پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...
پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

پَـرنیــانـُ :| لوژویـــ

Hold My Hands Tight Because I'm On The Edge...

2

یکی از مواردی که کم کم داره برای دخترها تبدیل به دغدغه میشه، عمل کردن دماغه! امروز تو مدرسه به این پی بردم که خیلی از بچه ها از وضع دماغاشون راضی نیستن و میخوان وقتی 18سالشون شد، این مبارک رو عمل بفرمایند ((: 

واقعا چرا این موضوع اینقدر براشون مهمه؟ اصلا چرا این عمل تبدیل شده به یه عادت و یا به عبارتی قانون که همه باید دماغاشونو بعد از 18سالگی عمل کنن؟ من خودم یکی از مخالفان سرسخت عمل های زیبایی بخصوص عمل کردن بینی هستم ! حالا شما پیش خودتون فکر نکنین چون اینجانب بینی ایی دارم اندازه ی بند انگشت، برای همین نمیتونم درکشون کنم، چون دارین اشتباه فکر میکنین! اتفاقا : i have a long nose and i'm so fucking proud of having it :D 

و به چندین دلیل هم مخالف اینجور عمل ها میباشم !

دلیل اول اینه که، از قدیم گفتن هرچی بیشتر و بزرگتر باشه، خوبه! مثلا پول هرچی بیشتر باشه خوبه یا خونه هرچی بزرگتر باشه بهتره یا آدم هرچی لباس بیشتر داشته خوبه و ... ! باید بگم این موضوع درباره ی بینی هم صدق میکنه D: مثلا هرچی بینیِ شما بزرگتر و بیشتر باشه، بهتره! شما وقتی بینیتونو عمل میکنین، درواقع چیزیو بدست نمیارین بلکه چیزیو از دست میدین! حالا جدا از پول و سلامتی بمدت چندین ماه و ... ، کلی استخون و پوست و گوشت که قبلا رو صورتتون بوده رو دکتر میندازه دور؛ خو این چه کاریه؟ این لامصبا رو صورتتون هست دیگه چرا میخاین ورش دارین؟!

یه چیز دیگه هستش که خیلی از دخترا و بدتر از اون ، مادر دخترا روش تاکید دارن اینه که دختر ما حتما باید بینیشو عمل کنه تا بتونه ازدواج کنه |: ینی اگه دماغش بزرگ باشه نمیتونه ازدواج کنه ! خب درباره ی این موضوع، اول از همه این نشون میده که کلا معیارها برای ازدواج رسما به فــــ×ــــاک رفته (با عرض معذرت!) بعدشم، مطمئنن هیچ پسری برای ازدواج نه فقط به بینی ، بلکه فقط به زیباییِ ظاهریِ دختر توجه نمیکنه بلکه چیزای مهم تر ازاینا هم هستن! مثلا من تاحالا ندیدم پسری اومده باشه خاستگاریِ یه دختر، بعدش اندازه ی بینیِ دختره رو محاسبه کرده باشه و بگه : "نع! من با تو ازدواج نمیکنم چون من اندازه ی مورد نظرم 6سانتی متر بود و چون دماغ تو 6.1 سانتی متر هستش، من به تو جواب منفی میدم!" حالا بماند که اول از همه دختر باید جواب "بله" یا "نه" رو بده نه پسر... !

یکی دیگه از چیزایی که باعث میشه از نظر من، بینیِ دراز (البته نه حد پینوکیو!) خیلی خوب باشه اینه که من یه جا شنیده بودم یه دانشمندی، حالا نمیدونم دقیقا کی بود، تو یکی از کتاباش در رابطه با خصوصیات یک انسان زیبا میگفت ک انسانهای زیبا باید بینی ایی کشیده و بلند داشته باشن! بهههههههههله ((": باو دماغِ کوچولو برا عروسکه! آدم صرفا جهتِ داشتنِ مقداری ابهت در چهره، به تناسب کشیده و یا گرد بودن صورت، باید مقداری دماغ هم داشته باشه دیگه ! (:

میدونم الان خیلی حرف زدم، ولی حتی فکر کردن به موارد نام برده شده، شاید تحولی در زندگیِ کسانی که از وضع بینی هاشون راضی نیستن ایجاد بکنه و اینم در نظر داشته باشین که دماغ، دماغه! کوچیک یا بزرگ یا کوتاه و بلند، درهرصورت شما به یه وسیله ایی برای نفس کشیدن نیاز دارین پس بهتره قدرشو بدونین و به داشتنش افتخار کنین (;



+ وای ال کلاسیکوی دیشبو دیدین؟‍! بارسا همیشه قهرمانه (: ♥

نظرات 13 + ارسال نظر
burrzzum سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 23:07

دروود ابجی پرنیان
به به دوباره وب جدید دست و پا کردی !
خیلی هم عالی.
این بلاگ اسکای باحال به نظر میاد .
بهر حال امیدوارم اینجا ، همانطوری که گفتی بهترین باشه
در مورد مطلبت کاملا با نظرت موافقم .
به نکته ی جالبی اشاره کردی !
نکته ای که دخترا معمولا متوجه نیستن اینکه !
دماغ ربطی به ازدواج و این جور داستانا نداره !
و با توجه به اوصافی که کردی ، پس دماغ من یه شاهکار باید باشه !

