پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

19

یکی از مسائلی که پدر اینجانب بسی بهشون حساسیت دارن اینه که اگه برگه مرگه چیزی برا امضا کردن دارم باید شب بهش بدم. یعنی اگه سر صُب برم بهش بگم بابا برام فلان برگه رو امضا کن، اگه چاره داشته باشه با دَمپایی دنبالم میده :)) (ادبیاتو دارین؟ "دنبالم میده" !! ) عاغا دیروز اینجانب بعنوان درسخون ترین و باادب ترین و فعالترین دانش آموز کلاس!! (به قول مامانم : خاک تو سر اون جماعتی که درسخون ترین و باادب ترین و فعالترینِشون تو باشی!!) انتخاب شدم دقیقا نمیدونم برای چه کاری، ولی یه برگه دادن بهم گفتن پُر کن بعدش بده والِدَینت هم امضا کنن. مام گفتیم باشه :) بعدش منم وظیفم این بود که دیشب برگه رو بدم به پدر ولی بعلت گشادیِ مُفرط گفتم ولِلِش فردا صب بش میدم برگه رو :))

حالا وضیعت من سر صُب این بود :

- [از اون اتاق] بابا بیا این برگه رو امضا کن.

-چی؟ مگه صد دفه بت نگفتم اگه برگه داری از شب قبل بیا به من نشون بده که قبلش یه مطالعه ایی کنم...

- [حرفشو قطع کردم] باشه باو اگه نمیخای اصن برگه رو میدم مامان امضاء کنه!

- چی؟ ای بی تربیتِ بی ادبِ بی خِرَد! عادم جواب باباشو اینجوری میده؟ اصلا...

- [بازم حرفشو قَط کردم] خیلی خب بابا برگه رو میذارم رو اُپن بعدا امضاش کن..

بعدش رفتم تو ماشین ، گفتم مامانم برام امضا کنه ولی چون اسم بابامو نوشته بودم قبلش، دیگه مجبور شدم بدم همون بابام امضا کنه :|

تو ماشین :

[پدر در حال مطالعه دقــــــیق برگه]

من: باو من اینو خوندم هیچی ازش نفهمیدم :\

پدر : صبر کن بذار من بخونم ببینم چی میگه. من که مثل تو نفهم نیستم.

من: :| :| :| 

بعد از یک رُب بالاخره یه امضای کَج و کوله زد وسط برگه داد خدمت بنده :| یعنی سر یه برگه امضا کردن ما بی تربیت شدیم، بی ادب شدیم، بی خِرَد شدیم، نفهم شدیم اصن [بوووووووق] شدیم :| خو این چه وضعشه؟ واللا ما اگه از جیمز هتفیلد امضا میخاستیم آسونتر از این داستانا بمون میداد =|||

میبینین چطور با اعصاب و روان من بازی میکنن؟ شک ندارم مامانا و باباهای شمام همینن :\


نظرات 6 + ارسال نظر
Aly شنبه 23 آذر 1392 ساعت 19:01 http://aleme-n.blogfa.com/

مامان تو هم مثل مامان من بلد نیست از دخترش تعریف کنه؟
بی خرد! :)))
"منکه مثل تو نفهم نیستم"
دقیقا مامان و بابای ما هم همینن :|
والا یکی مثل اوریل توی یه رب به 100 نفر امضا میده
اونوقت والدین ما واسه امضای یه برگه 100تا سوال میپرسن

دقیقا!!
چ بد :|

اره

Mehri یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 22:20

ههههه
خو نه مامان بابای من ایجوری نیست :))
من خیلی کم پیش میاد برگه بدم امضا کنن مگه اینکه کارنامه باشه
قبلا که چیز میز میدادم امضا کنن ( هم سن تو بودم ) مثلا رضایت نامه ی اردو و اینجور چیزا وقتی به بابام نشون میدادم بعد اینکه امضا کرد میگفت میخوای چیکار بری که چه بشه :)
منم یه لبخند میزدم خودش گویای همه چی بود بعدم هیچی دیگه :)

هاهاها.......
چه بابای خوبی داری :دی

MeTaLlIcA یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 18:53 http://metalheads.blogfa.com/

درود بر پدر شما...دقیقا باید اینجور رفتار کردش با یک بارسایی...

دختر باید حرف گوش کن باشه مخصوصا حرف باباشو...

دختری که حرف گوش کن نباشه دختر نیستش.

دختری هم که دختر نباشه دختر نیست.

جان عمو تنهایی بدین نتیجه رسیدی؟! :|

MeTaLlIcA یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 18:51 http://metalheads.blogfa.com/

یعنی هر تیمی که من مخالفشم تو طرفدارشی...من طرفدار دورتموندم تو بایرنی...من طرفدار میلانم تو طرفدار یونتوسی...این چه روزگاری هستش...

هههه بعله شما جز طرفدارهای جدید محسوب میشید که هر تیمی که خوب بازی کنه میرید سمتش...ولی بایرن گذشته از بازیکن هاش من از سرمربیش(پپ گوآردیولا)بدم میادش...آدم ترسویی هستش.

تو جام جهانی طرفدار برزیلم...تو چی؟لابد آرزانتین و اسپانیا...آره؟

اههههههه :)))))))))))))))
من قبلا بخاطر ماریو گوتزه طرفدار دورتموند بودم ولی بعدش وقتی اومد بایرن، طرفدار بایرن شدم!
من قبلا عاشق پپ بودم ولی وقتی بارسا رو ترک ازش حالم بهم خورد :\
من میلان و دورتمند رو دوست دارم♥

هاهاها :))))))))
اسپانیا و آلمان... فقط ♥
برزیل خیلی وحشی بازی میکنه خوشم نمیاد :\

Lady Darkling یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 17:41 http://Crossroad.blogfa.com

Pfffft. Alan kheili mikham fosh bedam vali jolo zabanam ra khahm gereft k nakone mn pishe una chi besham
In che vazeshe? Vala baba az har ki bekhai emza begiri easy tar az ine
Hagh nadaran ba sissy mn injur raftar konan

خواااااااااهر....
میبینی چطوری با من رفتار میکنن؟
آغوشت را باز کن بیایم همی در آغوشت از دست این ها.... :"(
هعی.......

Samin یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 14:38 http://whatisinmyherat.blogfa.com

:))))
وای چقد قشنگ جوابتو داده =))
ایول بابات
نه بابا من که معمولا یادم میره بدم بابام امضا کنه!
اگه برگه ای چیزی باشه البته D:
الان چون تو به عنوان با ادب ترین و درسخون ترین و اینا انتخاب شدی مطمئنم که تمام بچه های کلاس ازت متنفرن :)))
خوش بگذره دختر با ادب

دست شوما درد نکنه :|
نه بابا اینجوریام نیست :))
فقط معدودی از بچه از من بدشون میاد اونم چون هی خیطشون میکنم :))
همون سه نفری که قضیشونو برات تعریف کرده بودم فقط از من بدشون میاد!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.