچه خاطراتم بود -__-
حالا بیخیال دیگه حتی اسمشم نیار (:
عاخه آهنگ وب من که لاو سانگ نیست دیوونه :\

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.