پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

11

احساس میکنم این دو-سه روز , فلکه ی احساساتم باز شده و شُر شُر احساسات از من سرازیر میشود :))

واقعا هیچ وقت پیش خودم فکر نمیکردم یه روزی, تو زندگیم کسانی باشن که تنها آرزوم, فقط یه ساعت بیشتر بودن باهاشونه! یا اینکه ساعت هفت صبح از خواب پا شم و وقتی دارم آهنگ Enchanted رو گوش میدم , همینجوری آروم آروم و بی صدا زیر پتو, گریه کنم! فقط بخاطر اینکه دلم برای بهترین دوستام تنگ میشه و فکر اینکه بازم باید 5ماه صبر کنم که دوباره ببینمشون, منو دیوونه میکنه.

دیروز خونه پریا اینا عاااااالی بود! عالی!! من هنوزم تو شُک اینم که بابام چطور بم اجازه داد که برم خونه ی دوستم!! اونم خونه ایی که کُلی با خونه ی عمو اینام فاصله داره O.o اصلا اول که قرار شد بیایم اهواز, من فقط یک درصد احتمال میدادم که شیدرخ رو ببینم! اصلا فکرشو هم نمیکردم که پریا رو هم ببینم حالا چه برسه به اینکه بریم خونشون!! (قابل توجتون : مامان و بابای من خییییلیییی سخت گیرن -_- )

ولی از اینا که بگذریم, توجهتون رو به چند مورد ((مورد مورد)) جلب میکنم :

+ عاغا من Idiot شدم :)) ینی طرفدار گرین دی شدم! من از طفولیت گرین دی دوست داشتم ولی تاحالا امریکن ایدیت نبودم ولی خب الان به لطف پریا روااااانیشون شدم D: اینم باید + کنم که در پس Idiot شدن, من یه Bi هم هستم :)) و اینم بازم تاثیرات مخرب گشتن با پریائه :)))))) البته من بابت این مسئله بسیار بسیار بسیار خوشحالم و از این که یه Bi هستم, به خودم افتخار میکنم -_-

Calm down

and

Love : Gays, Lesbians and Bisexuals

:)

+ عاغااااا... فقط Idiot نیستش که... من میکسر هم شدم :)) به لطف شیدرخ! وااااای که چقدر اینا خوبن.. صداشون.. آهنگاشون ... تیپشون... موزیک ویدئوهاشون.. وای وای وای >_< حالا من از صب تا شب کارم چیه؟ اینه که آهنگ DNA رو بگوشم :) البته یکی از دلایل اینکه من عاشق Little mix شدم, اینه که اینا ب علم ژنتیک علاقه دارن :)) بوخودا راست میگم :)) مثلا همین آهنگ DNA, توش اینجور موارد هستن : Science, Genes, Genetic , X , Y, Color of he's eyes و ... :)) مثلا شب قبل کنکورم (کنکورِ دانشگاه شهید چمران؛ رشته ی مهندسی ژنتیک) بجای درس خوندن هی آهنگ دی ان ای رو گوش میدم :)) بعدش , از بس که لیتل میکس خوبه من حتمن حتما کنکور قبول خواهم شد :))

+ من و همسر عزیزم, اسما , در یک تصمیم گیری مهم تصمیم گرفتیم که 11تا بچه داشته باشیم :)) اسم 4تا از بچه هامو از اعضای لیتل میکس, 5تا رو از اعضای وان دی باشه, اسم یکی از دخترامون شبنم که هست, اسم یکی از پسرامون هم مارکوس خااااهد شد! فقط به عشق آنا میخوام اسم پسرمو بذارم مارکوس ^_^ بعدش میخایم یه تیم فوتبال تشکیل بدیم به اسم : پرما یونایتد ! :))) (پرنیان+اسما= پرما!)

