پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

14

های گایز D:

من پس از یک مدت طولانی برگشتم ! (البته میدونم برای کسی مهم نیست -_- ) ولی.. بگذریم! برای خودم مهمه (: خب در این مدت اتفاقات نه چندان عجیب الوقوعی (هاا؟! O.o) افتاد که بیخیال حس تعریف کردنش نیست ولی در هر حال میگم چی شد.. خب :

عرضم به حضورتون که اینجانب این چند وقته 24/7 در حال دِی دیریمینگ (Day dreaming) کردن میباشم!! یعنی در حدی که اصــــلا سرکلاس حواسم به درس نیست. البته حدالامکان سعی میکنم حواسم به درسای مهم مثل ریاضی و فیزیک و شیمی و زیست و ... باشه ولی خداییش سر زنگ دینی میتونم به جرعت بگم که با چشمای باز فقط خواب میبینم |: بعدشم معلم دینی موقع درس دادن سوال هم میگه ، و منم اصلا حس و حال سوال نوشتن ندارم خب گِـــس وای بعدش چه اتفاقی میوفته؟! معلم دینی امتحان از 8 نمره میگیره و من میشم پَــــنج و نــــیم =||| همشم بخاطر اینه که سوالاتی که میگه رو نمینویسم و در نتیجه امتحان رو خوب نمیتونم بدم. ولی در کل I don't give a fuck! درس دینی اصلا برام مهم نیست. بقول یکی از دوستام : باید از شبِ قبل دوتا هندونه بخوری، صُب که از خواب پا میشی کتاب دینی رو وا کنی مستقیم بِشــــاشی وسطش |: درکل برای من آشغالترین درس دینیه. شمارو نمیدونم.

حالا از بحث دینی بیایم بیرون بچسبیم به زبان فارسی !! عاغا ما یه معلم فارسی داریم، در زمان های قدیم معلم فارسیِ مامانِ من بود |: حالام شده معلم من! معلم خیلی خوبیه و خیلی هم خوب درس میده و خیلی هم خوش اخلاقه و خیلیم با من خوبه ولی یه مشکل اساسی داره : اصلا به عادم نُمــــــره نمیده |||= منو آورده پا تخته ازم درس بپرسه، یه جمله گفته و ازم میپرسه که اجزای جمله رو بگو. منم همه رو درست میگم و فقط یجا بجای "متمم" میگم "مسند" ! اونم فقط حواسم نبود. بعدش وقتی دارم میرم بشینم سرجام بم میگه : به نظر خودت بهت چند بدم؟!

منم با کمال از خود گذشتگی و فروتنی میگم : 18-19... 

بم میگه : خب همون 16 خوبه برو بشین |:

:||||||||

:|||||

:|||||||||||


+ اصلا حوصله ی ادامه دادنِ این پُست رو ندارم.

+ حالم خوب نیست. باور کنین حالم اصلا خوب نیست. فقط تو دلم خدا خدا میکنم که اونو My Nocturnal Queen صدا نکنه!! تو رو خدا اینکارو نکن. ازت خواهش میکنم!! (نه، صدامو نمیشنوه! بیخودی بهتره خودمو خسته نکنم!) فقط این حس رو دارم کسی که سالها کنارش بودم و منو نمیدیده، حالا داره یه دختر دیگه رو میبوسه و منم انگاری خودمو پشت یه پرده قایم کردم و دارم نگاشون میکنم. It hurts as hell!

+ این آهنگ وصف حال منه : Download

+ حالا که صحبت Empyrium شد، احیانا اول و چهارم آذر کنسرت نداشتن؟! لایو ها کو؟ تو هیچ سایت متالی ایی ازش خبری نیست :| 

نظرات 5 + ارسال نظر
Mehri جمعه 8 آذر 1392 ساعت 14:46 http://whosay.blogfa.com

دقیقا دقیقا دقیقا معلم فارسیه مام همینجوریه
ما هم خیلی رک این کارشو بهش گفتیم اونم گفت من فقط تو پرسش های کلاس سخت میگیرم تا شما درس بخونین وگرنه تو نوبت ها نمره میدم :))
حرف ما دقیقا این بود که : هر غلطی میخوای تو کلاس بکن فقط یکاری کن تو نوبت معدل نیاد پایین :))
اونم دقیقا گرفت منظورو ^_^

دمتون گرم :))
فک کنم مام باس همین کارو بکنیم :دی

پانیذ جمعه 8 آذر 1392 ساعت 14:26 http://mad-paniz.blogfa.com

اممممم
تو خیلی شبیه منی هاااااا

چاکریم!

Samin چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 21:06 http://whatisinmyherat.blogfa.com

آره خیلی وقته که نبودی منم میومدم ولی میدیدم که خبری ازت نیس گفتم شاید درس داری!
حالا این که خوبه ، دبیر ما ی جمله میده از 1 نمره میگه اجزاشو مشخص کن حالا اگه تو نتونی تشخیص بدی که این کلمه مسند بوده میگه کلا به خودت صفر بده :|

درس که داشتم.. ولی نتمم قطع بود!

چرا معلمای زبان فارسی اینجورین؟! =|

Lady Darkling چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 18:14 http://Crossroad.blogfa.com

Hi azizam. It's important to me
HAHAHAHAHAHA......... khub goftid. Piss right in the middle
Ah ah ah, ma moalem zaban farsimun gohe. Yani GOH

مقسی عجقم :*
دقیقا :)))))))))))))))

خیلی خب بابا فهمیدم! گُــــــــه D:

mehran چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 15:54 http://www.mashinsavar.ir

فقط متمم و مسند و جابجا گفتی ؟
چطوری 18 19 و با 7 8 ... ؟

آره! :|

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.