پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

20

جـــــــــــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــغ!!!!!

از شدت شُکه شدن دارم سکته میزنَــــــــــم.... ‌:O

اوه مای گـــــاد!! اصن باورم نمیشه...!!

صب کنین نفس بگیرم الان براتون تعریف میکنم چی شد.. هییییییییییی هوووووووو.... خب : امروز کشف کردم که در کلاسمون، یه دختره Uaral گوش میده O_o یعنی اصن باورم نمیشه!!! نه... اصن امکان نداره.. هنوزم نمیتونم این مسئله رو هضم کنم!! راستش یه دختره هست تو کلاسمون، اسمشم زینتِ. چند مدت دفتر عقایدمو بهش داده بودم که پُر کنه، توش یه سوال طرح کرده بودم با این عنوان: "بهترین آهنگی که در زندگیتون گوش دادین اسمش چی بوده؟" اونم جواب داد : "یه آهنگ از Uaral که اسمشو یادم نیست" (تازه امروز فهمیدم منظورش آهنگ Sounds of pain بود :| ) من وقتی جوابشو خوندم، یه لحظه شک کردم منظورش از Uaral همون Uaralئه خودمون باشه ولی گفتم نع! شاید اسم یه بندِ ایرانی "آرال" بوده، اونم همینجوری اسمشو به اینگیلیش نوشته. وگرنه اصلا امکان نداره کسی - اونم مخصوصا دختر نوجوون - آهنگای دپرسیو گوش بده! ولی امروز گفتم برم ازش بپرسم این Uaral کیه که خیلی اتفاقی (!!) با یکی از دپرسیو دووم متال بندهایی که من روانیشم هم اسم از Water دراومده D:

رفتم پیشش گفتم : زینت اون گروهه که گفته بودی.. اسمش یورال بود.. به فارسی میخونه؟ کارش چیجوریه؟

گفت : نه بابا ... آهنگاش بیکلامه... فقط یه نفر میاد اون وسط جیغ میزنه!! جیغ که نه.. طوری آهنگ میخونه که انگار داره گریه میکنه..

من که در اون لحظه داشتم از تعجب میمُردم ، بهش گفتم: اسم چند تا از آهنگاشو بگو!

گفتش : اسماشو یادم نمیاد.. اسم یکیشون سَوُند...

من یهو داد زدم : Sounds of pain رو میگی لعنتی؟

گفتش : آره آره همون.. من روانی این آهنگم!!

منم گفتم : منم همینطور! و اینقدر بغلش کردم و بوسش کردم که اصن یه وضعی... :|

البته این خانومی که گفتم یورال گوش میده، به هیــــــــچ عنوان متالهد نیست! و منم بابت همین مسئله بسیار شوکه شدم. ولی غلط نکنم پُتانسیل متالهد شدن رو داره :))

ولیی... بجز ایشون، یه دختره دیگه هست تو یه کلاس دیگه، ... وای! اوانسنس گوش میده، لینکین پارک گوش میده، متالیکا گوش میده اونم از نوع قدیمیش!! O.o

خداوندا! دیگه دو روز دیگه اگه یه دختره رو ببینم تو مدرسمون که داره راه میره و آهنگ Many moons ago رو زمزمه میکنه، دیگه نباید تعجب کنم :| البته من اگه همچین دختریو پیدا کنم صد در صد باهاش ازدواج میکنم =|||

من برم سرمو بذارم بمیرم :|

خدافظ. :|

نظرات 4 + ارسال نظر
Aly شنبه 23 آذر 1392 ساعت 20:02 http://aleme-n.blogfa.com/

حتما حس خیلی خوبیه که اینقد خوشحالی. تا حالا اینجور آدما به پست من نخوردن

آخـــــــــــــــــیی. :(

TinA دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 21:40 http://dark-side1.blogfa.com

پرنیان؟؟؟؟
دختر تو کجا بودی؟!!
گمت کرده بودم
فک کردم رفتی دیگه
لینکت کردم
دیدی هممونو دسته جمعی فیلتر کردن؟

سلام تینا!
خوبی؟!
هیچجا :دی
مرسی تو هم لینکی ;)
بعله متاسفانه :|

Samin دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 20:44 http://whatisinmyherat.blogfa.com

چند بار ازدواج میکمنی مگه تو ؟!
درکت میکنم خیلی ذوق داره بفهمی بچه های کلاس هم آره! :)))

هیچی باو این حرفم ب "اصطلاح" بودش :دی
آررررررررررره :)))))))))))))

13 دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 13:52 http://13schizotypal.blogfa.com

بهترین های سالی که گذشت رو انتخاب کردم که خوشحال میشم نظرتو درباره ش بدونم.

What?! O.o
oh... K :D
i'm coming.. :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.