درود داداش محسن (:
وای آره من جدیدا عاشق این بلاگ اسکای شدم ((:

اه؟ چ جالب!

Aly دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 23:21 http://aleme-n.blogfa.com/

وای از عمل زیبایی متنفرم :|
جهان سوم که میگن همینجاست دیگه!
مردم ما به خصوص جوونا و به خصوص دخترا همش دلشون میخواد شبیه هم باشن!! توی دخترا که اصلا به صورت بیماری دراومده! مدل مو، سبک میکاپ، ابرو، بینی، لباس و هرچی که فکرش رو کنی توی دخترا مثل همه. آدم از دیدن قیافه های تکراری خسته میشه واقعا!
ولی چیزی که من و امثال من میخوایم اینه که با بقیه فرق داشته باشیم، حتی اگه ساده باشیم!
من هنوزم با کوله و کتونی و بلوز گرمکن میرم دانشگاه. یه واقعیتی راجب من وجود داره اونم اینکه خاکی بودن رو ترجیه میدم. واقعا خوشحالم که یه راکر هستم /m\
توصیه ی من اینه که مردم برم مغزشون رو عمل کنن جای دماغشون!!

اوهوم :|
البته بحث چشم تو همچشمی هم هست متاسفانه!

ایول ب تو دوستم که راکر هستی

خخخ ... آره!

ye bande khoda! دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 17:17

khob bastegi dare, masalan yeki fekr mikone jazabiate sorat be binie va age amal kone kheili khob mishe ke dar aksare mavared eshtebah az ab dar miad,albate vase kheilia ham natije khobi dashte. Be shakhse az amale zibayi khosham nemiad makhosan vase mard....Dar kol 2bakhsh mishe meyare ezdevaj ya dosti . 60% ghazie dar barkhorde aval zahere in ke shakki daresh nist. Akhlagh to rabete va hefze rabete mohemme shoma nemitoni kesi ro peida koni ke zaher barash ahamiati nadashte bashe, hade aghal ye darsade kami barash moheme..Ya masalan addie ke ye pesar be khosh heikal bodane dokhtar ahamiat bede..Kollan har kas be ye chiz ahamiat mide..masalan yeki az dokhtare ghad boland khoshesh miad,yeki blond,yeki laghar.Inaro goftam ke bedonid hame pesara bE zaher tavajoh daran ,harkas be ye nahvi ,va in dalile bad ya monharef bodane pesara nist..

بلی... حرفاتون صحیحه (:
منم میگم هرکسی زیبایی رو در یک چیزی میبینه ولی اینکه همش معیارِ انتخاب - حالا چه دوست چه همسر چه... - زیبایی باشه، خب این غلطه!
آدم باید همه ی جوانب رو نظر داشته باشه و فقط ظاهر بین نباشه!

و اینکه شما چون خودتون یک پسر هستین و میگید پسرا به ظاهر توجه دارن، خب من حرفی نمیتونم بزنم چون پسر نیستم D:
ولی ما دخترا به همه ی پسرا نمیگیم منحرف بلکه یه چیز دیگه میگیم که اونم پسرا نمیتونن درک کنن چون دختر نیستن! (;

Mehri دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 15:47 http://heaven-m.blogfa.com

اره دیگه درکل هرچی بزرگ تر باشه کارکردشم بیشتره :))
+ با موضوع دوم موافق نیستم چون خیلیای دیگه بخاطر مادرشون نمیتونن عمل کنن چون اونا سخت مخالفت میکنم ... مثلا من خودم به " شوخی " میگم مامان من میخوام کلا صورتمو جراحی کنم P: ( البته میدوم نیازی ندارم فقط بعضی فیلمارو میبینیم جو گیر میشم D: )
بعد عصبانی میشه و میگه وقتی یکی یه چیزی بهت میده خیلی زشته هی به اون هدیش بگی این بده یه چیز دیگه بهم بده :)) هدیه رو اگه بدم باشه باید قبول کنی :))
بیشتر دوستام از داداشاشون پرسیدن که معیارشون برای ازدواج چیه ؟ اینکه به خوشگلیه دختر توجه میکنن یا نه ؟
اکثرشون گفتن : نه
حالا اینم بگم که گفتن ما بیشتر به بدن طرف دقت میکنیم :||| اینجا که اصا با دماغ مماغ کاری ندارن نه پسرا نه دخترا :))