+گاهی اوقات میشینم و به اون دسته از دوستام که بی اف و از این خرت و پرتا دارن فکر میکنم!! پیش خودم میگم اینا که دارن احمق بازی درمیارن, پس لااقل در پس عاشق شدنشون چارتا آهنگ درست و حسابی گوش بدن! مثلا من خودم کلی آهنگ و .. دارم که میتونم بشون بدم گوش بدن ! بعنوان مثال همین دی ان ای :))))) اصلا ای کاش منم مث دوستام خل بودم به عشق کسی این آهنگو گوش بدم ! ولی خب کسی تو زندگیم نیس... از دار دنیا یه دونه "همسر" داریم که اونم دختر بید :|

+ آهنگ 21 guns رو گووووش بدید : دانلود


بعدا نوشت: مامانم میگفت هر وقت تو حال و هوای کسی یا چیزی باشی یا درباره ی کسی یا چیزی زیاد حرف بزنی یا بش فکر کنی, کااائنات اون شخص یا چیز رو به تو نزدیک میکنن ! داستان شماست شیدرخ جان :)) XD

نظرات 6 + ارسال نظر
nastaran یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 19:23

cm هامو پاک کن .نمیخوام کس دیگه ای ادرسو بدونه. امروز رو هم فراموش کن.

Okay ;)

Mi3 Sh4kh یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 17:56 http://www.miss-shakh.blogfa.com

PrCham Balas :X
U2 ^_^
<3

3>

متالیکا یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 16:15

درود‏ ‏برنیان‏ ‏‏نا‏خانوم‏ ‏گل.خوبی‏ ‏عمو‏‏ ‏فدات.
امروز‏ ‏یکی‏ ‏ازبهترین‏ ‏روزاست.چون‏ ‏امروز‏ ‏روزتولد‏ ‏کرک‏ ‏همت‏ ‏بزرگه.تبریک‏ ‏میگم‏ ‏این‏ ‏روز‏ ‏بزرگ‏ ‏ب‏ ‏جامعه‏ ‏متال‏ ‏ومتالهد.
Happy birthday kirk. We wish you best in your life

ناخانوم؟! :|
مدل جدیده؟! :||

بهله... تولدشون مبارک باااد... بهترین گیتاریست جهان.. :)

شیدرخ شنبه 25 آبان 1392 ساعت 20:02 http://shidi16.blogfa.com/

اومدی اینجا و از این رو به اون رو شدی... یای!!

آه گفتی..... من از پریروز انگشترت تو زنجیرمه هی نگاش میکنم گریم میگیره.. آآآه...







راستی آدرس جدیدمو بردار.

خخخ... آره ((:

واییی... منم هی ب اون نقاشیِ نصفه و نیمه نگاه میکنم ... و احساسات دوباره سرازیر میشود ))":


نمیشه :|

fanofyou شنبه 25 آبان 1392 ساعت 01:31

سلام لطف کن از اهنگ های متال که گوش میدید هم بزار tnx

اگه مودش بود حتما

Lady Darkling جمعه 24 آبان 1392 ساعت 22:55 http://Crossroad.blogfa.com

YES!!!!!!!!!!!!! Idiot budan kheili khube. Bia Green Day community, mn unja ozv bidam, kheiliiiiiiii khube
Khob dg, Bi budan kheili khub bid. Asan dorostesh ine k adam Bi bashe. chie khodemuno be ye gender mahdud konim? Vala
OMG, OMG, OMG, Little Mix......... vaaaaaaaaay sedahashun............... khodaia mn sedahaie ina ro ghad chi dus daram, seda Perrie ro k bande az vaghti be Something About The boy gush dadam dg officialy miparastam
XD, Parma united....... fek konam bekhater hamin ye team tarafdar football besham
oh Gods, 21 guns......... favorite song bande tu tamam donia. Cast version k dg......... mn mordam bye

باشه میام
آره.. الان عین روانیا خوش حالم که ب بای بودنم پی بردم!

واااایی.. منم از پری خییییییلییییییییی خوشم میاد

باید طرفدارشون بشی.. چون جنابعالی خالشون بیدی XD

بای :))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.