پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

5

فرض کنین یه روز سر ظهر، میخواین برید تو انباریِ ته پارکینگ و یه چیزی بردارین که یهو، متوجه میشین این دوتا چشم مظلوم، به شما همینجوری زُل زدن :))))))))))))

چه حالی بهتون دست میده؟!


ینی به جان خودم اینجا خونه نیستش که... حیات وحشه! دیگه باید کم کم به ورودِ بی خبرِ این حیوانات دوست داشتی عادت کنم به جان شما :))))

البته هنوزم برام جای سوالِ که این سگ از کجا اومد تو خونمون؟! :|

به هرحال، در اولین برخورد، من یه نگاه پرمحبت و بهش انداختم و اونم یه نگاهِ محبت آمیز بهم انداخت و منم یک دل نه صد دل عاشقش شدم! :)))))))

شما خودتون خبر دارید که اینجانب چقدر خل و چل تشریف دارم و بشدت عاشق حیوانات میباشم...

هیچی دیگه، من تا الان به مامانم گیر داده بودم که میخوام این سگ رو نگه دارم! ولی خب مامانم قبول نکرد گفتش که سگ مریضی داره و فلان و اینا ... :(((((

واسه همین پدربزرگم اومد مایک رو از خونمون انداخت بیرون... اونجوری نگاه نکنین من حتی براش اسم هم انتخاب کرده بودم... "مایک" D:

البته خودم اول اقدام کردم که بندازمش بیرون ولی هرکاری کردم ، نتونست رو پاهاش وایسته!

از یه طرف دیگه دلم برای مایک میسوزه چون مطمئنم پدربزرگم با چوب انداختش بیرون... ینی با خشونت انداختش بیرون :))))

خو گناه داره حیوون بیچاره.... :'(


نظرات 10 + ارسال نظر
Mehri یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 16:59 http://heaven-m.blogfa.com

امریکا امریکا ننگ به نیرنگ تو خون جوانان ما میچکد از چنگ تو
ینی از بس این سرود و همه جا شنیده داره حالم بهم میخوره :/ تو مدرسه 10 بار باید بخونیمش تو این نمیدونم چیای بسیج هم اینو پخش کردن از صدای تلوزیون خونمون هم بلند تره :)

حالا چون خیلی دلم پر بود از این سرود اومدم اینجا نوشتم خخخخ

+ عـــــــــی چه شگ بزرگیه ... اولش فک کردم از این کوچول موچولای پشمالوئه
در هر حال اینجور حیوونارو باید انداخت بیرون دیگه :))
مامان منم عمراااااااااااا بزاره ... یه سال پیش داداشم اصرار داشت یه دونه توله سگ نگه داریم ... داخل خونه نه هااا بیرون .. تو حیاط .. بازم مامانم قبول نکرد :))

من به گربه ها بیشتر علاقه دارم تا سگا

+ خونه قبلیمون که یه جا دیگه بود یه سگ سفید داشتیم اسمشم پاپی بود ... از بچگیم هم بوده
خعلیم وفادار بوووود ینی خیلیااااااااااااا
بعد که خونمونو عوض کردیم اونو با خودمون نیاوردیمش
ولی به یکی از فامیلامون سپردیم که حتمااا هر رووووز بهش غذا بده ... اونم چند روزی نداده بیچاره فک کنم از گشنگی مرده .... ولی مامانم احتمال میده این زن همسایه ی خبیثمون ( وای خیلی ترسناکه ) اون کشته باشتش ... ولی خیلی سگ خوبی بوووود واقعا ناراحت شدیم ... :(
فاتحه لطفا

وای نگو :\\

+ فک کنم بخاطر این باشه ک مامانا کلا وسواس دارن :))

+ اوخییییییییییییییییییی.... بیچاره :((((((
چشم.. فرستادم :))))))

Black Diamond یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 15:32 http://shidiart.blogsky.com/

اوخی مایکی

آره

Lady Darkling یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 14:06 http://Crossroad.blogfa.com

OMFG............. ukhey he's sooooooooooo cute.......... little Mike
Noooooooooooooo............ ei kash mishod negahesh dasht, he's so lovely
I understand, manam khol animals bidam

آره خیلی بامزه ـست ر^^
مامانم نذاشت وگرنه منکه از خدام بود :|

من بیشتر :)))))))))

MeTaLlIcA یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 03:54

یه بار ی دختره داشت تعریف میکردش.

