پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

4

Mirror on the wall

here we are again

through my rise and fall

you've been my only friend

you told me that they can

understand the man i am

so why are we, here

?talking to each other again


Lil wayne ft. Bruno mars - mirror on the wall



+نمیدونم دیشب چرا یهو این آهنگ اومد تو ذهنم و هی پلی شد...

شاید خیلی هاتون از لیل وین متنفر باشید یا از برونو مارس بدتون بیاد. ولی مطمئنا" عاشق این آهنگ خواهید شد!

من عــــــــاشق صدای برونو مارسم♥

نظرات 13 + ارسال نظر
Miss Movin On سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 16:47 http://incase13.blogfa.com

i Love Bruno,Too
He's so wonderful *__*

Yupp... ^_^

Lady Darkling یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 14:04 http://Crossroad.blogfa.com

Bruno is something................. asan kheili khase, az in sedaha dg peida nemishe

آره

bande khoda شنبه 11 آبان 1392 ساعت 14:56

ye music video az bruno mars ghablan dide bodam kheili khosham omad azash, tosh ye piano ro mikeshid invar onvar :))
to grammy 2012 ham ye ejra dasht ke kheili bahal bod.
Kollan ba tippesh hal mikonam, ahangaye khobi ham dare.
Lil wayne ro ham ke mibinam, yade cobism mioftam :|
albate ahange look at me now-esh kheili khobe.

آها، اون موزیک ویدئوی Grenade بود فک کنم (:
آره، آهنگای برونو خیلی خاصن و باحالن♥

منم از لیل اصـــــــــــلا خوشم نمیاد ولی این آهنگش با برونو واقعا قشنگ بود!

MeTaLlIcA شنبه 11 آبان 1392 ساعت 03:18

سلااام پرنیانیسم خوبی عمو؟

دل عمو برات تنگ شده بودش...

خب خب خب...چطوری عمویی؟با درس و مَقققششش هات چیکار میکنی؟؟

آورین دخترم کار خوبی میکنی برنو گوش میدی؟

برنو صدای قشنگی داره...

هه هه .میدونی چیه.متالهد ها دارن بین گروه ها تفرقه میندازن تو بعضی مطالب های طرفدار متال دیدم که به خاطر تعریف جیمز و لارس از جاستین به خاطر خوندن آهنگ فید تو بلک از متالیکا به عنوان خائن یاد کردن.واقعا اینجور افراد جز احمقترین آدم ها هستن.نمیدونن کسی مث جاستین وقتی میاد تیشرت متالیکا رو میپوشه و آهنگ های متالیکا رو گوش میده و میزنه یعنی من ارادت دارم بهش.الان هم یکی مث متالیکا انقد بزرگ هستش که نمیاد شخصیت بچه گونه ی جاستین بربری رو با توهین مواجهه کنه.

اینجور افراد که به پدران متال بی احترامی میکنن وفراموش میکنن چه خدماتی رو متالیکا باآهنگ هاش برای موسیقی انجام دادش باید بهشون لقب متالهدهای حرومزاده بدیم.
همین و بس.

سلاااااااااام عمو جونم!

منم خیلی دلم برات تنگ شده بودش... (:
اوهوم... صداش عاااالیه

کلا کار درست اینه که آدم همیشه سعی کنه خودشو خوب جلوه بده! مثلا وقتی خودِ اعضای متالیکا ب جاستین چیزی نمیگن و بش توهین نمیکنن، دیگه نیازی نداره ما طرفدار ها برینیم ب جاستینِ بدبخت :|
اینجوری افراد میان دربارمون قضاوت میکنن و میگن متالهدها فلان اند و ... :\

ب نظر من نباید آدم Hater باشه...

پانیذ جمعه 10 آبان 1392 ساعت 22:16 http://mad-paniz.blogfa.com

هر دومون میدونیم نیوشا چقد عاشق برونوئه

ایول....

ب نکته ی خوبی اشاره کردی... :)))))))))))

نیوشا ازش مـــــــتــــــــنـــــــــــفرررررررررررره!