+ نه ندیدیم :))

بلی :))
خب از نظر من قیافه ی هرکسی مال خودشه!! نه درسته که کسی کسی رو وادار کنه عمل کنه، نه عمل کردن رو براش منع کنه!
مثلا مامان من میگه اگه میخای دماغتو عمل کنی من در خدمتم ((:
اگرم نمیخوای هم نخواه ((:

پسرا یَـــــک انسانهای *** هستن که دومی ندارن ((:
ب این اصل توجه کن! استثنا هم نداره ((;

+ اع؟فوتبالی نیستی؟

Aly دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 02:19 http://aleme-n.blogfa.com/

ویوا بارساااااااااا

HELL YEAAAAAAAAAH!

MeTaLlIcA دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 00:46 http://metallica21.blogfa.com

درود بر پرنیان گل ..مدتی بودش نبودم به خاطر مشکلاتی که داشتم.

وقتی هم اومدم دوباره وبلاگم رو فیلتر کردن متاسفانه....

خب با این اوصاف برگشت دوباره من معلوم نیستش.شاید مدتی طول بکشه اگر هم برگشتم خبرتون میکنم فقط اینکه متاسفانه دیگه مث قبل نتونستم آدرس تغییر بدم.ومتاسفانه آدرس دوستان از بین رفتن

اول این که اومدم بگم تولد رابرت مبارک.اما باید بگم که امروز متاسفانه جناب لو رید در گذشتش

میشناسیش که...همونکه آلبوم (لولو)با متالیکا اجرا کردش.

امیدوارم روحش شاد باشه.

نمیدونم چرا دارن تک تک بزرگ های راک و متال میمیرن...و خواننده های مزخرف پاپ همچنان سالم وشاد هستن.

به هرحال موفق باشی.

سلام علیکم عمو مهدی! (:
اه چ حیف شد ک بلاگت فل فل شد.. )):

سعی کن زودتر بیای چون دلم برات تنگ میشه عمو!

میدونی چرا؟
چون خداوند در بهشت آهنگای تـ*خمی گوش نمیدهند فرزندم !

فرید دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 00:11

اصلا نمیتونم بفهمم چرا از آلبومش خوشت نیومده ،

منم با این حرفایی که نوشتی موافقم اون موقع حوصله

نداشتم نخوندم ، اشخاص بزرگی همچون ژان رنو و ژرارد

دوپاردیو و ... دارای دماغاهای بدجور بزرگی هستند ،

چون پاپ بود و لیریکاش هم خیلی مزخرف بود

بــــعـــــله (:

Mehri یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 19:08 http://heaven-m.blogfa.com

از متن اون وبلاگ قبلیت خوشم اومد هههه
بلینک بنده رو :/

:))
چشم خواهر :دی

Nastaran یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 17:55

Kho midunm dg... :))
Lol manam

فرید یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 17:41 http://rapfs.blogfa.com

آلبوم آوریلو شنیدی ؟ ،

برای اولین بار تو عمرم یه آلبوم از اونی که فکرشو میکردم

خیلی خیلی خیلی قشـــــــــــــــــــــــــــــــــنگ تر تر بود ،

آشغال بود بابا.... آشغال!
رسما ر.ی.د با این آلبومش :\

Avril یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 14:59 http://a-f-s-m-29.blogfa.com

پرنیان :(
ی خواهشی لطفا اینو بزن وقتی مینویسی => B
:\
آخه بخدا چشام کور شد :(
منم خیلی با بینی عمل کردن مخالفم!
اصن ینی چه! همونی که هس خودش خوبه! همون به قیافت میاد D:
واللا! :\ حالا جالب اینجاس که خیلیا میرن عمل میکنن ولی از قبل هم زشت تر میشن :))

چشم عزیزم... از این ب بعد این کارو میکنم!

آره.... تازه خیلی عوارض هم داره....

Black Diamond یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 14:12 http://blackdiamond16.blogfa.com/

یعنی من از عمل کردن هرکدوم از اجزای صورت متنفرم
این کارا چیه؟؟؟ اه اه اه...
دماغ خودم به این خوبی اصن


+ هــی وای من ال کلاسیووووو....

اوهم!


وای آره... ژاوی♥

Nastaran یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 13:55

Akhe binie bazi ha ( mesle khodam :L ) gushtie :D
Bad baraye adam haE mese man k model e mu va.... Damagh haye koochik ro dust daran ruye aasabe k binie bororg dashte bashan ._.
Vali dar kol manam khodam amal haye zibaee ro dus nadaraam ;-;

باو تو از کجا میدونی شاید دماغ کوچیک بِت نیاد؟!

من هم بدم میاد، هم میترسم :S

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.