یکبار هم خواستگار اومد کلاس گذاشتم گفتم میخوام درس بخونم

هیچی پا شدن رفتن هر چی گفتم دو صفحه فقط مونده گوش ندادن

خواستم یادآوری کرده باشم تو یه وقت از اینکارا نکنی عمو قربون قد و بالات بشه.

:|

عمو همین حالا قربون قد و بالام بشو :)
دِ بشو دیگه :))))))))))))

MeTaLlIcA یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 03:25

عمو ایشالا وقتی ازدواج کردی میام تو مراسمت این شعر رو میخونم .

ساپورت دخترونه ...عروس چه مهربونه
...ساپورت رنگی رنگی...عروس چقد زرنگی
عروس کلیپس طلایی...عروسخانم توماهی
نون وپنیر ارزونیتون...کلیپس نمیدیم بهتون
شام عروس آوردیم...ساپورتتون رو بردیم
کلیپس خوش آب ورنگه...عروس قدش بلنده
اسفند دونه دونه...ساپورت عروسمونه
عروس ساپورتش قشنگه...ایشاالله مبارکش باد

من نه ساپورت میپوشم نه کلیپس میذارم :))
عشق است شلوار جین و کش مو :)))))))))))))
تازه، قصد ازدواج هم ندارم :))))))))

MeTaLlIcA یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 03:21

از ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ : ﺣﺎﻟﺖ ﭼﻄﻮﺭﻩ ؟
ﮔﻔﺖ :ﻣﯿﺠﯽ ﯾﻮﺟﯽ !!
ﺍﻭﻟﺶ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﻩ ﭼﯿﻨﯽ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ
ﻧﮕﻮ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ : ﻣﺮﺳﯽ ، ﺗﻮ ﭼﯽ .. ؟
ﯾﻌﻨﯽ شما ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﻪ ﺭﻭﺡ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﺩﺍﺭین؟؟؟

ما دختر؟! :|
تو فک کردی منم مث اینام؟ عمو؟! :|

MeTaLlIcA یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 03:12

عروس :خودت بگو خلافت چیه؟
داماد :فقط ادامس زیاد میجوم.
آدامس !!!! حالا چرا آدامس میجوی ؟
بو سیگارو از بین میبره
مگه سیگار میکشی؟
اره بعد از عرق حال میده
مگه عرق میخوری؟
اره گیرایی تریاک رو زیاد میکنه
مگه تریاک میکشی؟
اره از بیکاری بهتره
مگه بیکاری؟
اره خوب همیشه که نمیشه دزدی کرد
مگه دزدی هم میکنی ؟
نه بعد اینکه از زندان اومدم بیرون دیگه دزدی نکردم .
مگه زندان بودی ؟
الکی فرستادنم اون تو . من که نکشتم طرف رو ... :))))

یـــــــــــــــــــــآ امام :))))))))))))))))))))

پانیذ شنبه 11 آبان 1392 ساعت 23:51 http://mad-paniz.blogfa.com

اوخیبیچاره مایک

اوهوم

Samin شنبه 11 آبان 1392 ساعت 22:41 http://whatisinmyherat.blogfa.com

درسته که من سگو دوس دارم ولی مطمئنن اگه ی همچین چیزی رو ی دفه میدیدم شوکه میشدم!! و سکته میزدم :|
آخه از کجا اومده که تو میخوای نگهش داری اگه میخوای سگ داشته باشی برو ی دونه خوشگل ترشو بخر لااقل :))

اتفاقا من ذوق مرگ شدم :))
باو این یارو مفتی اومد خونمون... سگ مفت باشه کوفت باشه :))

فرید شنبه 11 آبان 1392 ساعت 20:39 http://rapfs.blogfa.com

بایستی با ارسال عکس مذکور به سازمان حمایت از

حیوانات بی سرپرست مسئولین ذیربط رو به اندیشه فرو برد،

موافقم :))
لایک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.