فرید جمعه 10 آبان 1392 ساعت 20:23

یه دفعه تو ذهنت پلی شد ؟،

من همیشه سر امتحانا یا موقع درس خودن آهنگا هی تو

سرم پلی میشن ... اونم نه آهنگای مورد علاقم که زیاد

گوش میکنم ، بلکه آهنگایی که مثلا یه بار همینجوری بیدقت

گوش کردم ... بسی شکنجه کنندس ،

وای خیلی بده

فرید جمعه 10 آبان 1392 ساعت 20:09

چه جالب تو هم از الکس هپبرن خوشت میاد !

فکر میکردم فقط خودم میشناسمش چون هرچی اینور اونور گشتم نتونستم آلبومشو با کیفیت خوب پیدا کنم دیگه با بدبختی یه جا 128 گذاشته بود ، البته سبکش فکر نکنم آر اند بی باشه ، سبکش سوله ،

واقعا خوشحالم یه نفر درمورد سبکا نظرش مثل منه ، اینی

که گفتی آدم لذت گوش دادن به موسیقیای مختلفو از خودش میگیره دقیقا موقع گذاشتن کامنت اولیم به ذهن منم رسید ولی ننوشتم کامنتم خیلی طولانی نشه ،

آره!
دوستم شیدرخ باعثش شد!

منم آلبوماشو نتونستم پیدا کنم... ولی چندتا از آهنگاشو دارم...

:)

بله (:

پانیذ جمعه 10 آبان 1392 ساعت 18:32 http://mad-paniz.blogfa.com

برونو مارس عشقه....من عاشق آهنگاشم...اصن هر چی راجب این بشر بگم کم گفتم...
این آهنگ رو هم خیلی دوس دارم ولی grenade از همه ی آهنگاش بهتره...

واااااااااای اسم این آهنگو نیار...
عــــــــــــالیه این آهنگ!
اصن با کلمات توصیف نمیشه (: ♥

Black Diamond جمعه 10 آبان 1392 ساعت 12:44 http://blackdiamond16.blogfa.com

برونو یه چیز خاصه.. من از 2010 که اومد ام تی وی دوستش داشتم.. 3>
+ من عاااشق آر اند بی هستم.. :)
ولی از لیل وین در هر حالتی متنفرم :\

منم ، میشه گفت جزو فن ـهای قدیمی ـشم (":

+ من خیلی آرندبی باز نیستم ولی ریحانا، برونو، الکس هپبرن، آلیشیا کیز و ... رو دوست دارم <:

منم ازش خوشم نمیاد، ولی در کل لیریک این آهنگ - چ جاهایی ک برونو میخونه چ لیل - همش خوبه (:

asma جمعه 10 آبان 1392 ساعت 11:57 http://www.foreveryoung15.blogfa.com

Hi wife :)
I love bruno/brono/murs/mars/mors
Sharmande emlasho balad nistqm
Hey hey heeeeey dari miay ahvaz?
man nemitoonam bebinamet

سلام همسر گلم :ایکس
برونو Mars ! البته تو هرجور دوست داری بنوس (;
حیف شد ))))))))))):

فرید جمعه 10 آبان 1392 ساعت 11:18 http://rapfs.blogfa.com

آهنگرو که قبلا شنیدم ، البته خیلی دوست ندارم این آهنگرو

ولی کلا منم از برونو و لیل وین خوشم میاد ، من خودم به

نظرم آدم اصلا نباید روسبک آهنگا حساس باشه ، آهنگا دو

دستن آهنگ خوب و آهنگ بد ربطیم به سبک و حتی

کسی که خوندنشونم نداره چون اندک افرادی هستند که

همه ی آثارشون عالی باشه ، ولی صدا فقط صدای چینو

مورنو ،

من از لیریک این آهنگ واقعا خوشم میاد !
منم با این نظرت موافقم ! تعصب رو یه سبک مزخرف ترین چیز ممکنه!
(:

Doom پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 21:54 http://Feyd.blogfa.com

اما من نه
واقعا اینا رو دوست داری ؟
هه!

بله
صدای برونو مارس واقعا قشنگه و جزو معدود خواننده ی های R&B ایی هستش که دوستشون دارم!
برات خیلی عجیبه که من آر اند بی گوش میدم؟! (:

Silencer-Knight Of Shadow پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 12:00 http://Forest-of-Shadows.mihanblog.com

درود عزیز دلم
با نام parniyanism لینکت کردم
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی خشگلم

سلام (:

ممنونم *:

شمام لینک شدی (;

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.